پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

تفاوت صرافی های ارز دیجیتال

صرافی بین المللی کوینکس در سال ۲۰۱۷ و در شهر هنگ کنگ به دست فردی به نام ( یانگ هیپو) فعالیت خود را آغاز کرد. از آن جایی که این صرافی خدمات بسیار خوبی به کاربران خود عرضه می کند، توانسته بسیاری از سرمایه داران بزرگ ارز های دیجیتال را جذب نماید. یکی از دلایل جذابیت این صرافی برای کاربران ایرانی، وجود تحریم ها برای صرافی باینس و عدم اجرا این تحریم در صرافی کوینکس است. در ادامه به معرفی بیشتر این صرافی و همچنین معرفی منبعی معتبر برای دریافت سیگنال کوینکس می پردازیم.

صرافی کوینکس

صرافی کوینکس و مزایا استفاده از آن

همانطور که اشاره کردیم، صرافی کوینکس در سال ۲۰۱۷ فعالیت خود را آغاز نمود و با برنامه ریزی دقیق توانست به یکی از برترین صرافی های دنیا تبدیل شود.

یکی از ویژگی های جذاب صرافی کوینکس، پکیج های VIP این صرافی است. مزایا این پکیج ها برای کاربران، کارمز نزدیک به صفر در معاملات است.

از دیگر مزایا این صرافی بین المللی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

● محیط کاربری بسیار آسان و کاربردی

● ضمانت برای امنیت معاملات از طرف صرافی

● مشخص بودن فی تراکنش ها در هر معامله

● امکان استفاده از اپلیکیشن با پشتیبانی از هر دو سیستم عامل رایج

● امکان معامله ارز های دیجیتال از طریق کارت های بانکی بین الملل

● امکان دسترسی و انجام معاملات مارجین در صرافی کوینکس

● امکان برداشت روزانه تا یک میلیون دلار به شرط انجام احراز هویت این صرافی

● دسترسی به کیف پول via wallet در این صرافی

● امکان استفاده از صرافی برای کشور هایی که تحریم اقتصادی هستند

و…

تمامی این مزایا باعث شده تا صرافی کوینکس و سیگنال ترید کوینکس با استقبال بسیار بالایی مواجه شود.

اگر شما نیز در پی سیگنال ترید کوینکس هستید، ادامه مطالب را از دست ندهید.


مزایا و ویژگی های صرافی کوکوین کدامند؟

صرافی کوکوین

صرافی کوکوین در سپتامبر ۲۰۱۷ جهت مدیریت معاملات ارزهای دیجیتال و ارائه خدمات به علاقمندان در سیشل افتتاح شد. صرافی کوکوین یک سرویس مبادله برای کاربران فراهم می کند تا تراکنش های دارایی های دیجیتال را به صورت ایمن و کارآمد انجام دهند.
صرافی 
KuCoin دارای یک بخش تحقیقاتی در صنعت بلاک چین است و بر آن تاکید دارد که پروژه های باکیفیتی را در فهرست ارزهایی که مورد پشتیبانی این صرافی می باشد، وارد کند.
این صرافی قصد دارد که در آینده ارزش پایدار و افزایش یافته ای را برای بیش از پنج میلیون کاربر ثبت شده خود در بیش از ۱۰۰ کشور جهان مهیا نماید. در نوامبر ۲۰۱۸، صرافی سیگنال کوکوین که خود را صرافی مردم می نامد، به طور رسمی با شرکت های 
IDG Capital و Matrix Partners شریک شد.
تیم توسعه صرافی کوکوین با مدیریت دو تن از متخصصین فناوری در زمینه های کد نویسی و بلاک چین شکل گرفت. مایکل گان که در ۸ سالگی شروع به کدنویسی کرد و اولین استارت آپ خود را در ۱۶ سالگی تأسیس کرد، در سال ۲۰۱۲ شروع به استخراج بیت کوین کرد. هنگامی که سعی بر فروش مقداری بیت کوین در صرافی 
Mt Gox را داشت، متوجه شد که بزرگترین پلتفرم جهان در آن زمان برای استفاده مبتدیان مشکل است. در ادامه همکاری Michael Gan با Eric Don در هنگام تحقیق بر روی بلاک چین ها متوجه شدند که بلاکچین امکان تغییر سیستم مالی را دارد و می تواند سیستم جدیدی را تولید کند که نه تنها به افراد متمکن، بلکه به همه افراد جهان، حتی افراد بی‌سواد، بیکار و بدون حساب بانکی خدمت کند.
در پایان سال ۲۰۱۳، آنها اولین کد نرم افزاری صرافی کوکوین را تحت عنوان 
People’s Exchange  تولید کردند تا همه مردم امکان کار با کریپتوکارنسی را پیدا کنند. در ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰، صرافی KuCoin مورد حمله سایبری قرار گرفت، تا جایی که هکرها ۲۷۵ تا ۲۸۵ میلیون دلار دارایی دیجیتال کاربران را سرقت کردند. گمان می رفت که هکرهای کره شمالی مسئول این هک باشند. با این حال، صرافی کوکوین که در سیشل مستقر بود، واکنش سریع و کارآمدی به حمله هکری به KuCoin نشان داد.
در یک اقدام کارآمد صرافی کوکوین که با شرکت داده بلاک چین 
Chainalysis، سایر صرافی‌های رمزنگاری و آژانس‌های مجری قانون در ارتباط بود، به کمک آنها توانست مقدار زیادی از وجوه را بازیابی کند و دارایی بقیه کاربران را با استفاده از صندوق بیمه خود بازپرداخت نماید. حمله هکری به KuCoin چهارمین هک بزرگ به صرافی های آنلاین کریپتو در آن زمان بود.

