پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
×

ایجاد امنیت در طلافروشی ها با گاوصندوق آسانسوری طلا و جواهرات

ایجاد امنیت در طلافروشی ها و گالری طلا و جواهرات همواره مورد توجه قرار گرفته شده و برای اکثر صاحبان کسب و کار در صنف طلافروشی و صرافی موضوعی نگران کننده است. زیرا از گذشته تاکنون این صنف مورد هدف سارقان برای سرقت و حمله بوده است به طوری که امروزه بیشتر از این که به مقدار طلا و پول موجود در آن ها توجه کنند، مغازه یا فروشگاهی با سیستم های امنیتی ضعیف تر را مورد هدف قرار می دهند. بنابراین وجود یک گاوصندوق طلا و جواهرات در هر مغازه طلافروشی یا صرافی از لازمه های این کسب و کارهاست. به همین منظور قصد داریم در این مقاله در مورد ایجاد امنیت در طلافروش ها با گاوصندوق آسانسوری طلا و جواهرات اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

نقش گاوصندوق آسانسوری طلا و جوهرات در ایجاد امنیت

ویترین های طلا و جواهر، یکی از نقطه ضعف های امنیتی اغلب طلا فروشی هاست. به طوری که در سالیان پیش طلا و جواهر فروشان از آن دسته ویترین های شیشه ای استفاده می کردند که در برابر ضربه چکش و … مقاوم نبودند و به این ترتیب راه برای سرقت و تجاوز سارقان هموارتر می ساختند. اما در این میان بسته به استفاده کردن از دزدگیر برای ویترین ها، یا صرف زمان بیشتر برای شکستن شیشه ها به علت استفاده از شیشه های با مقاومت بیشتر در برابر ضربه، احتمال سرقت موفق کمتر شده و تلاش سارقان بی نتیجه می ماند.

به هر حال باید توجه داشت که همه چیز خیلی سریع اتفاق می افتد، گاهی حتی مجهزترین جواهرفروشان از نظر امنیتی نیز می توانند قربانی یک سرقت شوند.

اما شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که گاوصندوق طلا و جواهرات، گاوصندوق آسانسوری یا گاوصندوق ویترینی با هم چه تفاوتی دارند؟ همه اسامی نام برده شده مربوط به یک نوع گاوصندوق است که چون با نام های متفاوت به بازار عرضه می شوند، لازم دانستیم با تمامی اسامی آن آشنا شوید. گاوصندوق آسانسوری با نام های گاوصندوق طلا، گاوصندوق ویترینی آسانسوری، گاوصندوق ویترینی آسانسوری طلا و جواهرات، گاوصندوق آسانسوری طلا و جواهرات نیز شناخته شده است.

برگ برنده گاوصندوق ویترینی طلا و جواهرات در مقایسه با سایر گاوصندوق ها

گاوصندوق ویترینی آسانسوری نسبت به دیگر گاوصندوق ها یک ویژگی کاربردی مهم دارد و آن هم این است که شما می توانید از این گاوصندوق همزمان هم به عنوان ویترین مغازه و هم به عنوان محافظ استفاده کنید. کاربردی بودن این ویژگی زمانی مشخص می شود که شما به پایان روز کاری خود رسیده اید و یا در مواقع حساس خطر گرفتار شده اید.

می دانیم که ویترین در طلافروش ها نقش کلیدی برای جذب مشتری دارد؛ بنابراین زمان زیادی برای چیدمان اجناس در آن نیاز است. اینجاست که گاوصندوق ویترینی طلا و جواهرات به کمک شما می آید و علاوه بر هدیه زمانی که بایستی صرف چیدمان ویترین می کردید، احساس استرس ناشی از قرار گرفتن در موقعیت های خطرناک را از شما دور می کند.

شرکت ابتکار اولین مخترع و تولید کننده گاوصندوق ویترینی به همراه تیمی با تجربه و متخصص همواره به دنبال ایجاد بهترین و جدیدترین های گاوصندوق آسانسوری در زمینه طلا و جواهرات است.

همچنین علاوه بر گاوصندوق آسانسوری دیگر مدل های گاوصندوق از جمله: گاوصندوق اداری ، گاوصندوق خانگی، زیر ویترینی، اسلحه و سیف باکس و …. را به صورت کاملا سفارشی تولید می کند.

ویژگی های گاوصندوق آسانسوری طلا و جواهرات ابتکار

شاید شما نیز در این لحظه دارید به این موضو فکر می کنید که خب… با تمام تفاسیر، گاوصندوق آسانسوری طلا و جواهرات چه ویژگی هایی دارد؟ که در ادامه به برخی از مهمترین ویژگی های گاوصندوق ویترینی طلا و جواهرات ابتکار شما را آشنا می کنیم.

  • قابلیت نصب رمزهای مکانیکی، الکترونیکی و فینگرپرینت
  • قابلیت نصب سنسورهای نوری و حساس
  • قابلیت نصب بورد و تابلوی هوشمند
  • قابلیت نصب سیستم کنترل از راه دور
  • قابلیت نصب UPS جهت مواقع ضروری و قطع برق
  • قابلیت اجرای ویترین های ریلی و متحرک
  • قابلیت اجرای شیشه ضد گلوله روی لبه و دیواره گاو صندوق ویترینی

تفاوت گاوصندوق طلا و جواهرات با دیگر گاوصندوق ها

نوع طراحی، مواد مصرفی و نوع کاربری گاوصندوق ها توانسته است که بین انواع گاوصندوق تفاوت ایجاد کند. بنابراین

سایز کاملا سفارشی گاوصندوق آسانسوری و طراحی آن با توجه به مکان قراردهی آن از بزرگترین ویژگی هایی است که آن را از دیگر گاوصندوق ها متفاوت ساخته است. مکانیزم های به کار رفته در این گروه از گاوصندوق ها تفاوت دارد و از رایج ترین آنها می توان به استفاده از مکانیزم حرکتی بال اسکرو، سیم بکسل، جک و پیچ و هیدرولیک اشاره نمود. استفاده درست و مهندسی از مکانیزم های گفته شده موجب حرکت نرم و روان بالا و پایین رفتن گاوصندوق آسانسوری بدون صدا و استهلاک شده است.

بهترین برند تولید کننده گاوصندوق آسانسوری

برای خرید بهترین و امن ترین گاوصندوق آسانسوری، حتما قبل از خرید و سفارش به درستی تحقیق کنید، با سایر مشتریان شرکت تولیدکننده آشنا شوید، علاوه بر این از هر تولیدکننده نمونه کار ببینید، برای انتخاب درست تر گاوصندوق آسانسوری طلا و جواهرات مدارکی که نشان دهنده تجربه کاری شرکت تولیدکننده است را ملاحظه کنید و اما در پایان از شرکت تولیدکننده بخواهید و بپرسید که به منظور ایجاد امنیت در طلافروشی با گاوصندوق آسانسوری طلا و جواهرات از چه متریالی استفاده می کند و چه تدابیری در نظر گرفته اند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 4,67 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.