سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
×

بهترین یخچال فریزر های ایرانی

یخچال و فریزر یکی از اساسی ترین و همچنین کاربردی ترین وسایل منزل می باشند که در مدل های مختلف با ویژگی های متنوع طراحی و تولید شده اند. برند های ایرانی و برند های خارجی متعددی وجود دارند که به تولید انواع یخچال فریزر ها اقدام کرده اند که می توان به برند هایی چون برند اسنوا، برند دوو، برند ال جی، برند سامسونگ و …. اشاره کرد که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند. در اینجا قصد داریم به معرفی زیباترین یخچال و فریزرهای ایرانی بپردازیم و همچنین به معرفی برخی از آن ها،  ویژگی های آن ها و …. پرداخته ایم.

یخچال و فریزر های ایرانی تولید شده توسط برند اسنوا :

همان طور که گفته شد یکی از برند های تولید کننده انواع یخچال فریزر ها، برند اسنوا می باشد. این برند به تولید یخچال و فریزر های متنوعی چون یخچال فریزر ساید بای ساید، یخچال فریزر بالا، یخچال فریزر پایین، یخچال فریزر دو قلو و …. را طراحی و تولید کرده است که هر کدام در مدل های متنوع تولید شده اند. از انواع یخچال و فریزر های ساید بای ساید می توان به یخچال فریزر ساید بای ساید ۳۲ فوت مدل SN8-3320GW سری Gallery، یخچال فریزر ساید بای ساید ۲۶ فوت مدل S8-2261SS  سری Gallery، یخچال فریزر ساید بای ساید ۲۶ فوت مدل   S8-2261GW  ، یخچال فریزر ساید بای ساید ۳۲ فوت مدل   S8-3320GW ، یخچال فریزر ساید بای ساید ۳۵ فوت مدل S8-3350SS و …. اشاره کرد. از یخچال فریزر های دوقلو اسنوا نیز می توان به یخچال فریزر دوقلو ۳۶ فوت مدلSN6-SN5 – ۰۱۹۰SW ، یخچال فریزر دوقلو ۳۶ فوت مدل SN6-SN5 – ۰۱۹۰TI ، یخچال فریزر دوقلو ۳۶ فوت مدل S5-S6 0190SW و …. اشاره کرد. در ادامه به معرفی برخی از آن ها پرداخته ایم.

یخچال فریزر

یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-3350SS :

یکی از بهترین و زیبا ترین یخچال و فریزر های تولید شده توسط برند اسنوا، یخچال فریزر ۳۵ فوت S8-3350SS می باشد. این نوع یخچال در دسته یخچال های ساید بای ساید قرار می گیرد که کاملا حرفه ای بوده و در ساختار آن از تکنولوژی های به روز استفاده شده است. قسمت یخچال این نوع یخچال فریزر ساید بای ساید دارای دو درب می باشد که درب اولیه آن سبک وزن بوده و به راحتی باز می شود. این درب باعث می شود تا راحت تر بتوان به مواد غذایی پر مصرف در طی روز دسترسی پیدا کرد. در حقیقت با وجود این درب نیازی به باز کردن درب اصلی نمی باشد. محفظه نگهداری گوشت، سبزیجات، میوه و …. از دیگر ویژگی های این نوع یخچال و فریزر است. توجه کنید که کمپرسور موجود در ساختار این یخچال فریزر از نوع اینورتر دیجیتال می باشد که به عملکرد بهتر یخچال فریزر و مصرف بهینه آن کمک می کند. وجود فیلتر هوا، فیلتر تصفیه آب و …. از دیگر ویژگی های این محصول به حساب می آید. وجود یخ ساز و آبسردکن اتوماتیک در یان نوع یخچال فریزر به مزیت های این یخچال می افزاید.

 یخچال فریزر دوقلو ۳۶ فوت مدل SN6-SN5 – ۰۱۹۰TI   :

یکی دیگر از یخچال و فریزر های طراحی شده توسط برند اسنوا، یخچال فریزر دوقلو ۳۶ فوت مدل SN6-SN5 – ۰۱۹۰TI   می باشد. همان طور که از نام آن مشخص است این نوع یخچال دو قلو بوده، در نتیجه قسمت فریزر آن از قسمت یخچال آن مجزا می باشد. این نوع یخچال فریزر دارای سیستم smart cooling می باشد. در حقیقت سیستم smart cooling نوعی حسگر تشخیص دما است که به صورت اتوماتیک به فعالیت می کند. این تکنولوژی باعث انتقال یکنواخت هوای سرد به تمام قسمت های داخلی می شود و به تازگی و شادابی مواد غذایی کمک می کند. کمپرسور اینورتر از دیگر ویژگی های آن می باشد و دارای کلاس انرژی A+ است.

یخچال فریزر

یخچال و فریزر های تولید شده توسط برند دوو :

دوو یکی از برند های بسیار محبوب و با کیفیت می باشد که توانسته رضایت همگان را جلب کند. یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو ۳۶ فوت مدل D4S-0036SS، یخچال فریزر ساید بای ساید دوو ۲۸ فوت مدل D4S-2915SS  ، یخچال فریزر ساید بای ساید دوو ۳۲ فوت مدل D2S-1033MW، یخچال فریزر ساید بای ساید دوو ۳۶ فوت مدلD4S-0036MW  و ….  از یخچال و فریزر های ساید بای ساید تولید شده توسط برند دوو می باشند. از یخچال و فریزر های دو قلو دوو می توان به یخچال فریزر دو قلو دوو ۴۰ فوت مدل D4LRF-0020MW، یخچال فریزر دو قلو دوو ۴۰ فوت مدل D4LRF-0020SS و …. اشاره کرد که هر کدام ویژگی های متفاوتی دارند.

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو ۳۶ فوت مدل D4S-0036SS  :

یکی از زیبا ترین و همچنین به روز ترین یخچال فریزر های ساید بای ساید از برند دوو، یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو ۳۶ فوت مدل D4S-0036SS  می باشد. این نوع یخچال علاوه بر عملکرد بی نظیری که دارد، کیفیت بالایی دارد. میزان مصرف انرژی توسط این نوع یخچال بسیار ناچیز بوده و از آلوده شدن مواد غذایی داخلی یخچال جلوگیری می کند. در حقیقت فیلتر تصفیه کننده هوای موجود در این یخچال مانع از آلوده شدن مواد غذایی می شود. مجزا بودن فیلتر تصفیه هوا یخچال و فریزر از بروز بو نامطبوع در محیط داخلی یخچال و همچنین فریزر جلوگیری می کند. سیستم Digital cooling  موجود در این نوع یخچال فریزر به صورت اتوماتیک درجه دمای یخچال و فریزر را متناسب با دمای بیرون تنظیم می کند.

یخچال فریزر

خرید لوازم خانگی با کیفیت :

برای خرید لوازم خانگی خوب و با کیفیت می توانید به صورت غیر حضوری اقدام کنید. مراکز متعددی در سطح کشور وجود دارند که به صورت غیر حضوری به فعالیت خود ادامه می دهند. برای خرید یخچال اسنوا و همچنین خرید یخچال دوو می توانید از مرکز انتخاب سنتر کمک بگیرید. این مرکز بهترین محصولات را با قیمت بسیار مناسب عرضه می کند. برای خرید لوازم خانگی دوو و همچنین سایر برند ها می توانید ابتدا به سایت رسمی مرکز مراجعه کنید و محصولات را مورد بررسی قرار دهید. بعد از بررسی محصولات به راحتی می توانید برای ثبت سفارش ها اقدام کنید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 1,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.