پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

چگونه لگ بازی براول استارز را از برطرف کنیم؟

یکی از سوالات رایجی که طرفداران بازی براول استارز با آن مواجه می شوند این است که چگونه می توان لگ بازی براول استارز را رفع نمود؟ از آنجایی که براول استارز همواره علاقه مندان خود را دارد، توصیه می کنیم برای آموزش اصولی رفع مشکل و لگ آن با ما همراه شوید.

برطرف کردن لگ بازی براول استارز

نحوه رفع لگ بازی براول استارز

در قدم اول بهتر است در مورد علت لگ های طولانی و خسته کننده براول استارز در ایران صحبت کنیم. در این زمینه باید گفت که سرورهای اصلی بازی براول استارز در ایران وجود ندارد و به همین دلیل این بازی به شدت دچار لگ خواهد شد. البته شرکت سوپر (سازنده بازی براول استارز) قصد دارد با راه حل های خود لگ این بازی را حل کند. بنابراین بهتر است رفع لگ بازی براول استارز را خودتان بر عهده بگیرید و با راه حل هایی که در ادامه به آنها اشاره می کنیم لذت بازی را حفظ کنید.

یکی از اولین راه حل هایی که برای بر طرف کردن لگ Brawl Stars به ذهن افراد می رسد، استفاده از برنامه های فیلترشکن یا تحریم گذر است. اما نکته ای که در مورد این روش وجود دارد این است که باید سرور یکی از کشورهای همسایه و نزدیک را انتخاب کنید تا دوباره با لگ بازی مواجه نشوید.

در صورتی که فیلترشکن هم برای رفع لگ براول استارز کافی نبود باید سرورهای برنامه را عوض کنید و یا به طور کُل از یک فیلترشکن دیگر استفاده کنید. این کار به شما اجازه می دهد که از سرور بازی در این کشورها استفاده کنید و بدون اختلال در اینترنت از بازی لذت ببرید.

تکنیک های رفع لگ بازی براول استارز در اندروید

معمولاً بازی براول استارز در دستگاه های اندروید بیشتر دچار لگ و گیر کردن می شود. بنابراین اگر از موبایل اندروید استفاده می کنید باید علاوه بر نصب فیلترشکن، از روش های دیگری نیز برای بهتر بازی کردن استفاده کنید.

اولین کار برای اجرای درست بازی اطمینان از کامل بودن نسخه دانلود شده است؛ به همین دلیل توصیه می کنیم بازی براول استارز را حتماً از گوگل پلی دانلود کنید. در ادامه در هنگام اجرای بازی سعی کنید سایر برنامه ها را ببندید تا حافظه موقت (RAM) موبایل را درگیر نکنید.

علاوه بر این توصیه ما همواره بر این است که برنامه ها، عکس ها، فیلم ها و اطلاعات اضافی موبایل خود را حذف کنید  یا آنها را به جای دیگری منتقل کنید؛ با این کار قدرت پردازش گوشی شما افزایش پیدا کرده و قادر خواهید بود از ظرفیت کامل موبایل استفاده کنید. به منظور اجرای بدون لگ بازی براول استارز، موبایل شما باید حداقل های زیر را داشته باشد:

  • ۱ گیگابایت رم به منظور ذخیره موقت اطلاعات بازی
  • اندروید ۴.۱ و نسخه های بالاتر از آن
  • حافظه ۱۶ گیگابایتی موبایل

بنابراین برای اجرای بازی براول استارز لازم نیست یک موبایل خیلی قدرتمند تهیه کنید؛ بلکه با افزایش ظرفیت موبایل خود و استفاده از یک فیلتر شکن خوب می توانید اجرای بدون لگ بازی براول استارز را انتظار داشته باشید. البته معمولاً گوشی هایی که از لحاظ سخت افزاری قدرتمندتر هستند، این بازی را بهتر اجرا می کنند.

آموزش بازی براول استارز

براول استارز یک بازی ساده و البته سرگرم کننده است که به همین دلیل علاقه مندان زیادی را به خود اختصاص داده است. اگر شما نیز قصد یادگیری و پیشرفت سریع در این بازی را دارید، توصیه می کنیم با ما همراه شوید و از آموزش بازی براول استارز بهره مند شوید.

پس از ورود به بازی می توانید اطلاعات اصلی مثل تعداد سکه ها، الماس ها، استارپوینت ها و تیکت ها را در بالای صفحه مشاهده کنید. سایر اطلاعات مهم بازی شامل:

باکس آبی سمت چپ تصویر:

با هر بار بازی با سایر بازیکن ها، توکن هایی دریافت می کنید که با رسیدن تعداد آنها به ۱۰۰ می توانید جعبه آن را باز کرده و جایزه دریافت کنید. این قسمت تعداد توکن های شما را نشان می دهد.

باکس بنفش سمت چپ تصویر:

این قسمت تعداد استار توکن هایی را نشان می دهد که با اولین برد در زمین های جدید کسب می شوند. با رسیدن این توکن ها به عدد ۱۰ می توانید جعبه بزرگ (Big Box) را باز کنید و جوایز بیشتری مثل بازیکن یا قهرمان جدید دریافت کنید.

آموزش بازی براول استارز به صورت گروهی

یکی از راه های حرفه ای شدن شما می تواند آموزش بازی براول استارز به صورت گروهی باشد. در این صورت می توانید با دوستان خود بازی کنید و لذت بیشتری هم ببرید. برای این کار باید روی تصویر زره داخل بازی کلیک کنید تا دوستان خود را پیدا کنید و از امکانات گروهی بهره مند شوید. سپس روی شکلک خندان سبز و بعد دکمه Create team mode بزنید تا دوستانتان را به تیم اضافه کنید.

در این قسمت می توانید از قسمت چت استفاده کنید و کلمات آماده این قسمت را به کار ببید. برای خروج از حالت تیمی نیز می توانید دکمه Leave را بزنید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 58, میانگین امتیاز: 1,81 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.