نحوه ثبت نام در صرافی کوکوین چگونه است؟

جهت اشتراک در انجام معاملات ارزهای رمزنگاری در صرافی کوکوین، بایستی مراحل زیر را برای ثبت نام دنبال نمایید.

  • ابتدا در وب سایت صرافی کوکوین با آدرس kucoin.com وارد شوید.
  • از سمت راست و بالای صفحه اصلی روی منوی Sign Up کلیک کنید.
  • در صفحه جدیدی که ظاهر شده، دو نوع ثبت نام با تلفن همراه و ایمیل وجود دارد. کاربران ساکن ایران باید ثبت نام توسط Email را انتخاب نمایند، زیرا برای ارسال کد تایید به تلفن، پیش شماره ایران در لیست وجود ندارد.
  • با وارد کردن ایمیل در فیلد مربوطه روی کلید Send Code کلیک کنید.
  • جهت سنجش اعتبار ایمیل، کدی از طرف صرافی به ایمیل شما فرستاده می شود.
  • کد دریافتی را در فیلد دوم وارد کنید.
  • در فیلد سوم رمز عبور مورد نظر خود را تایپ کنید.
  • اگر از طرف دوستان و آشنایان جهت اشتراک با صرافی کوکوین معرفی شده اید، کد معرف را در فیلد Referral code وارد کنید.
  • با کلیک بر روی دکمه Sign up حساب شما در صرافی KuCoin ایجاد شده است.

احراز هویت بایننس

وریفای حساب کاربری بایننس و رفع بلاک اکانت بایننس و احراز هویت بایننس به کمک گواهینامه توسط تیم پرشین الیت.

همانطور که میدانید صرافی بایننس کشورهایی مانند ایران و آمریکا را برای استفاده از این صرافی تحریم کرده است. بنابراین اگر می خواهید از این صرافی استفاده کنید، از پاسپورت ایرانی خود برای احراز هویت و وریفای حساب بایننس نمی توانید استفاده کنید و بایستی با مدارکی وابسته به کشورهای دیگر برای وریفای حساب کاربری خود در بایننس اقدام کنید.

اگر به دنبال خدمات تضمینی و مطمین جهت احراز هویت اکانت بایننس خود هستید و می خواهید درصد ریسک مایل به صفر باشد، تیم پرشین الیت خدمات زیر را در صرافی بایننس با تضمین ۱۰۰% ارائه می دهد.

تعرفه خدمات در ازای حاصل شدن نتیجه مطلوب و حل مشکل کاربران میباشد لذا پرشین الیت متعهد میگردد در صورت عدم موفقیت در بازگشایی حساب کاربران و یا عدم پاسخگویی به نیاز کاربران بدون چون و چرا مبلغ پرداختی را عودت نماید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 1,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.