سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

چطور بالشت طبی ترک را تشخیص دهیم؟

بالشت یکی از لوازم خواب می‌باشد که نقش مهمی در خواب آرام شبانه دارد به همین جهت بهتر است با خرید بالشت طبی سعی کنید شرایطی را برای خود مهیا کنید که سر و گردن شما نسبت به بدن در شرایط مناسبی قرار گیرد تا دچار گردن درد و یا درد در ستون فقرات نشوید. ما در این مطلب به بررسی چند نمونه بالشت طبی مانند بالش طبی هوشمند یا بالشت مموری فوم که محصول کشور ترکیه بوده و از کیفیت بسیار بالایی بهره‌مند میباشد، خواهیم پرداخت؛ ضمن آن به فواید استفاده از بالش طبی ترک نیز اشاره خواهیم کرد. در انتها نیز فروشگاه اینترنتی اواریا را به شما معرفی میکنیم که می‌توانید انواع بالشت‌های طبی از برندهای ترک را در آن بیابید و با شناسایی ویژگی‌های هر یک، خرید خود را انجام دهید.

بالش طبی

بالشت طبی چیست و چه تأثیری بر جلوگیری از بروز مشکلات فیزیکی دارد؟

بالشت طبی همان طور که از نام آن مشخص است به گونه‌ای طراحی شده که از نظر طبی، ساختاری برای آن طراحی شده که به نحوه صحیح قرارگیری سر و گردن در شرایط خواب کمک میکند. همان طور که پیشتر اشاره کردیم لازم است که هنگام خواب به چگونگی قرارگیری گردن و بدن خود توجه داشته باشید به طوری که هر دو در یک راستای درست قرار گیرند و از هنگام شب تا صبح که بدن نسبتاً در حالت ثابتی قرار دارد گردن و یا ستون فقرات دچار درد و آسیب نشود. به همین دلیل است که ما بر استفاده از یک بالشت طبی و مناسب تأکید داریم.

همچنین چنانچه به جهت تصادف و یا انجام عمل‌های جراحی کمر، گردن و ستون فقرات نیاز به استراحت طولانی مدت دارید بهتر است که از تشک و بالش طبی استفاده نمایید تا به بخش‌های ظریف و حساس گردن و مهره‌های شما فشار زیادی وارد نشود و از بروز مشکلات بیشتر و خشک شدن گردن و بدن شما جلوگیری شود. اگر بالشتی که استفاده می‌کنید ویژگی‌های مناسبی نداشته باشد ممکن است شما را با مشکلات زیر مواجه نماید.

  • گردن درد: قرار گیری بدن در یک وضعیت نامناسب می‌تواند منجر به درد در ناحیه گردن شود. استفاده از بالشت نامناسب به این امر کمک خواهد کرد. بنابراین اگر مشکل خاصی ندارید ولی صبح‌ها با گردن درد از خواب بیدار می‌شوید مطمئن باشید بالشت شما ابعاد و کیفیت لازم را ندارد. یعنی نسبت به حالت استاندارد خیلی سفت‌تر و یا نرم‌تر از حد ایده‌آل است. بنابراین می‌توانید با خرید بالشت طبی مناسب این مشکل را برطرف نمایید.
  • پف زیر چشم‌ها: استفاده از بالش طبی مناسب کمک می‌کند تا به هنگام خواب مایعات بدن به شکل مناسب و اندازه صحیحی در تمامی اندام‌های بدن پخش شود و میزان زیادی از آن در اطراف چشم‌ها جمع نگردد. بالشت طبی کمک می‌کند سر شما بالاتر از بدن‌تان قرار گیرد و مایعات از اطراف چشم‎‌ها دور ‌شوند و صبح‌ها چشم‌های شما پف نداشته باشد.
  • احساس خستگی و درد پس از بیداری: اگر صبح‌ها با سردرد، گردن درد و یا خستگی مفرط و درد در شانه‌ها بیدار می‌شوید، بی‌شک بالشت شما ساختار درست و مناسبی ندارد. بالشت خیلی نرم و یا خیلی سفت می‌تواند مشکلاتی از این دست را برای شما به وجود آورد. با خرید بالشت طبی می‌توانید تا حد زیادی به رها شدن از مشکلاتی که در بالا ذکر کردیم کمک کنید.

