پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

۷ عارضه جانبی و مشترکِ داروی اختلال عملکرد نعوظ

داروی اختلال عملکرد نعوظ

اختلال نعوظ (ED) که به آن ناتوانی جنسی نیز گفته می شود با کاهش رضایت شما از رابطه جنسی و مشکلات روحی ناشی از آن می تواند بر کیفیت زندگی شما تأثیر بگذارد. ناتوانی جنسی ممکن است دلایل زیاد روانی و جسمی داشته باشد. اختلالات نعوظ ناشی از دلایل جسمی در مردان با افزایش سن نسبتاً شایع است. داروهایی در دسترس است که می تواند به درمان ناتوانی جنسی در بسیاری از مردان کمک کند. ما در این مقاله در کنار عوارض جانبی دارو های اختلال جنسی سعی داریم به معرفی دستگاه وکیوم مردانه شارژی Xman بپردازیم که هم مشکلات و عوارضی رو در پی ندارد و هم از لحاظ اقتصادی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

شناخته شده ترین داروهای اختلال عملکرد نعوظ شامل موارد زیر است:

  • تادالافیل (سیالیس)
  • سیلدنافیل (ویاگرا)
  • وردنافیل (لویترا)
  • آوانافیل (استندرا)

 

این داروهای تجویزی باعث افزایش سطح نیتریک اکسید در خون شما می شوند. اکسید نیتریک یک گشادکننده عروق است ، به این معنی که عروق خونی شما را گسترده تر می کند تا به افزایش جریان خون کمک کند. این داروها به ویژه در گسترش رگ های خونی در آلت تناسلی شما مؤثر هستند. خون بیشتر در آلت تناسلی شما باعث می شود هنگام تحریک جنسی ، نعوظ بهتر و با کیفیت تری تجربه کنید.

با این حال، این داروها همچنین می توانند عوارض جانبی ایجاد کنند. در اینجا هفت مورد از رایج ترین عوارض جانبی داروهای اختلال نعوظ آورده شده است.

سردرد

سردردها شایع ترین عارضه جانبی داروهای ناتوانی جنسی است. تغییر ناگهانی جریان خون از افزایش سطح نیتریک اکسید باعث سردرد می شود.

این عارضه جانبی با همه انواع قرص های اختلال نعوظ رایج است ، بنابراین مارک های دیگر هم لزوما علائم شما را کاهش نمی دهند.

بدن درد

برخی افراد هنگام مصرف قرص های ناتوانی جنسی، بدن درد دارند. برخی دیگر درد خاصی را در قسمت تحتانی کمر گزارش کرده اند.

با این حال شما باید با پزشک خود در مورد سایر دلایل احتمالی درد خود صحبت کنید.

مشکلات دستگاه گوارش

قرص های ناتوانی جنسی  ممکن است باعث ناراحتی در دستگاه گوارش شود که شایع ترین آنها سوء هاضمه و اسهال است.

برای کمک به رفع مشکلات گوارشی، ایجاد رژیم غذایی مناسب تر و  نوشیدن آب به جای نوشیدنی های کافئین دار ، الکل یا آب میوه ممکن است کمک کند. اگر تغییر رژیم غذایی موثر نبود بهتر است با پزشک خود صحبت کنید.

سرگیجه

افزایش نیتریک اکسید می تواند باعث سرگیجه در برخی از مردان شود. سرگیجه ناشی از داروهای ناتوانی جنسی به طور کلی خفیف است. با این حال ، هر گونه سرگیجه می تواند باعث ایجاد ناراحتی در فعالیت های روزمره شود.

در موارد نادر ، سرگیجه از قرص های اختلال نعوظ به غش منجر شده است که می تواند به یک مسئله جدی برای سلامتی تبدیل شود. اگر هنگام مصرف داروهای ناتوانی جنسی دچار سرگیجه شدید، باید به پزشک خود اطلاع دهید.

تغییرات بینایی

یکی از مهم ترین عوارض قرص های ناتوانی جنسی تغییرات ناگهانی دید به معنای واقعی کلمه می باشد. آنها می توانند به طور موقت بینایی شما را تغییر دهند و حتی باعث تاری دید شوند. در صورت کاهش دید یا اختلال در شبکیه به نام رتینیت پیگمنتوزا ، داروهای ناتوانی جنسی توصیه نمی شود.اگر نسبت به این مسئله بی اهمیت عمل کنید ممکن است دیگر جهان را فقط از طریق شنیدن بپذیرید!

