شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

چگونه آشپزخانه خود را فرنیش کنیم؟

فرنیش آشپزخانه در خانه های مدرن امروزی اهمیت ویژه ای دارد. لوازم آشپزخانه اگر از یک نظم و چیدمان مناسبی برخوردار باشند، سبب خواهد شد تا علاوه بر زیبایی کارآیی لوازم آشپزخانه نیز بیشتر شود. امروزه بسیاری از سازندگان خانه نیز با پی بردن به اهمیت آشپزخانه، تلاش می کنند تا خانه نوساز خود را با تجهیزات کامل آشپزحانه به فروش برسانند.

فرنیش آشپزخانه

فرنیش آشپزخانه یعنی چه؟

احتمالا شما اصطلاح فول فرنیش را شنیده باشید و برایتان سوال باشد که خانه فول فرنیش به چه معنایی است. فول فرنیش (Full Furnish) به معنای مبله شده یا همان تجهیز شدن خانه به وسایل مورد نیاز است. فرنیش آشپزخانه بنابراین به معنای تجهیز کردن آشپزخانه با لوازمی است که دارای کاربری ضروری هستند. برای مثال یخچال، لباسشویی، وسایل پخت و پز و حتی امروزه ماشین ظرفشویی نیز از جمله این لوازم آشپزخانه برای فرنیش آشپزخانه است.

فرنیش آشپزخانه شامل چه لوازمی می شود؟

همانطور که در بالا به برخی از لوازم آشپزخانه برای فرنیش اشاره شد، باید گفت که فرنیش آشپزخانه عموما مربوط به وسایل توکار می شود. البته که برخی از لوازم آشپزخانه روکار نیز ممکن است در این فرایند به کار برده شود، اما به صورت تخصصی لوازم آشپزخانه توکار در فرنیش آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله با توجه به اینکه برند بوش بیشتر لوازم خانگی برای فرنیش آشپزخانه را هم به صورت توکار و هم به صورت روکار تولید می کند، از این برند به عنوان برند معیار استفاده شده است.

اولین وسیله برای فرنیش آشپزخانه را می توان یخچال در نظر گرفت. به عنوان مثال کمپانی بوش برای خرید یخچال توکار، دو مدل دوقلو و یخچال فریزر که فریزر آن در پایین طراحی شده است تولید نموده است. هر دوی این محصولات از سری ۶ لوازم خانگی این برند هستند که علاوه بر مصرف انرژی پایین، زیبایی خاصی را برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورند.

لوازم خانگی ضروری بعدی، ماشین لباسشویی است. این محصول نیز هم به صورت مبله و هم توکار برای یک آشپزخانه مبله استفاده می‌شود. قیمت ماشین لباسشویی بوش برای فرنیش آشپزخانه نسبت به سایر برندها با توجه به سطح کیفیت بالای برند بوش، بسیار مناسب است. به عنوان مثال برند بوش برای این منظور دو مدل ۸ کیلویی از سری ۸ ماشین لباسشویی را ارائه می کند که از مناسب ترین مدل های لوازم آشپزخانه بوش برای تجهیز کردن آشپزخانه است.

لوازم آشپزخانه مورد نیاز برای پخت و پز

برای فرنیش آشپزخانه به بخش پخت و پز می رسیم. پخت و پز خود شامل لوازم خانگی شامل مایکرویو، انواع اجاق گاز، هود، فر و قهوه ساز است. بدین منظور برای درست پختن غذا نیاز به اجاق گاز بوش خواهید داشت. برند بوش دارای دو مدل مبله و رومیزی از اجاق گاز هست که بسته به چیدمان و فضای موجود در آشپزخانه می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. برند بوش حتی اجاق برقی نیز در طرح رومیزی داشته که برای فرنیش آشپزخانه هایی که اجاق آن در وسط آشپزخانه و به دور از لوله کشی گاز باشد بسیار کاربردی خواهد بود.

