جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

هتل میزبان را بهتر بشناسید

یکی از هتل‌های نوساز و تازه تاسیس، هتل میزبان است که در مدتی کم توانسته به یکی از بهترین و معروف‌ترین هتل‌های بابلسر شناخته شود. هر دو هتل ۴ ستاره و ۵ ستاره میزبان، امتیازهای خوبی از مسافران دریافت کرده‌اند. در ادامه این مقاله به بررسی هر قسمت هتل میزبان می‌پردازیم تا برای رزرو هتل در بابلسر، راحت‌تر و مطمئن‌تر تصمیم بگیرید.

نمای خارجی هتل میزبان

هتل ۴ ستاره میزبان

این هتل در بین میدان امام حسین و میدان معلم، و کیلومتر ۳ کمربندی بابلسر قرار دارد. تعداد اتاق‌ها و سوئیت‌ها در هتل ۴ ستاره میزبان، به ۵۶ می‌رسد که در ساختمانی ۴ طبقه قرار دارند. اگر به دنبال اقامتگاهی راحت و تمیز برای گذراندن تعطیلات با خانواده هستید، این هتل گزینه معقولی به‌نظر می‌رسد؛ چرا که از اتاق‌های استاندارد ۲ تخته تا سوئیت‌های ۲، ۴، و ۶ نفره را می‌توان در آن رزرو کرد.

امکانات مجهز و خدمات رفاهی مناسبی هم در هتل ۴ ستاره میزبان فراهم شده؛ از سالن کنفرانس و همایش گرفته که امکان برگزاری مراسم و جلسات رسمی را به شما می‌دهد، تا امکانات ورزشی و تفریحی مانند سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، و فضای بازی کودکان. از طرفی هم به فست فود، رستوران ایرانی، و کافی‌شاپ فضای باز برای صرف غذا دسترسی دارید.

هتل ۵ ستاره میزبان

بخش دوم هتل میزبان، هتل ۵ ستاره آن است که در کنار هتل ۴ ستاره ساخته شد. تعداد و تنوع واحدهای اقامتی در این هتل بیشتر است و ۱۲۶ اتاق و سوئیت را در ۱۳ طبقه جای داده است. اتاق استاندارد ۱ و ۲ تخته، اتاق ویژه معلولین، سوئیت‌های فمیلی، جونیور، لوکس، پانوراما، پرزیدنت با ظرفیت ۲ و ۴ نفر، برخی از واحدهای اقامتی هتل هستند.

روم سرویس به صورت ۲۴ ساعته در هتل ۵ ستاره میزبان ارائه می‌شود و در طول مدت اقامتتان از فضای سبز برای قدم زدن در هوای خوب بابلسر می‌توانید استفاده کنید. تنوع رستوران و منوهای غذایی هم شما را از رفتن به جایی خارج از هتل بی‌نیاز می‌کند.

نمای داخلی هتل میزبان

در سفر بابلسر در کدام هتل میزبان اقامت کنیم؟

از نظر موقعیت مکانی، هر دو هتل نزدیک به هم بوده و به ۱۰ دقیقه رانندگی تا مرکز شهر بابلسر نیاز خواهید داشت. با توجه به قیمت و بودجه‌ای که برای اقامت و هتل در نظر دارید، می‌توانید برای انتخاب از بین این دو تصمیم بگیرید. تعداد اتاق‌های هتل ۴ ستاره کمتر و نسبتا اقتصادی‌تر است. در حالیکه اگر به دنبال اقامتی متفاوت و لوکس هستید، رزرو سوئیت در هتل ۵ ستاره میزبان، قطعا انتخاب مناسب‌تری برای شماست.

رزرو آنلاین هتل میزبان

یکی از بهترین و مطمئن‌ترین سایت‌های رزرو آنلاین هتل و اقامتگاه، اسنپ‌تریپ است. امکان دسترسی و استفاده از خدمات و امکانات بسیاری در اسنپ‌تریپ برای شما فراهم شده؛ از پشتیبانی ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته گرفته تا برخورداری از بیشترین تخفیف‌ها. مقایسه و بررسی هتل میزبان بابلسر با دیگر هتل‌های بابلسر از نظر موقعیت، امتیاز کاربران، کیفیت خدمات و امکانات، و تمیزی با چند کلیلک و به راحتی در اسنپ‌تریپ امکان‌پذیر است. علاوه بر آن، با عضویت در خبرنامه از تمامی تخفیف‌های حاضر بر روی هتل‌ها مطلع می‌شوید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 4,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.