شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

چگونه در استانبول هتل رزرو کنیم؟

به هنگام سفر رزرو هتل و اقامتگاه در شهر مقصد یکی از مهم ترین موارد به شمار می آید، از آنجایی که استانبول یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در میان ایرانیان می باشد، تصمیم گرفتم در این مقاله اطلاعاتی در رابطه با شهر استانبول، رزرو هتل در و هتل های موجود در آن در اختیارتان قرار دهیم، چنانچه از علاقمندان به گردشگری هستید و یا قصد سفر به استانبول را دارید در ادامه با ما همراه باشید.

آثار باستانی ترکیه

معرفی شهر استانبول

استانبول یکی از توریستی ترین شهر های موجود در کشور ترکیه می باشد و می توان گفت که از نظر فرهنگی و گردشگری، قلب ترکیه به شمار می آید، جالب است بدانید که استانبول در واقع بزرگ ترین و پر جمعیت ترین شهر ترکیه می باشد و به سبب موقعیت مکانی که دارد در طول تاریخ همواره مورد توجه بوده است، از دیگر نکاتی که در رابطه با تور استانبول باید بدانید این است که این شهر تنها شهر موجود در جهان است که نیمی از آن در قاره اروپا و نیم دیگر آن در آسیا واقع شده است، از علل توریستی بودن استانبول می توان به جاذبه های گردشگری موجود در آن، مراکز خرید ارزان، تفریحات مهیج و غیره اشاره کرد، پیش بینی می شود که شهر استانبول در چند سال آینده به یکی از مقاصد گردشگری برتر در دنیا تبدیل خواهد شد و جالب است بدانید که مردم از سراسر جهان با جست و جوی عبارت Istanbul tour اقدام به خرید تور استانبول کرده و به این شهر زیبا سفر می کنند.

رزرو هتل در شهر استانبول

چنانچه قصد سفر به شهر استانبول و اقامت در آن را دارید باید پیش از سفر نسبت به رزرو هتل و یا یک اقامتگاه در این شهر اقدام نمایید، گردشگرانی که با تور استانبول سفر می کنند نیازی به رزرو هتل نخواهند داشت، چرا که رزرو هتل و فراهم کردن محل اقامت برای گردشگران از خدمات تور به شمار می آید، اما افرادی تمایل دارند سفر شخصی به استانبول داشته باشند می توانند از دو روش زیر نسبت به رزرو هتل در استانبول اقدام نمایند.

رزرو اینترنتی هتل

رزرو آنلاین هتل در استانبول

برای رزرو آنلاین هتل های استانبول گردشگران می توانند به سامانه هایی نظیر سایت booking.com مراجعه کرده و نسبت به رزرو هتل و اقامتگاه اقدام نمایید.
به هنگام رزرو آنلاین گردشگران می توانند انواع اقامتگاه ها و هتل های موجود در شهر استانبول را به همراه توضیحات آن ها مشاهده کرده و  هتل مورد نظر خود را انتخاب و رزرو کنند، توجه داشته باشید که برای رزرو آنلاین لازم است که هزینه رزرو را پرداخت نمایید، یکی دیگر از راه های رزرو آنلاین هتل در استانبول، رزرو از طریق سایت هتل مورد نظر می باشد، هتل های موجود در شهر استانبول اغلب سایت مخصوص به خود را دارند و خدمات رزرو آنلاین را در آن ها به مسافران ارائه می کنند.

رزرو حضوری هتل استانبول

رزرو مستقیم هتل در استانبول

علاوه بر رزرو آنلاین گردشگران می توانند به شهر استانبول رفته و با مراجعه به هتل مورد نظر خود، از طریق پذیرش هتل، مراحل رزرو را انجام دهند، اما این روش توصیه نمی شود، به ویژه در مواقع پر گردشگر، به طور مثال گردشگرانی که قصد دارند با تور استانبول نوروز ۹۹ سفر کنند باید سریع تر نسبت به خرید تور اقدام نمایند، چرا که ظرفیت تور های مناسبتی به سرعت تکمیل می شود، رزرو هتل نیز همانند خرید تور می باشد و  هتل های مطرح شهر استانبول معمولاً مملوء از مسافر هستند از این رو ممکن است به علت تکمیل ظرفیت نتوانید اتاق مورد نظرتان را رزرو نمایید.

بهترین هتل های استانبول

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، هتل های بسیاری در استانبول وجود دارد که شما می توانید هر یک از آن ها را برای اقامت رزرو نمایید، در این بخش از مقاله قصد داریم چند مورد از بهترین هتل های موجود در استانبول را به شما معرفی کنیم.

هتل تایتانیک سیتی استانبول
هتل تایتانیک سیتی استانبول

هتل تایتانیک سیتی یکی از برترین هتل های موجود در شهر استانبول است که طرفداران بسیاری در میان گردشگران ایرانی و خارجی دارد، این هتل در نزدیکی میدان تکسیم (معروف ترین و توریستی ترین منطقه استانبول) واقع شده است و از نظر موقعیت مکانی، گزینه بسیار مناسبی برای اقامت گردشگران تور استانبول به شمار می آید.

