جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

اشتباهات رایج در ریمل زدن مژه ها

اشتباهات رایج در ریمل زدن مژه ها - روش صحیح ریمل زدن

خوشگل ریمل بزنید

۸ اشتباه متداول در ریمل زدن مژه ها

 

تمام خانم ها به ریمل زدن مژه ها احتیاج دارند زیرا ریمل چشم ها را جذاب تر نشان می دهد. اگر به دنبال ساده ترین راه برای زیبایی هستید، از ریمل استفاده کنید. اما هنگام استفاده از آن باید نکاتی را رعایت کنید. ما در اینجا به اشتباهات رایجی که معمولا خانم ها در ریمل زدن مژه ها مرتکب می شوند، اشاره کرده ایم.

 

۱- ریمل را چند بار روی مژه هایتان می کشید

اگر فکر می کنید که با مالیدن چند بار ریمل، مژه هایتان حجیم تر و بلندتر می شوند، اشتباه کرده اید. روش درست این است که یک بار ریمل بزنید، کمی صبر کنید تا کاملا خشک شود سپس لایه ای دیگر روی آن بیاورید. با این کار تشخیص می دهید که آیا واقعا چشم هایتان به ریمل بیشتری احتیاج دارد یا خیر. معمولا ۲ یا ۳ لایه برای حجیم کردن مژه هایتان کافی است.

 

۲- ریمل را در جهتی نامناسب می کشید

شما باید ریمل را از انتهای مژه هایتان آغاز و به سمت بیرون هدایت کنید و در حین این کار کمی آن را به اطراف تکان دهید تا مژه هایتان حجیم و پر پشت به نظر آید.

 

اشتباهات رایج در ریمل زدن مژه ها - روش ریمل زدن

 

۳- مژه های پایین را نادیده می گیرید

بیشتر خانم ها به مژه های پایین خود ریمل نمی زنند زیرا فکر می کنند اهمیتی ندارد. اما این کار در جذاب کردن چشم های شما تاثیر بسیاری می گذارد. فقط یادتان باشد که ابتدا مژه های پایین خود را ریمل بزنید، سپس به سراغ مژه های بالایی بروید.

 

۴- هر روز از ریمل ضد آب استفاده می کنید

همان طور که شما هم می دانید، ریمل های ضد آب به مژه هایتان می چسبد و با یک بار شستشو از بین نمی رود. اگر عادت دارید که هر روز از آن استفاده کنید، باید منتظر آسیب پوست دور چشم تان هم باشید. برای جلوگیری از این کار تنها زمان هایی که واقعا احتیاج است، از ریمل ضد آب استفاده کنید و ریمل های معمولی را برای مصرف روزانه به کار گیرید.

 

۵- فرو بردن مدام فرچه ریمل داخل قوطی ریمل

آیا از این که ریمل هایتان به سرعت خشک می شوند، شکایت دارید؟ دلیل خشک کردن زود هنگام ریمل، عادت نادرست شما است. چه یک بار فرچه را درون قوطی فرو ببرید و چه چهار بار، حجم مشخصی از ریمل به فرچه خواهد چسبید. این کار فقط باعث ورود هوا به قوطی ریمل و خشک‌شدن سریع‌تر آن می‌شود. بنابراین از این کار خودداری کنید.

 

اشتباهات رایج در ریمل زدن مژه ها - روش ریمل زدن

 

۶- از شانه مژه استفاده نمی کنید

اگر فکر می کنید که ریمل به تنهایی مژه های شما را حجیم و پر پشت نشان خواهد داد، کاملا در اشتباه اید. شما می توانید از شانه ابرو برای جدا کردن مژه های بهم چسیبده استفاده کنید. بهتر است این کار را پس از ریمل زدن مژه ها انجام دهید یا حتی می توانید از فرچه های قدیمی ریمل برای شانه کردن مژه هایتان استفاده کنید.

 

۷- استفاده از فر مژه پس از زدن ریمل

استفاده از فر مژه پس از ریمل زده مژه ها ، آن هم زمانی که کاملا خشک شده است، مژه های شما را غیر طبیعی نشان خواهد داد. به علاوه موجب شکستن مژه ها و پس از مدتی ریختن آنها می شود. برای جلوگیری از این کار، قبل از ریمل زدن از فر مژه استفاده کنید.

 

۸- ریمل های تاریخ مصرف گذشته را دور نمی ریزید

دخترها عاشق آرایش کردن هستند اما گاهی فراموش می کنند که محصولات آرایشی هم تاریخ مصرف دارند. لوازم آرایشی کهنه می توانند به سلامتی شما آسیب برسانند. به عنوان مثال استفاده از ریمل فاسد موجب عفونت و قرمزی چشم می شود، مژه های شما را خشک می کند و پس از مدتی موجب ریختن آنها می شود. بنابراین به تاریخ انقضا آنها دقت یا هر ۳ تا ۶ ماه آنها را با ریملی نو عوض کنید.

آموزش روش صحیح ریمل زدن مژه ها

جلوگیری از چسبیدن مژه ها هنگام ریمل زدن

 

برترین ها

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 21, میانگین امتیاز: 3,62 از 5)
Loading...