جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

برای خرید دوچرخه دخترانه به سراغ کدام برندها برویم؟

درصورتی‌که به دنبال خرید دوچرخه دخترانه هستید، می‌توانید در فروشگاه‌های مختلف چه به‌صورت حضوری و چه به‌صورت آنلاین انواع برندهای مختلف را مشاهده کنید. هر یک از برندها به نوبه خود ادعا می‌کنند که محصولاتی با درجه کیفی بالا را در اختیارتان قرار می‌دهند. اما بهترین برندهای دوچرخه کودک مخصوصاً دخترانه کدام‌ها هستند که می‌توان با خیال راحت اقدام به خرید از آنها نمود؟ در ادامه این برندها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

دوچرخه دخترانه

جاینت

هیچ کمپانی دوچرخه‌سازی دیگری را نمی‌توان در سطح جهانی پیدا کرد که به‌اندازه جاینت معتبر باشد. جاینت به‌عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان دوچرخه کار خود را از سال ۱۹۸۰ شروع کرد و در حال حاضر مشغول به طراحی، تولید و پخش به طور میانگین ۷ میلیون دوچرخه سالانه در سراسر دنیا است. کمپانی جاینت یکی از قدیمی‌ترین و درعین‌حال باکیفیت‌ترین شرکت‌های تولیدکننده دوچرخه، در زمینه طراحی، ساخت و تولید انواع دوچرخه بچگانه نیز مشغول به کار است.

باتوجه‌به تفاوت ساختار و آناتومی بدن پسران و دختران، جاینت اقدام به تولید دوچرخه دخترانه باتوجه‌به فیزیولوژی بدن آنها کرده است. درصورتی‌که دوچرخه‌های دخترانه جاینت را مورد بررسی قرار دهید، می‌توانید متوجه شوید که از لحاظ طول، فریم و زوایای ساخت آن با دوچرخه‌های پسرانه تفاوت بسزایی دارد. در ساخت این محصول تنها به این عوامل توجه نشده و با بررسی رنگ‌بندی و استیکرهای دوچرخه‌ها می‌توان به راحتی متوجه شد که با چه هدفی ساخته شده‌اند.

جالب است بدانید که جاینت قطعات دیگری را نیز همچون فرمان، کرپی، طوقه و… را نیز در دوچرخه‌های دخترانه به‌طوری خاص طراحی می‌کند و باور دارد که دوچرخه‌های مخصوص دختران و بانوان شاخه‌ای کاملاً مستقل شما می‌روند و باید تحقیق و توسعه بیشتری در راستای تولید آنها انجام بگیرد.

ویوا

کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که از علاقه‌مندان به دوچرخه‌سواری بوده و یا تصمیم به خرید دوچرخه دخترانه داشته و نام برند ویوا به گوشش نرسیده باشد. کمپانی ویوا یکی از فعال‌ترین برندهای حال حاضر جهان در زمینه تولید دوچرخه‌های دخترانه و کودکانه به شمار می‌رود و مخصوصاً در ایران یکی از معروف‌ترین‌ها است. درصورتی‌که تصمیم به خرید دوچرخه کودک گرفته‌اید، می‌توانید این مدل را از برند ویوا در انواع مدل‌های دخترانه و پسرانه با کاربردهای کوهستانی، شهری و هیبریدی تهیه کنید. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که بسیاری از افراد اقدام به خرید دوچرخه ویوا می‌کنند، قیمت مناسب و کیفیت بالای قطعات آن است.

دوچرخه‌های دخترانه ویوا یکی از بهترین و استانداردترین دوچرخه‌ها برای کودکان شما به شمار می‌روند. کارشناسان این مجموعه باور دارند که باتوجه‌به آناتومی متفاوت دختران و پسران لازم است این دوچرخه‌ها نیز از فرمان باریک‌تر و لوله بالایی فریم کوتاه‌تری برخوردار باشند تا به‌این‌ترتیب راحتی بیشتری را برای دختران در حین سواری فراهم کنند. این استراتژی‌ها و توجه به جزئیات از جمله عواملی است که باعث شده در سالیان گذشته کمپانی بزرگ ویوا به‌عنوان یکی از بهترین تأمین‌کنندگان دوچرخه در آمریکا و ژاپن به شمار برود.

