جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

هتل های نزدیک ورزشگاه آزادی کدامند؟

هتل های نزدیک ورزشگاه آزادی

اینطور به نظر می‌رسد که با افول همه‌گیری ویروس کرونا در جهان، حضور افراد در کنسرت‌ها، ورزشگاه‌ها و مجامع عمومی دیگر از سر گرفته خواهد شد. چندین سال دور بودن از همهمه شاید دلیل خوبی برای استقبال بی‌نظیر از حضور در ورزشگاه‌های بزرگ برای تماشای فوتبال باشد. در این مطلب به ورزش‌دوستانی که برای تماشای فوتبال عازم تهران و استادیوم آزادی هستند چند مرکز اقامتی نزدیک را معرفی خواهیم کرد. در نظر داشته باشید که برای رزرو تمامی این هتل‌ها می‌توانید از طریق سایت سفرانه اقدام نمایید.

هتل المپیک تهران

چطور است با نزدیک‌ترین هتل به استادیوم آزادی شروع کنیم؟ هتل المپیک تهران.

این هتل ۴ستاره درست جنب ضلع غربی ورزشگاه آزادی تهران است. به همین دلیل میزبان بسیاری از تیم‌های ورزشی و همچنین افرادی است که می‌خواهند از شلوغی شهر تهران دور بوده و دسترسی بسیار مناسبی به ورزشگاه دارد.

این هتل در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای فرودگاه مهراباد در مسیری بدون ترافیک بوده و همچنین نزدیک‌ترین هتل به این فرودگاه است.

اگر با خودروی شخصی به تهران سفر می‌کنید خوب است بدانید هتل المپیک کاملاً خارج از طرح‌های ترافیک تهران بوده و دارای پارکینگ روباز رایگان با ظرفیت بیش از ۱۰۰۰ خودرو است.

هتل آزادی تهران

اگر قصد دارید در طی مدت اقامتتان در تهران علاوه بر نزدیکی به استادیوم آزادی، بالاترین کیفیت را نیز تجربه نمایید، ما برای شما یک پیشنهاد بسیار خاص داریم.

لوکس‌ترین هتل تهران با قیمتی بسیار مناسب! هتل آزادی تهران. هتل پارسیان آزادی در نقطه تلاقی بزرگراه‌های چمران و یادگار امام، در منطقه‌ای خوش آب و هوا و در همسایگی مناطق تفریحی و توریستی شهر تهران مانند کوهستان توچال و بام تهران، کاخ سعدآباد، فرحزاد و درکه واقع شده است. پس علاوه بر حضور در ورزشگاه اماکن تفریحی و تجاری متعددی نیز در چند کیلومتری شما خواهند بود.

اگر می‌خواهید اقامتی با کیفیت لوکس‌ترین هتل‌های ۵ ستاره تهران اما با بودجه‌ای بسیار مناسب سفرهای کم‌هزینه داشته باشید، هتل پارسیان آزادی بهترین انتخاب است. اگر قصد رزرو هتل آزادی تهران را دارید اما هزینه‌های آن برای شما کمی بالاست با کارشناسان سفرانه تماس گرفته و در بازه جشنواره‌های مختلف، تخفیف‌های مازاد دریافت نمایید!

هتل اوین تهران

دقیقاً کنار هتل آزادی تهران، ساختمانی نه چندان بلند وجود دارد که یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های ۴ ستاره تهران است: هتل اوین.

هتل اوین که خارج از محدوده طرح ترافیک و آلودگی هوای تهران است، در تقاطع دو شاهراه اصلی شهر تهران یعنی بزرگرا‌ه‌های چمران و یادگار امام واقع شده است.

دسترسی آسان به شریان‌های اصلی و ارتباطی شهر پر ترافیک تهران بزرگ‌ترین امتیاز این هتل است که نمی‌شود آن را نادیده گرفت. همین موضوع باعث می‌شود از نظر زمانی فاصله شما با استادیوم به حداقل برسد. صبحانه ویژه هتل پارسیان اوین نیز همراه با پخت انواع نان تازه از پرطرفدارترین صبحانه‌ها در میان هتل‌های تهران محسوب می‌شود.

 هتل پارسیان استقلال تهران

حالا که در این محدوده هستیم یک هتل ۵ ستاره دیگر را هم معرفی کنیم. هتل پارسیان استقلال در فاصله چند دقیقه‌ای از هتل‌های آزادی و اوین تهران هم یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های تهران است. تصور کنید برای یک بازی فوتبال عازم تهران هستید و در همین مدت کوتاه می‌توانید تجربه‌ای دلنشین و سرشار از آرامش از سفر به تهران داشته باشید.

