جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

چگونه نرخ بیمه آتش سوزی منزل خود را محاسبه کنیم؟

 

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی از بیمیتو

 

حادثه خبر نمی‌کند. در طول شبانه‌روز و در موقعیت‌های مختلف همواره خطر بروز خیلی از حوادث ما را تهدید می‌کند. زلزله، سیل، تصادف و… حوادثی هستند که همه ما کم‌وبیش درگیر آن هستیم و کسی نمی‌تواند ادعا کند که هیچ‌وقت این حوادث برای او اتفاق نمی‌افتد. اما راهکاری وجود دارد که در صورت بروز این حوادث بتوان خسارات به وجود آمده را جبران کرد. بیمه آتش سوزی یکی از این راه‌حل‌ها می‌تواند باشد. این بیمه در برابر خساراتی از جمله آتش سوزی، انفجار، سیل، زلزله و… از اموال بیمه‌گزار پشتیبانی می‌کند. حال باید ببینیم برای بیمه کردن منزل خود در برابر خسارات ذکر شده چقدر حق بیمه باید بپردازیم و در کل نرخ بیمه آتش سوزی به چه عواملی بستگی دارد.

 

عوامل مؤثر بر نرخ بیمه آتش سوزی

هزینه بیمه آتش سوزی ساختمان  به عوامل متعددی بستگی دارد که عبارت‌اند از:

  • متراژ ملک: هر چه منزل شما بزرگ‌تر باشد، نرخ بیمه آتش سوزی آن بیشتر می‌شود.
  • نوع سازه: بسته به اینکه سازه منزل شما آجری، فلزی و یا بتنی باشد نرخ بیمه آتش سوزی متفاوت می‌شود.
  • ارزش لوازم منزل: درصورتی‌که بخواهید لوازم منزل خود را هم در برابر این خسارات بیمه کنید ارزش حدودی لوازم منزل شما نیز بر قیمت بیمه آتش سوزی منزلتان تأثیرگذار است.

درصورتی‌که مستأجر هستید می‌توانید فقط لوازم منزلتان را در برابر خسارات تحت پوشش بیمه آتش سوزی بیمه کنید.

با توجه به موارد ذکر شده و عوامل مؤثر بر قیمت این بیمه، چگونه می‌توان استعلام قیمت بیمه آتش سوزی البرز ، ایران، کارآفرین و… را برای منزل خود به ساده‌ترین شکل ممکن دریافت کرد؟ از کدام‌یک از این شرکت‌های بیمه بهتر است بیمه آتش سوزی منزل خود را خریداری کنیم؟

 

استعلام و خرید آنلاین بیمه از بیمیتو

خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی از بیمیتو

 

بیمیتو پاسخی به سؤالات بالا می‌تواند باشد. با استفاده از وب‌سایت یا اپلیکیشن بیمیتو می‌توان اطلاعات موردنیاز را درباره منزل خود وارد کرد؛ سپس شرایط و قیمت بیمه آتش سوزی آسیا ، پاسارگاد، سامان و… را با یکدیگر مقایسه کرد. در این مقایسه با استفاده از اولویت‌های خود می‌توان بهترین بیمه آتش سوزی را انتخاب و آنلاین آن را خریداری کرد. بهترین کسی که می‌تواند در انتخاب مناسب‌ترین بیمه شما را راهنمایی کند خود شما هستید. با اطلاعاتی که نسبت به انواع بیمه به دست می‌آورید می‌توانید بیمه‌ای مناسب برای خود خریداری کنید. با استفاده از بیمیتو می‌توان علاوه بر بیمه آتش سوزی نسبت به خرید سایر بیمه‌ها مثل بیمه شخص ثالث، بدنه، عمر و… نیز اقدام کرد. همین الآن می‌توانید وارد سامانه بیمیتو شوید و استعلام بیمه موردنظر خود را به‌صورت رایگان دریافت کنید.

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 7, میانگین امتیاز: 3,57 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.