شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

مراحل جراحی پروتز سینه

پروتز سینه مخصوص افرادی است که می خواهند سینه هایشان سایز بزرگ تر و ظاهر برجسته تری داشته باشد. اگر شما هم به هر دلیلی از سایز کوچک سینه های خود راضی نیستید و دوست دارید اطلاعات بیشتری درباره عمل پروتز سینه به دست آورید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. اما قبل از این اقدام لازم است از مراحل جراحی پروتز سینه مطلع شوید که ما در این مطلب به آن خواهیم پرداخت. ضمن اینکه باید بدانید چون عمل پروتز سینه یکی از عمل‌های مهم به شمار می‌رود، بنابراین حتما برای انجام آن باید از طریق پزشکان متخصص اقدام کنید.

مرحله مشاوره پزشکی برای جراحی پروتز سینه

یکی از ضروری‌ترین و مهم‌ترین مراحل اولیه جراحی پروتز سینه، مشاوره پزشکی برای این عمل محبوب و مهم می‌باشد. در این زمینه بهتر است با یک جراح پلاستیک یا زیبایی مشاوره‌های لازم را انجام دهید. با انجام مشاوره‌های ضروری در این رابطه، جراح مربوطه از شما دلیل و هدفتان را برای جراحی زیبایی سینه سوال می‌کند و با توجه به پاسخ شما، راهنمایی‌ها و اطلاعات علمی به روزی در اختیارتان خواهد گذاشت.

تصمیمات مهم در جلسات مشاوره

در جلسات مشاوره شما به خوبی آگاه خواهید شد که آیا تصمیمی که برای این کار گرفته‌اید درست و بجاست یا اینکه این عمل برای شما عواقب بدی نداشته باشد. دوم اینکه در صورتی که تشخیص داده شد، انجام پروتز پستان برای شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد، باید در جریان مراحل جراحی پروتز سینه و اقدامات الزامی که باید در این زمینه انجام دهید، قرار گیرید.

منبع مقاله :  همه چیز درباره جراحی پروتز سینه

همچنین یکی از موضوعاتی که باید از آن، از طریق مشاوره‌های صورت گرفته اطلاع کسب کنید، هزینه‌هایی است که باید برای شما به طور احتمالی تخمین زده شود. ضمن اینکه در این جلسات مشاوره، معاینه دقیق سینه، همچنین انجام ماموگرافی و سونوگرافی، تعیین و تشخیص نوع و جنس پروتز که قرار است انجام گیرد، تجویز داروهای لازم، مراقبت‌های قبل از عمل و غیره صورت خواهد گرفت.

مرحله بیهوشی در جراحی پروتز سینه

یکی دیگر از مراحل جراحی پروتز سینه، مرحله بیهوشی در این عمل زیبایی است. معمولا تصور می‌شود که برای جراحی زیبایی پستان، نیاز به بیهوشی‌های عمیق و طولانی مدت است.

بنابراین این جراحی آن قدرها سنگین و دشوار نیست که بخواهید از مرحله بیهوشی آن ترس یا واهمه داشته باشید. در صورتی که حتی نیاز به بیهوشی برای شما تشخیص داده شود، یک بیهوشی عمومی و سبک برای این عمل کفایت خواهد کرد.

چگونگی تشخیص نوع بیهوشی

در انتخاب نوع بیهوشی عوامل مختلفی تاثیر خواهند گذاشت؛ از جمله وضعیت فرد، روحیه فرد، دشوار بودن عمل و غیره. در بیهوشی شما به یک خواب کوتاه مدت فرو می‌روید و جراحی پروتز سینه در کمال آرامش و بدون هیچ نگرانی برای شما صورت خواهد گرفت.

حتی بعد از این عمل، پس از به هوش آمدن کامل شما و با دستور پزشک‌تان در همان روز ترخیص خواهید شد. بیهوشی از اولین مراحلی است که فرد برای انجام پروتز سینه طی می‌کنند. در این مرحله شما توسط دستیاران اتاق عمل بر روی یک تخت خوابانده خواهید شد؛ سپس بعد از حضور یافتن پزشک جراح و دکتر بیهوشی برای شما داروی بیهوشی تزریق خواهد شد.

مرحله ایجاد برش‌ها در جراحی پروتز سینه

بعد از اینکه شما وارد دنیای خواب مصنوعی شدید یا بیهوشی انجام گرفت، وارد یکی دیگر از مراحل جراحی پروتز سینه خواهید شد که هنرمندی و تخصص بالای پزشک شما می‌تواند این مرحله را در زمان کوتاه و بدون هیچ مشکلی انجام دهد. برش‌ها یکی از نکات مهم در انجام مراحل پروتز سینه می‌باشند. در مرحله ایجاد برش‌ها در جراحی پروتز سینه، ما با چند نوع برش مهم جهت انجام این عمل مواجه هستیم؛ مانند:

  • برش در قسمت زیر پستان
  • برش در هر کدام از طرف‌های سینه
  • برش در زیر بغل

انجام برش‌ ها در جراحی پروتز سینه

یکی از برش‌های حساس و ضروری در پروتز پستان، برش زیر چین سینه یا همان قسمت زیر پستان است. چون برشی که در این ناحیه انجام خواهد شد، باید با ظرافت و هنرمندی هر چه تمام صورت گیرد.اگر انجام این برش بدون دقت انجام شود، ممکن است در آینده ظاهر خوبی نداشته باشد. البته از روش‌های دیگر، به تشخیص پزشک جراح و فوق تخصص ممکن است این اقدام عملی شود.

اما باید در نظر داشت که هر کدام از چهار برش در این مرحله دارای اهمیت خاص خود بوده و پزشک مربوطه باید در هر کدام از این مراحل با تجربه و تخصص کافی، جراحی پروتز پستان را به بهترین شکل ممکن انجام دهد؛ تا در پایان مراجعه کننده یا بیمار از نتیجه عمل راضی و خرسند باشد و به هیچ وجه از اقدام خود پشیمان نشود.

سخن پایانی

در این عمل زیبایی نکاتی در مراحل پروتز سینه وجود دارد که یکی از مهم‌ترین آنها مراجعه کردن به یک پزشک متخصص یا فوق تخصص خوب است. در این صورت شما از عمل پروتز پستان خود رضایت کامل را خواهید داشت. در نهایت قابل ذکر است که دکتر مجید نداف کرمانی، با انجام بیش از هزاران جراحی موفق و رضایت بخش در زمینه انجام عمل‌های زیبایی، از جمله جراحی پروتز پستان بسیار با تجربه و مسلط هستند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 4, میانگین امتیاز: 2,25 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.