گرگرفتگی

گرگرفتگی ها دوره های موقت قرمزی پوست هستند. گرگرفتگی ها معمولاً روی صورت شما ایجاد می شود و ممکن است در قسمت هایی از بدن شما نیز گسترش یابد. گرگرفتگی می تواند مانند پوست باریک یا شدید مانند بثورات خفیف باشد. اگرچه ظاهر شما را ناراحت کننده می کند اما معمولاً مضر نیستند.

گرگرفتگی از داروهای اختلال نعوظ ممکن است شدیدتر شود اگر:

  • غذاهای گرم یا تند بخورید
  • الکل بنوشید
  • در دمای گرم بیرون هستید
  • احتقان و آبریزش بینی داشته باشید

 

تشخیص عوارض جانبی غیر معمول و شدید قرص های اختلال نعوظ

عوارض جانبی جزئی هنگام مصرف داروهای ناتوانی جنسی شایع است. با این وجود، عوارض جانبی شدیدی وجود دارد که هرچند شایع نیستند اما با این حال در مواردی ممکن است اتفاق بیفتند و بسیار هم خطرناک هستند. عوارض جانبی شدید داروهای اختلال نعوظ می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • پریاپیسم (نعوظ هایی که بیشتر از ۴ ساعت طول بکشد)
  • تغییرات ناگهانی در شنوایی
  • از دست دادن بینایی

در صورت بروز هر یک از این عوارض جانبی شدید، فوراً به پزشک یا مراکز درمانی مراجعه کنید.

برخی از مردان بیشتر از سایرین در معرض خطر این عوارض جانبی هستند. این ممکن است به دلیل آناتومی آن ها باشد و یا داروهای دیگری که مصرف می کنند.

هنگام صحبت با مشاوره در مورد درمان ناتوانی جنسی یا پزشک ، مهم است که در مورد تمام داروهایی که مصرف می کنید و سایر شرایط بهداشتی که دارید ، به آنها بگویید. اگر داروهای اختلال نعوظ برای شما مناسب نیست ، پزشک ممکن است گزینه های درمانی دیگری مانند جراحی یا وکیوم های آلت تناسلی را پیشنهاد دهد.

 

جراحی بدلیل هزینه بسیار زیاد و عوارض پس از جراحی گزینه مناسبی نیست چون روش پرخطر و با ریسک بالایی محسوب می شود.

امروزه روش هایی که عوارضی نداشته باشند و ایمن باشند و در عین حال مزیت اقتصادی هم داشته باشند بسیار مورد رضایت کسانی هست که از این مشکلات رنج می برند.

این روش دستگاه وکیوم مردانه می باشد که درحال حاضر محبوب ترین روش بین مردان می باشد. دستگاه وکیوم مردانه برای کمک به اختلالات جنسی بسیار موثر بوده و از مشکلات روحی ناشی از آن می کاهد.

وکیوم های مردانه دستگاه هایی هستند که به کمک مکش به سلامت جنسی آقایان کمک شایانی می کنند.

روشا طب با افتخار اولین سایت ایرانی است که محصول انحصاری و پرفروش وکیوم شارژی Xman  را در جهت حفظ سلامت جنسی آقایان و رفع اختلالات جنسی وارد می کند. این محصول میزان رضایت مندی بسیاری را برای عزیزانی که استفاده کرده اند ایجاد کرده است.

دستگاه وکیوم مردانه X-men

دستگاه وکیوم مردانه X-men

فروشگاه روشا طب یکی از معتبر ترین فروشگاه ها در زمینه فروش دستگاه وکیوم مردانه و دیگر لوازم های بهداشتی و جنسی می باشد که با بیش از ۱۰ سال سابقه مرتبط در این حوزه فعالیت نموده است و ✅ دارای مجوز رسمی سیب سلامت از وزارت بهداشت و درمان می باشد.

شما می توانید با مراجعه به سایت روشا طب از انواع وکیوم های مردانه دیدن کنید و همین طور سطح آگاهی خود را نسبت به این روش مطمئن بسیار بالاتر ببرید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 4, میانگین امتیاز: 4,75 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.