جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

بهترین تم های تولد تابستانی

یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های یک تولد خوب، یک تم تولد مناسب و زیباست. امروزه تم‌های تولد در کنار کیک، به پایه‌ای‌ترین اصول جشن تولد تبدیل شده‌اند. یکسان بودن تمامی وسایل و بادکنک‌های رنگی که با دیگر وسایل همخوانی دارند نشان از برگذاری یک جشن تولد دارند؛ جشن تولدی که از ترکیب رنگ‌ها و استیکرهای موجود در آن، یعنی تم آن، می‌توان حدس زد برای چه فردی با چه جنسیتی و حتی در چه سن و سالی برگذار شده است. جشن‌های تولد که در فصل تابستان رایج‌ترند همگی نیازمند یک تم هستند که با ویژگی‌های فصل همخوانی داشته باشد. معمولاً تم‌های انتخاب شده توسط پسران و دختران متفاوت است. در ادامه مطلب قرار است ویژگی‌هایی که یک تم تابستانه را می‌سازند توضیح داده و در ادامه چندین تم پسرانه و دخترانه محبوب را معرفی کنیم.

تم تولد تابستانی

تم تولد چیست؟

تعریف دقیقی برای تم تولد وجود ندارد اما می‌توان یک تم تولد را ترکیبی صحیح و زیبا از تزئینات مختلف، بادکنک آرایی و لوازم پذیرایی دانست. تزئینات معمولاً شامل بنرهای کوچک و بزرگ است که در فضای جشن نصب می‌شوند. ریسه‌ها نیز جزو تزئینات مربوط به تم تولد به شمار می‌آیند. بادکنک آرایی، هنر چیدن و تزئین بادکنک‌هاست به شیوه‌ای شکیل و دارای رنگ‌های هماهنگ با دیگر لوازم. به عنوان مثال در تم تولد دختر کفشدوزکی، بادکنک‌های آن اگر رنگ‌هایی جز قرمز و مشکی باشند با اصول بادکنک آرایی همخوانی ندارند. نقش لوازم پذیرایی جشن نظیر بشقاب، کارد، ظرف مخصوص پاپ کورن و … در تم تولد نیز بسیار مهم است. هماهنگی با تم و رنگ‌های به کار رفته در آنان از ویژگی‌هایی است که باید دارا باشند.

یک تم تولد تابستانه باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

  • در تم تولد تابستانه، باید از رنگ‌های تابستانه استفاده شود.

رنگ‌های تابستانه باید بیانگر حال و هوای تابستان باشند. به عنوان مثال رنگ زرد، می‌تواند بیانگر گرما و حضور پرشکوه خورشید در این فصل باشد. رنگ‌های تابستانه معمولاً ملایم هستند و در هر کدام از آن‌ها، نوع جیغ آن نباید استفاده شود. از دیگر رنگ‌های تابستانی می‌توان به سفید، سبز، بنفش، نارنجی و قرمز اشاره کرد. به عنوان مثال تم اسب تک شاخ به خوبی نمایانگر این رنگ‌هاست و از تم‌های تابستانه محبوب محسوب می‌شود.

  • تم تابستانه باید نمایانگر ویژگی‌های این فصل باشد.

هوای گرم، میوه‌های متنوع و خوشمزه، سرسبزی و… از ویژگی‌های بارز تابستان هستند. یک تم تابستانه باید بیانگر این ویژگی‌های باشد. به عنوان مثال تم تولد دخترانه فروزن، به طور واضح بیانگر فصل زمستان و ویژگی‌های آن نظیر برف و سرماست. از طرفی دیگر تم تولد اسب تک شاخ، با رنگ‌های تابستانی و گرمی که دارد می‌تواند بیانگر مناسبی از فصل تابستان باشد.

  • تم تابستانه باید در مورد تزئینات، متنوع باشد.

در تابستان، تنوع بسیار به چشم می‌آید. هر جا را نگاه کنید رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی دیده می‌شود و هر چشم اندازی، به اندازه کافی جذاب است. بنابراین یک تم تابستانه باید این ویژگی تابستان را به خوبی القا کند و استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های متنوع می‌تواند این مسئله را به خوبی نشان دهد.

در ادامه به ترتیب به معرفی برخی از محبوب‌ترین تم‌های تولد پسرانه و دخترانه می‌پردازیم.

