جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

درباره کمپانی ATRA و عطر ورسای چه می‌دانید؟

عطر ورسای

آمار تولید و فروش عطر و ادکلن در سال‌های گذشته کاملا صعودی بوده‌است و پیش‌بینی‌ها تا سال ۲۰۲۵ نشان می‌دهد که این روند کاملا رشد صعودی خود را حفظ خواهد کرد. بنابراین به راحتی می‌توان دریافت که با توجه به استقبال مخاطبین، شرکت‌های عطرسازی به شناخت بهتری از سلایق و اقلیم نیاز دارند.

کمپانی ATRA در بررسی‌ها مختلفی که در مورد سلایق اقلیم‌های مختلف مصرف‌کنندگان عطر داشته توانسته است به نتایج بسیار مطلوبی در ارائه رایحه‌های منحصربفرد و از طرفی مورد پسند مشتریان عطر دست پیدا کرد.

در ساخت رایحه‌ها عطرهای کمپانی ATRA سعی شده از خاطره‌انگیزین رایحه‌ها در نت‌های بالای عطر استفاده شود که همین موضوع باعث می‌شود مصرف‌کننده در اولین پاف از این محصولات احساس لذت‌بخشی را تجربه کند. همچنین ATRA سعی کرده علاوه بر همکاری با بهترین شرکت‌های فراگرنس، شناخت کافی از مخاطبین و بازارهای مختلفی که در آنها وارد شده، داشته باشد.

بهترین مارک‌ عطرهای تولید شده از کمپانی ATRA می‌توان به عطر ورسای، عطر udv ، عطر Xiphoid اشاره کرد که هر کدام جایگاه ویژه‌ای در بین مخاطبین خود پیدا کرده‌اند.

عطر ورسای یکی از جدیدترین محصولات کمپانی ATRA با شعار “عاشقانه‌ای از پاریس” و همراستا با برترین متد‌های عطرسازی در جهان در …. مدل زنانه و …. مدل مردانه، مورد پسند مخاطبین ایرانی به تازگی عرضه شده است.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.