مایکرویو لوازم خانگی دیگری است که در این مورد نیز بنا به طراحی و چیدمان آشپزخانه شما مدل ایستا و یا توکار را موجود است که با توجه به توان مصرفی و یا گریل آنها بهترین گزینه را می توانید انتخاب کنید. قیمت مایکرویو بوش در این دو مدل متفاوت بوده و از لحاظ بودجه برای مبله کردن آشپزخانه خود نیز حق انتخاب دارید. در قسمت خرید هود برای فرنیش آشپزخانه، به دلیل آنکه هیچ محدودیتی از لحاظ موقعیت قرارگیری اجاق گاز نداشته باشید، می توانید از سه مدل توکار، جزیره ای و یا شومینه ای استفاده کنید. هر کدام از این مدل ها با توجه به شکل ظاهری خود زیبایی آشپزخانه شما را در حد ایده آل نگه خواهند داشت. برای انتخاب و خرید فر، برند بوش این بار نیز با ارائه فربرقی توکار و فرمایکرویو ترکیبی دست شما را برای تجهیز و فرنیش آشپزخانه باز می گذارد.

تجهیزات تکمیلی برای مبله کردن آشپزخانه شما

در ادامه برای رویایی کردن مبلمان آشپزخانه خود از ماشین ظرفشویی مبله و یا توکار می توانید استفاده کنید. اکثر برندهای برتر دنیا در زمینه ماشین ظرفشویی، طراحی بی نظیری را در ظاهر ماشین ظرفشویی های خود قرار داده که حتی متناسب با رنگ فرنیش آشپزخانه خود می توانید یکی از رنگ های سفید و یا استیل را انتخاب کرده و خیال خود را بابت شستشوی ظروف راحت کنید. برای نمونه ماشین ظرفشویی بوش مانند اغلب لوازم آشپزخانه این برند، دارای مدل توکار و مبله در رنگ‌های سفید و استیل است. مدل های مبله در سه سری و مدل توکار در دو سری با برنامه های شستشوی متفاوت بهترین و با کیفیت ترین شستشو را ارائه می کند.

آخرین موردی که امروزه برای مبله کردن آشپزخانه مورد توجه بسیار واقع می‌شود، دستگاه قهوه ساز مبله یا توکار است. پرطرفدار شدن روزافزون این نوشیدنی، سبب شده تا این محصول در تجهیز و مبله کردن آشپزخانه شما به عنوان یک وسیله ضروری قرار بگیرد. برای مثال کمپانی بوش داری یک اسپرسوساز توکار بسیار لوکس می‌باشد که تمامی قطعات این اسپروساز قابلیت جداشدن داشته که می توانید در زمان نیاز آن ها را داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید. البته اگر در فرنیش آشپزخانه شما، قهوه ساز روکار مورد نیاز باشد، انتخاب های زیادی خواهید داشت. طبیعتا قیمت قهوه ساز بوش بسته به کارایی آن متفاوت بوده و در کنار قهوه ساز می توانید از آسیاب قهوه بوش نیز برای آسیاب کردن قهوه استفاده کنید.

لوازم آشپزخانه شما در خانه بوش

فرنیش آشپزخانه با لوازم آشپزخانه بوش می تواند علاوه بر ظاهر زیبا، کیفیتی متمایز را برای شما به ارمغان بیاورد. ما سعی کردیم انواع لوازم خانگی ضروری که در تجهیز و فرنیش کردن آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند را در این بررسی ذکر کنیم تا با توجه به طراحی و معماری منزل خود، و همچنین بنابر سلیقه و یا محدودیت موجود در آشپزخانه، از نوع توکار و یا روکار آن ها استفاده کنید. اگر بخواهید کمی وسواسی تر در فرنیش آشپزخانه باشید، می‌توان سایر لوازم آشپزخانه ممکن است توستر، خردکن، غذا ساز و آبمیوه گیری بوش را نیز به این لیست اضافه کرد که فرنیش رویایی و کاملی خواهد بود. خانه بوش برای مبله کردن کامل آشپزخانه شما از صفر تا صد، همراه شما می‌باشد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 3,33 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.