معرفی انواع بالشت‌ طبی ترک

در حال حاضر شرکت‌های تولیدکننده کالای خواب ترکیه محصولات متنوعی از قبیل تشک و بالشت طبی را برای مشتریان خود طراحی و تولید کرده‌اند که افرادی که دچار بدخوابی هستند و یا صبح‌ها با درد در ناحیه گردن و کمر و .. مواجه هستند بتوانند خواب آرام و راحتی را تجربه نمایند. ما در این مطلب قصد داریم یک نمونه بالش طبی ترک را که می‌توانید برای خوابی آرام و قرارگیری صحیح سر و بدن خریداری کنید به شما معرفی کنیم.

بالشت طبی هوشمند

بالشت طبی هوشمند یا همان بالشت مموری فوم یکی از محصولات شرکت‌های تولیدکننده کالای خواب است که در حال حاضر طرفداران و کاربران بسیاری پیدا کرده است و از آن جهت به آن هوشمند گفته می‌شود که می‌تواند با توجه به شرایط قرارگیری سر و گردن‌ شما تغییر یابد و تنظیم شود. به این ترتیب ستون فقرات شما در حالت نرمال و ایده‌آلی برای خواب قرار می‌گیرد. همچنین زمانی که شما در خواب پهلو به پهلو می‌شوید و سر و گردن‌تان به طور ناخودآگاه از حالتی به حالت دیگر در می‌آید، بالش طبی هوشمند نیز تغییر حالت خواهد داد.

بالشت مموری فوم که از لحاظ فنی به آن Viscoelastic گفته می‌شود ساختار فوق العاده‌ای دارد و ایده تولید اولیه آن از اختراع بزرگی گرفته شد که مختص شرکت ناسا بود. البته فوم‌های حافظه دار توسط ناسا اختراع نشد اما این شرکت روی آن سرمایه‌گذاری‌ها و کارهایی انجام داد تا بتوانند با استفاده از آن‌ها مشکلات سفرهای فضایی فضانوردان را کم کنند.

بعدها شرکت‌های تولیدکننده کالای خواب نیز سعی کردند با استفاده از این قابلیت بالش طبی هوشمند مموری فوم را تهیه کنند و از ویژگی‌های آن برای قرارگیری راحت سر و بدن استفاده نماید، به این ترتیب زمانی که در خواب از سر نیرویی به بالشت وارد می‌شود ماده موجود در بالشت مموری فوم در جهت آن نیرو تغییر شکل می‌دهد، ضمن آن که قابلیت کشسانی آن کمک می‌کند تا هنگام کم شدن آن فشار و نیرو بالشت شکل اولیه خود باز گردد.

بالشت طبی - بالش طبی

مزایای بالشت مموری فوم

بالشت تأثیر بسیار زیادی بر کیفیت خواب شما دارد و کمک می‌کند تا روز بعد را با حالی بهتر و پر انرژی‌تر آغاز نمایید. بالشت مموری فوم از این لحاظ تمامی ویژگی‌های عالی را در بر دارد و کمک می‌کند تا علاوه بر سر و گردن، ستون فقرات و حتی کمر و باسن نیز روی تشک به حالت درست‌تری قرار گیرند و پشتیبانی قوی آن از عضلات مختلف بدن یکی از قابلیت‌های بارز آن خواهد بود. نکته مهم دیگر این که منظور ما از بالشت طبی هوشمند یا بالشت مموری فوم بالشتی نیست که تنها مخصوص زیر سر باشد بلکه این بالشت طبی می‌تواند برای زیر زانو و یا زیر کمر و .. نیز طراحی شده باشد و به کسانی که دچار مشکلات زانو و کمر هستند و خانم‌های باردار کمک کند تا خواب آسوده‌ای داشته باشند.