موقعیت جغرافیای بی‌نظیر و استثنایی هتل پارسیان استقلال تهران و دسترسی عالی آن به شاهراه‌های اصلی تهران مثل خیابان ولیعصر، اتوبان چمران، اتوبان مدرس و میدان تجریش از امتیازات ویژه هتل استقلال است.

مهم‌ترین ویژگی مثبت هتل پارسیان استقلال نزدیکی به وسایل حمل و نقل عمومی مثل ایستگاه اتوبوس BRT و دسترسی مستقیم به مرکز شهر از طریق اتوبان چمران است.

هتل اسپیناس پالاس تهران

اگر هنوز هتل‌های ۵ستاره تجاری یا هتل کاملاً ورزشی المپیک دلخواهتان نیست، اقامت در یکی از لوکس‌ترین هتل‌های تهران را به شما پیشنهاد می‌دهیم: هتل اسپیناس پالاس.

این هتل در محدوده شمال غربی تهران و در پایه کوه واقع شده است. لذا از نظر مسافتی شاید نسبت به گزینه‌های دیگر کمی دور باشد. اما تجربه سفر به تهران را بدون شک برای شما فراموش‌نشدنی خواهد کرد.

فاصله هتل اسپیناس تا ورزشگاه آزادی ۱۸ کیلومتر است، یعنی حدوداً ۳۰ دقیقه. اما بدون شک اگر هم فال و هم تماشا می‌خواهید، بهترین گزینه شما همین هتل است. فقط در نظر داشته باشید که این هتل در زمره هتل‌های گران تهران و یا حتی ایران محسوب می‌شود.

هتل آساره تهران

اگر نمی‌خواهید هزینه‌های سفرتان بالا باشد و همچنان فاصله برایتان درجه اهمیت بالاتری دارد، غربی‌ترین هتل داخل شهر را به شما معرفی می‌کنیم، هتل چهارستاره آساره تهران.

محل دقیق قرارگیری هتل آساره تهران انتهای خیابان زارع بوده که خیابانی یک‌طرفه است. لذا در صورتی که با خودروی شخصی سفر می‌کنید دقت کافی به این موضوع داشته باشید. تفاوت این هتل با هتل المپیک این است که هتل آساره داخل شهر قرار دارد ولی هتل المپیک کمی خارج از شهر است.

ضمناً هتل آساره تنها چند خیابان با شروع محدوده طرح ترافیک اصلی تهران فاصله داشته و با اینکه خارج از طرح اصلی ترافیک است، درون طرح کنترل آلودگی هوا قرار دارد.

هتل دانش تهران

اگر مسئله قیمت برایتان خیلی مهم است و قصد دارید فقط برای دیدن بازی سفر کنید، هتلی را به شما معرفی خواهیم کرد که در واقع غربی‌ترین هتل خارج از شهر تهران است، هتل دانش تهران؛ یکی از ارزان‌ترین هتل‌های بین تهران و کرج.

این هتل در محوطه پژوهشگاه شیمی واقع در بلوار پژوهش قرار گرفته و از معدود هتل‌های این منطقه است. اگر به دنبال کمترین هزینه در میان اماکن اقامتی هستید ما به شما هتل دانش را پیشنهاد می‌کنیم.

این هتل به دلیل موقعیت قرارگیری خود خارج از کلیه طرح‌های ترافیک و کنترل آلودگی هوا بوده، و با دارا بودن پارکینگ رایگان، امکان سفر با خودروی شخصی را میسر می‌نماید.

در صورتی که این هتل را جهت اقامت خود انتخاب می‌نمایید در نظر داشته باشید که فاقد استخر، سالن ورزشی، نمازخانه، سرویس ایرانی و آسانسور بوده و فقط برای استراحت شبانه با کمترین هزینه مناسب است.

در این مقاله به اختصار چند مورد از هتل‌های غرب تهران که از کیفیت بالایی نیز برخوردار بودند را به شما معرفی کردیم. هر کدام از این هتل‌ها به دلیلی منحصربفرد بودند و در واقع نزدیک‌ترین هتل‌ها به استادیوم آزادی هستند. اگر به نظر شما تعدادشان چندان چشمگیر نیست به این دلیل است که در محدوده غرب تهران تعداد هتل‌ها بسیار محدود است و گزینه‌های چندانی پیش روی مسافران این محدوده شهر نیست.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 10, میانگین امتیاز: 4,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.