بیشتر بخوانید : دوچرخه کودک و دخترانه فقط با برند ویوا حس حرفه‌ای بودن دارد

باوجوداینکه دوچرخه‌های کودکانه ویوا نسبت به دیگر برندها قیمت پایین‌تری دارند، اما راندمان آنها بسیار بالاتر بوده و کیفیت خارق‌العاده‌ای را می‌توان در مقاومت بدنه و عملکرد دیگر قطعات آنها مشاهده کرد. ویوا در طراحی فریم دوچرخه‌های دخترانه توجه بسیار زیادی به میله اتصال فرمان به زین دارد و آن را به نحوی طراحی می‌کند که درنهایت از انحنای به سمت پایین بیشتری برخوردار باشند.

استفاده از قطعاتی همچون فرمان، کرپی فرمان، زین، میل‌لنگ، پدال‌ها و… متناسب با آناتومی بدن دختران در دوچرخه‌های ویوا از جمله عواملی است که باعث شده تا توجه بسیاری از دوچرخه‌سواران و ورزشکاران چه در سطح آماتور و چه به‌صورت حرفه‌ای به برند ویوا جلب شود. باتوجه‌به علاقه و تقاضای زیاد برای خرید دوچرخه ویوا در بازارهای جهانی این برند توانسته تا در سال ۲۰۱۰ به‌عنوان یکی از بهترین شرکت‌های صادراتی در بازار روسیه معرفی شود.

راپیدو

چه کسی بود که می‌گفت برندهای چینی قابل‌اعتماد نیستند و کیفیت بالایی ندارند؟ یکی از شرکت‌های دوچرخه‌سازی که در سطح جهان از فروش بسیار زیادی برخوردار است را می‌توان راپیدو عنوان کرد. این برند چینی انواع دوچرخه برای سنین و سلیقه‌های مختلف را طراحی کرده و عرضه می‌کند به‌طوری که اصلی‌ترین خط تولید این برند مختص دوچرخه‌های کوهستانی می‌باشد. RAPIDO در حال حاضر یکی از شرکت‌های محبوب در میان ایرانیان به شمار می‌رود و در کنار تولید و عرضه انواع دوچرخه‌های شهری و کوهستانی، انواع دوچرخه کودکانه را نیز تولید کرده و به فروش می‌رساند. برای خرید دوچرخه کودک نیز می‌توانید از محصولات این برند با اطمینان کامل استفاده کنید؛ چرا که دوچرخه‌های دخترانه راپیدو استحکام و مقاومت بالایی دارند. یکی از اصلی‌ترین مشخصه‌های مدل‌های بچگانه دوچرخه‌های راپیدو لاستیک‌های پهن آن‌ها است که ایمنی کودکان در حین دوچرخه‌سواری را افزایش می‌دهند.

المپیا

درصورتی‌که مناسب‌بودن قیمت دوچرخه دخترانه برایتان اهمیت دارد، می‌توانید انواع دوچرخه موردنظر خود را از برند المپیا تهیه کنید. دوچرخه‌های کودک المپیا کیفیت فوق‌العاده بالایی دارند و اکثر آن‌ها مجهز به چرخ‌های کمکی، سبد، محافظ زنجیر و… هستند که به‌این‌ترتیب آن‌ها را به‌عنوان یک گزینه عالی برای کودکان جذاب و محبوب می‌سازد. از مهم‌ترین ویژگی‌های دوچرخه کودک المپیا می‌توان به جنس بدنه مقاوم و باکیفیت آن اشاره کرد که در کنار شکل هندسی و استحکام منحصربه‌فرد خود متناسب با آناتومی بدن دختران و پسران با استاندارد بالایی عرضه می‌شوند.