یکی از برندهای ترک که اقدام به تولید بالش طبی هوشمند مموری فوم کرده است برند اتللو است که ما در ادامه به معرفی این برند و چند نمونه از بالشت‌های طبی این برند خواهیم پرداخت که اکنون در فروشگاه اینترنتی اواریا در معرض فروش قرار داده شده است.

برند اتللو Othello

برند اتللو یک برند معروف ترکیه‌ای در حوزه تولید بالشت طبی هوشمند یا بالشت مموری فوم است که البته علاوه بر انواع بالشت در زمینه تولید تشک و لحاف نیز فعالیت دارد. این شرکت در اولین سال‌های فعالیت خود توانست محصولات با کیفیتی را به بازار کالای خواب ارائه نماید و نظر مشتریان را به خود جلب نماید. همین اتفاق نیز سبب شد تا امروز برند اتللو بتواند ۲۱ نوع بالش طبی ترک را با استفاده از الیاف مختلف مانند آلوئه ورا و یا الیاف میکرو فایبر با روکش‌های صد درصد پنبه تولید نماید تا سنین مختلف بتوانند با استفاده از آن‌ها خواب راحتی داشته باشند. این بالشت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شست و شوی آن‌ها به راحتی انجام خواهد شد.

بالشت طبی ترک مدل Promed دوطرفه برند Othello

این بالشت یکی از محصولات این برند است که دارای ابعاد ۶۰ در ۴۰ سانتی متر می‌باشد و ارتفاعی در حدود ۱۲ سانتی متر دارد. موادی که داخل این بالش طبی پر شده از الیاف میکروفایبر گوله شده است و برای آن روکش و کاوری طراحی شده که جنس آن ۱۰۰ درصد پنبه می‌باشد و برای افرادی که دچار بیماری‌های آلرژیک و آسم هستند حساسیت و آلرژی تولید نمی‌کند. این بالش طبی را می‌توانید به راحتی شست و شو کنید و مطمئن باشید که تغییر شکل نخواهد داد. ضمن آن که افراد با سنین مختلف می‌توانند به راحتی از این بالشت استفاده کنند.

بالشت طبی ویسکوژل ارتوپدیک مدل Bubblegel برند Othello

این محصول نیز یکی دیگر از تولیدات برند اتللو ترکیه است که برای استفاده افراد مختلف مناسب می‌‎باشد و برای آن ابعادی به طول ۶۰ و عرض ۴۰ و ارتفاع ۱۴ سانتی متر در نظر گرفته شده است. بنابراین افرادی که مایلند سرشان کمی بالاتر از بدن قرار گیرد می‌توانند از این بالشت طبی استفاده نمایند. الیافی که داخل این بالشت پر شده از جنس ویسکو ژل می‌باشد و کاور آن نیز از الیاف میکرو اسپاندکس است. این بالش قابلیت شست و شوی کلی ندارد و تنها می‌توان کاور آن را جدا کرده و شست و شو نمود.

فروشگاه اینترنتی اواریا

خرید بالشت طبی و یا کالای خوابی که از کیفیت بالایی برخوردار باشد ممکن است برای برخی افرادی که شناخت کافی از برندهای مختلف ندارند، کار سختی باشد؛ بنابراین بهتر است خرید بالش طبی هوشمند یا بالشت مموری فوم و سایر محصولات از این دست را از مجموعه‌ای انجام دهید که از تنوع بالایی برخوردار باشد. فروشگاه اینترنتی اواریا به آدرس الکترونیکی www.evarya.com یکی از این مراکز می‌باشد که می‌توانید تمامی محصولات از برندهای مختلف را در سایت ببینید، ویژگی‌های آن را بخوانید و خرید بالش طبی و .. را با شناخت کافی و مقایسه قیمت‌ها انجام دهید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 6, میانگین امتیاز: 3,83 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.