امکانات هتل تایتانیک سیتی استانبول

از امکانات رفاهی که در هتل تایتانیک سیتی استانبول به مسافران ارائه می شود می توان به اسپا، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی، خدمات ماساژ، پارکینگ رایگان، رستوران، کافه و غیره اشاره کرد.

هتل مرکور تکسیم

هتل مرکور تکسیم

هتل مرکور تکسیم همانطور که از نام آن مشخص است در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است و یکی از بهترین هتل های استانبول به شمار می آید، گردشگرانی که این هتل را برای اقامت در استانبول انتخاب می کنند، در طول سفر دسترسی راحتی به تمامی نقاط شهر خواهند داشت.

امکانات هتل مرکور تکسیم

این هتل علاوه بر موقعیت مکانی مناسب امکانات رفاهی بسیاری دارد که شما می توانید از آن ها استفاده کرده و سفر به یاد ماندنی را تجربه کنید، از جمله مهم ترین این امکانات نیز می توان به کافه، رستوران، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، تاکسی سرویس، لابی، استخر روباز و سرپوشیده، سیستم تهویه مطبوع، حمام ترکی، اتاق ماساژ و غیره اشاره کرد.

فضای داخل هتل نیپون استانبول

هتل نیپون استانبول

هتل نیپون یکی دیگر از هتل های محبوب موجود در شهر استانبول است، این  هتل نیز در نزدیکی خیابان استقلال و میدان تکسیم قرار دارد و موقعیت مکانی بسیار مناسبی دارد، چنانچه قصد سفر با تور ترکیه را دارید می توانید در این هتل ۴ ستاره اقامت کرده و لحظات بسیار خوشی را در سفر سپری نمایید.

امکانات نیپون استانبول

این هتل نیز همانند سایر هتل های ۴ ستاره موجود در استانبول امکانات رفاهی متعددی را به گردشگران خود ارائه می دهد، برخی از این امکانات عبارتند از مرکز اسپا، انواع رستوران های بین المللی و ترکیه ای، باشگاه بدنسازی، وای فای رایگان، سیستم تهویه مطبوع، پذیرش ۲۴ ساعته، استخر روباز و سرپوشیده، اتاق بازی و غیره.

هتل الیزیوم استانبول

هتل الیزیوم استانبول

هتل الیزیوم استانبول یکی دیگر از هتل های خوب و مهم استانبول می باشد که مجبوبیت بسیاری در میان گردشگران تور استانبول دارد، این هتل در فاصله ۲۰ کیلومتری از فرودگاه آتاتورک واقع شده است و از نظر موقعیت مکانی گزینه بسیار مناسبی برای اقامت در شهر استانبول به شمار می آید

امکانات هتل الیزیوم استانبول

هتل الیزیوم استانبول امکانات رفاهی متعددی را به منظور تأمین رفاه حال مسافرانش در نظر گرفته است و افرادی که این مجموعه را برای اقامت در طول سفر انتخاب می کنند می توانند اقامتی رویایی را تجربه نمایند، از جمله مهم ترین امکانات این هتل ۵ ستاره می توان به سالن ماساژ، سالن زیبایی، خدمات اسپا، رستوران، کافه، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و غیره اشاره کرد.

هتل تکسیم گونن

تکسیم گونن نام یکی دیگر از هتل های چهار ستاره شهر استانبول است که سالانه میزبان بسیاری از گردشگران این شهر می باشد، این هتل شیک که در مرکز گردشگری این شهر واقع شده است دسترسی بسیار آسان و مناسبی به جاذبه های گردشگری استانبول دارد.

امکانات هتل تکسیم گونن استانبول

از برترین و مهم ترین امکانات موجود در هتل تکسیم گونن می توان به کافی شاپ، اینترنت رایگان، سونا، جکوزی، ترانسفر فرودگاهی، اتاق کنفرانس، رستوران، فضای سبز، استخر روباز، مرکز تجاری، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات ماساژ و غیره اشاره کرد، گردشگرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند می توانند از امکانات مذکور استفاده کرده و اقامت راحتی را در این مجموعه شیک تجربه نمایید.

هتل سنترال پالاس

سنترال پالاس را می توان به عنوان محبوب ترین هتل ۴ ستاره موجود در شهر استانبول معرفی کرد، این هتل در فاصله ۱۰۰ متری از میدان تکسیم واقع شده است و سالانه میزبان تعداد قابل توجهی از گردشگران تور استانبول می باشد، باید بدانید که ساختمان این هتل بسیار زیبا است به طوری که نظر هر بیننده ای را به سوی خود جلب می کند.

امکانات هتل سنترال پالاس

امکانات بسیاری در هتل سنترال پالاس وجود دارد که برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از سونا، جکوزی، رستوران، باشگاه بدنسازی، گاو صندوق، سشوار، پارکینگ رایگان، خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، مرکز نگهداری از کودکان، ترانسفر فرودگاهی و غیره
در صورتی که از امکانات مذکور استفاده نمایید اقامت بسیار راحتی را در هتل سنترال پالاس تجربه خواهید کرد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 9, میانگین امتیاز: 4,44 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.