 تراویس

یکی دیگر از تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان دوچرخه‌های کودک و دخترانه قیمت مناسب را می‌توان برند تراویس عنوان کرد. Travis یکی از برندهای معتبر چینی است که دوچرخه‌های تولید شده توسط آن نیز باکیفیت و خوش‌ساخت و قیمت مناسب هستند. یکی از ویژگی‌های اصلی دوچرخه‌های دخترانه تراویس طراحی و رنگ‌بندی جذاب و شاد آنها است که اغلب کودکان را مجذوب خود می‌سازد. توجه داشته باشید که دوچرخه‌های بچگانه ساخته شده توسط تراویس بدنه فلزی دارند و در نتیجه آن از وزن بالایی نیز برخوردار می‌باشند.

تمامی دوچرخه‌های بچگانه تراویس Travis در مدل‌های دخترانه و پسرانه با ترمزهای لقمه‌ای ضامن دار، چرخ‌های کمکی و سبد عرضه می‌شوند. یکی از نکات بسیار مهمی که در زمان خرید دوچرخه از برندهای مختلف باید آن را در نظر داشته باشید،  تناسب آن با قد و وزن کودک است. به‌این‌ترتیب سلامتی کودک در طی زمان حفظ می‌شود، کنترل بهتری بر روی دوچرخه خواهد داشت و می‌تواند با سرعت بیشتری مهارت‌های خود را تقویت کند.

دوچرخه کودک

بهترین دوچرخه کودک و دخترانه را از کجا بخریم؟

درصورتی‌که به دنبال یکی از معتبرترین مراکز فروش و عرضه انواع دوچرخه کودک در مدل‌های دوچرخه دخترانه و پسرانه هستید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی آریا چرخ مراجعه کنید. شما می‌توانید در این فروشگاه اقدام به خرید دوچرخه ویوا، جاینت، المپیا، تراویس، راپیدو و دیگر برندهای مطرح جهانی نمایید. همچنین می‌توانید قیمت دوچرخه دخترانه را در این فروشگاه در برندهای مختلف بررسی کرده و متناسب با بودجه خود اقدام به خرید کنید. البته یکی از ویژگی‌های مثبت این فروشگاه آن است که در مناسبت‌ها و اعیاد مختلف تخفیفات ویژه‌ای را بر روی محصولات خود می‌گذارد، به‌طوری که می‌توان صرفه‌جویی زیادی در هزینه‌ها داشت.

یکی از نکته‌هایی که باید همواره در نظر داشته باشید، آن است که تنها قیمت را مدنظر قرار ندهید و باتوجه‌به عواملی که گفته شد دوچرخه موردنظر خود را متناسب با سایز، قد و وزن کودکتان انتخاب کنید. باوجوداینکه خرید دوچرخه دخترانه از برندهای معتبر و شناخته شده می‌تواند کاری بدون ریسک و راحت باشد، اما در حالتی که سایز درست و تناسب آن با نوع استفاده و ویژگی‌های آناتومی بدن لحاظ نشود، بازدهی چندانی نخواهد داشت. برای آگاهی بیشتر در این زمینه می‌توانید از مشاوره ۲۴ ساعته آریا چرخ برخوردار شوید. کافی است تا به وب‌سایت آن سری زده و با پشتیبانی این مجموعه تماس بگیرید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 4, میانگین امتیاز: 4,00 از 5)
Loading...

۱ دیدگاه

» ارسال سوال و نظر شما «
  1. جوادی پرهام گفت:

    مرسی از محتوای خوب و مفیدتون
    دوچرخه ای که برای بچه ها میخریم خیلی مهمه که از چه برندی هست و چطور ساخته شده . حتما باید این موارد رو درنظر بگیریم تا به بچه ها آسیبی وارد نشه

    موافقم ۱

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.