سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

در سال ۹۸ چه مدل مانتو هایی مد هستند؟

manto sal

هر سال شرکت پنتون برای لباس، رنگی را مشخص می کند و طراحان لباس بر اساس آن  طراحی و دوخت لباس خود را انجام می دهند.  سال ۲۰۱۹ رنگ مرجانی برای آن مشخص شده است. یک رنگ بسیار شاد که هرکسی را سر ذوق می آورد و می توان با چنین رنگ لباس های متفاوتی بپوشند.

اما در دنیای مد و فشن هم طرح لباس های مختلفی طراحی می شود. مانتو هم از دل این طرح ها به بازار عرضه می شود. مانتو یکی از آن چیزی های است که برای خانم ها بسیار اهمیت دارد. برای همین است که گروه های مختلف طراحی مد و فشن بر اساس سلیقه های مختلف شروع به طراحی می کنند.

چه مدل مانتو در سال ۹۸ انتخاب کنید؟

لباس اهمیت خاصی برای خانم ها دارد و مانتو هم این مورد استثنا نیست. هر خانمی بر اساس سلیقه خود یک طرحی را انتخاب می کند که به اندامش بیاید. هر سال طرحهای بر اساس دسته بندی که از خانم ها انجام شده است روانه بازار می شود.

manto sal

مدل مانتو ۲۰۱۹ بسیار خاص طراحی شده است و یک سبک جدید برای خانم ها در نظر گرفته اند.

اما طرح های مختلف برای خانم های که رنگ پوست، قد و وزن گوناگون دارند در نظر می گیرند. اینگونه متناسب با اندام خودتان بهترین مانتو ها را بپوشید و دیگر نگران نباشید که حالا چیزی مناسب شما وجود ندارد.

در ادامه می خواهیم مانتوهای با طرح های گوناگون و متناسب با هر سلیقه ای را توضیح دهیم. اگر علاقمندید که بدانید چه طرح و رنگی متناسب شما هست پیشهاد می کنم ادامه مقاله را بخوانید.

طرح مانتو لی متناسب با سلیقه خاص

انتخاب یک مانتوی خاص بسیار سخت است. شما هم این مشکل را دارید؟ مانتوی که خاص و مناسب با سلیقه خانم ها باشد بسیار کم پیدا می شود.

در سال 98 چه مدل مانتو هایی مد هستند؟

اما مانتو لی جز آن دسته از مانتوهای ناب است که مطابق با سلیقه هر خانمی هست. این نوع مانتو ها جنس های متفاوتی دارند که می توانید در همه فصل های از سال یک نوع را انتخاب کنید و بپوشید.

مانتو لی جنس بسیار نازک هم دارد که بتوان آنرا در تابستان پوشید اما طرح و رنگ های متفاوتی هم دارد. پیشنهاد می کنم اگر سردرگم هستید ادامه مقاله را حتما مطالعه کنید.

طرح مانتو لی ساده متناسب با قد بلندها

اگر شما جز خانم های قد بلند و لاغر هستید پیشنهاد می کنم مانتوهای با طرح لی ساده بپوشید تا  شما را خوش اندام نشان دهد. افراد قد بلند نباید مانتوی با طرح های شلوغ بپوشند.

طرح مانتو لی متناسب با خانم های کوتاه قد

خانم های که قد کوتاه و متوسطی دارند بهتر است مانتو لی های بلند و کلوش باشد. یکسری مانتو هستند که پایین آنها بصورت ریش ریش شده است و این می تواند متناسب همچنین افرادی باشد.

مانتوهای بسیار زیبا با طرح و نقش متفاوت

در تابستان سال ۹۸ مانتوهای بلند با طرح های مانند گل، نقش های کاشی، شخصیت های متفاوت، اشکال مختلف دوخته شده است. تمام این طرح ها براساس سلیقه مختلف طراحی شده شده است.

مانتو لی

مانتو با طرح و نقش گل

سال ۲۰۱۹ مانتوهای با طرح گل که الهام گرفته از طبیعت هستند برروی مانتوها طراحی شده اند. اما تفاوت این طرح با طرح های سالهای گذشته این است که گل ها بصورت ریز برروی آن کار شده است.

مانتوهای جلو باز با رنگ های شاد

در بهار و تابستان که هوا رو به گرم شدن است، مانتوهای که خنک و جلو باز هستند طرفداران بسیاری دارد. طراحان مد با توجه به علاقه خانم ها هرسال اینگونه طرح ها را تولید می کنند.

مانتو های بلند با طرح گیپور

مانتوی بلند که پایین مانتو با گیپور دوخته و یکی دیگر از طرح های است که در سال ۹۸ مد شده است. البته باید بگویم که در پایین این مدل از مانتوها جیب های بسیار بزرگ وجود دارد که برای افرادی که بسیار خاص می پسندند طراحی شده است.

مدل مانتو کوتاه اما بسیار زیبا برای تابستان

هرسال در تابستان مانتوهای کوتاه و خنک مد می شود. بهتر است مانتوهای کوتاهی را که انتخاب می کنید رنگی تا گرمای تابستان را کمتر احساس کنید.

مانتو کوتاه در دو مدل گشاد و تنگ وجود دارد. طرح های که برای این مدل از مانتوها دوخته شده است.  بسیار خاص و متناسب با سلیقه های گوناگون هستند. پیشنهادی که برای این نوع مدل مانتو هست پوشیدن شلوارهای دمپا گشاد یا راست است.

اینطوری می توانید خوش اندام تر و بلندتر نشان داده شوید. بهتر است که شلوارهای با رنگ متفاوت مانتوی خود بپوشید تا جذابتر دیده شوید.

 و در انتها مانتوی متناسب با اندام خود انتخاب کنید 

در سال ۹۸ تنوع های زیادی برای مدل مانتو در نظر گرفته شده است. طرح های متفاوتی با رنگ های شاد دوخته شده است. هر خانمی با هر سلیقه ای می توانند یک مدل را انتخاب کنند.

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 4, میانگین امتیاز: 4,75 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.