تم‌های تولد محبوب پسرانه:

  • مک کوئین

از پسرهای دهه هشتاد و حتی اواخر هفتاد به بعد تا پسر بچه‌های همین نسل، اکثرا دوره‌ای از زندگی خود را صرف تماشای انیمیشن‌های این ماشین مسابقه‌ای محبوب کرده‌اند. ترکیب جذاب یک ماشین مسابقه‌ای شکیل که دارای شخصیتی تلاشگر و طناز است توانسته به خوبی در دل پسر بچه‌ها جا باز کند. از همین رو تم تولد مک کوئین در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه واقع شده و در لیست پرطرفدارترین تم تولد پسرانه قرار دارد.

  • اسپایدرمن

اسپایدرمن یا مرد عنکبوتی، یکی از شناخته شده‌ترین شخصیت‌های کارتونی و سینمایی است. پسر بچه‌هایی که هنوز تصور می‌کنند اگر توسط عنکبوت گزیده شوند به جای راهی بیمارستان شدن قدرت‌های ماورایی پیدا می‌کنند و می‌توانند با آن دنیا را نجات دهند و در آینده دل دختر رویاهای خود را ببرند. قطعاً علاقه دارند تم اسپایدرمن را برای جشن تولد خود داشته باشند.

  • فوتبال

تم تولد پسرانه

فوتبال یکی از مسائلی‌ست که پسر بچه‌ها از سن کم با آن آشنا می‌شوند و اکثر آن‌ها با آن پیوند خوبی برقرار می‌کنند. تم تولد پسرانه فوتبالی مربوط به تیم مورد علاقه هر بچه‌ای می‌تواند تولد او را به یکی از خاطره انگیزترین اتفاقات زندگی او تبدیل کند.

تم‌های تولد محبوب دخترانه:

  • دختر کفشدوزکی

دختر کفشدوزکی از قهرمانان نسل جدید محسوب می‌شود. دختری که از قدرت ماورایی خود مبارزه با ابر شرورهای محل زندگی خود استفاده می‌کند و دنیا را به جای بهتری تبدیل می‌کند. اکثر دختر بچه‌های امروزی، به دختر کفشدوزکی علاقه دارند و او را تحسین می‌کنند. از همین رو است که تم تولد دخترانه دختر کفشدوزکی می‌تواند در دسته پرطرفدارترین تم‌ها قرار بگیرد‌.

  • فروزن

السا و آنا نیز از آن شخصیت‌های محبوب انیمیشنی هستند که به خوبی در دل بچه‌ها جا باز می‌کنند. حمایت این دو خواهر از یکدیگر و تلاش مستمر برای ساختن سرزمینشان به بهترین نحو به عنوان ملکه و شاهزاده‌ آن، تحسین دختر بچه‌ها را برانگیخته و تم فروزن را به تمی محبوب در میان تم‌های تولد دخترانه تبدیل کرده است.

  • سیندرلا

پرنسس‌های دیزنی به خوبی میان همه دختربچه‌های امروزی و دختربچه‌های نسل‌های قبلی شناخته شده و محبوب هستند. سیندرلا یکی از محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین پرنسس‌های دیزنی است. نحوه نجات سیندرلا از دست نامادری و خواهران شرورش، مهربانی و صبوری او در شرایط سخت، سبب تحریک احساسات شادی آوری در بچه‌ها می‌شود و سیندرلا را یکی از تم‌های تولد محبوب تبدیل کرده است.

تم تولد دخترانه

لازم به ذکر است که تم‌های گفته شده برای اکثریت بچه‌ها معرفی شده‌اند؛ اما به یاد داشته باشید که تم‌های آنقدرها هم جنسیت زده نیستند و فرزندان شما می‌توانند فارغ از جنسیتشان، تم محبوب خود را برای تولدشان داشته باشند و هیچ چیز از خوشحالی آن‌ها مهم‌تر نیست.

انواع مختلف تم تولد را از ماهورا تهیه کنید.

انواع تم‌های تابستانه، تم تولد دخترانه و پسرانه، لوازم مربوط به تولد و تزئینات آن می‌توانید از فروشگاه اینترنتی تم تولد ماهورا با بهترین قیمت و کیفیت تهیه کنید. علاوه بر تم‌های گفته شده می‌توان تم‌های دیگری نظیری سگ نگهبان، بن تن، اسب تک شاخ، بچه رئیس، پری دریایی، راپونزل، رنگین گمان، میکی موس و … را نیز از ماهورا خریداری کرد. از دیگر محصولات این فروشگاه فوق‌العاده می‌توان به عطر و ادکلن‌های اصل و با کیفیت اشاره کرد. برای تهیه محصولات گفته شده با کیفیت بالا و قیمتی مناسب، به فروشگاه ماهورا به آدرس اینترنتی https://mahoura.com مراجعه نمایید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 3,50 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.