شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

چاپ نوار چسب

امروزه راه‌های بسیار زیادی جهت تبلیغات و به کارگیری نام برند و لوگو بر روی محصول وجود دارد. چاپ چسب یکی از این راه‌ها به شمار می‌آید به طوری که با چسباندن این نوع چسب بر روی بسته‌بندی محصول نه تنها زیبایی خاصی به محصول خواهید ببخشید بلکه کیفیت کار را تضمین کرده و برند و نوع فعالیت خود را نیز معرفی خواهید کرد. بنابراین چاپ بر روی نوار چسب یکی از کارهایی است که سال‌هاست انجام می‌گیرد و در حال حاضر نیز با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه‌های جدید چاپ چسب با سهولت و کیفیت بیشتری انجام خواهد گرفت. ما در این مطلب سعی داریم بیشتر درباره چیستی چاپ چسب توضیحاتی ارائه کرده و به این مورد بپردازیم که چگونه می‌توان چاپ بر روی نوار چسب را انجام داد و با چاپ چسب اختصاصی برند خود را معرفی کرد. همچنین ضمن بررسی مزایای استفاده از نوار چسب‌های چاپی، مجموعه‌ای را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید محصول مورد نظر خود را به آن‌ها سفارش دهید.

چاپ روی نوار چسب

چاپ چسب چیست ؟

حتماً بارها و بارها از نوار چسب‌های پهن و باریک شیشه‌ای برای چسباندن کاغذ، بسته‌بندی کردن لوازم و محصولات مختلف استفاده کرده‌اید و یا با نوارچسب‌هایی مواجه شده‌اید که نام، برند و یا لوگوی شرکت تولید کننده کالا روی آن به فواصل کمی نقش بسته است. در حال حاضر چاپ چسب با استفاده از دستگاه‌های خاصی صورت می‌گیرد که می‌توان اسم، لوگوی شرکت و یا برندی که در نظر دارید را روی چسب چاپ کنید و از این محصول علاوه بر استفاده برای بسته‌بندی، به عنوان روش بسیار جذابی برای معرفی برند خود و بازاریابی غیرمستقیم سود ببرید. چاپ بر روی نوار چسب به سه صورت مختلف انجام می‌شود که هر کدام کیفیت و ویژگی‌های خاص خود را دارند.

انواع روش‌های چاپ بر روی چسب

همان طور که اشاره کردیم چاپ چسب اختصاصی با نام برند یا لوگو می‌تواند برای کسب و کار شما بسیار مفید باشد و به عنوان یک بازاریابی غیرمستقیم به شمار آید. این روش چاپ بر روی چسب شامل سه مورد زیر می‌شود.

چاپ بر روی سلفون چسب: در این روش ممکن است نام لوگو یا برند ظاهر خوبی داشته باشد اما عیبی که این روش چاپ چسب دارد این است که نوشته‌هایی که حک شده‌اند، ممکن است به راحتی پاک ‌شوند.

چاپ بر روی قسمت چسب‌دار: در این روش نیز ممکن است به جهت آن که چاپ بر روی چسب قرار می‌گیرد، کمی کدر و ناخوانا باشد.

چاپ در میان سلفون و ناحیه‌ چسب‌دار: در این روش لوگو بر روی قسمت داخلی سلفون حک شده و سپس چسب روی آن را می‌پوشاند، به این ترتیب نه تنها به خوبی خوانده می‌شود و مشخص است بلکه در اثر استفاده نیز نوشته‌ها پاک نمی‌شوند و ماندگاری بالاتری دارند. به این ترتیب اگر قصد سفارش چسب چاپی دارید ما این محصول را به شما معرفی می‌کنیم.

مزایای استفاده از چسب نواری چاپ دار

تفاوتی نمی‌کند، هر کدام از روش‌هایی که برای چاپ چسب اختصاصی استفاده شود از مزایای خاص خود برخوردار است. به طور معمول این مزایا را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد.

  • تبلیغی مفید برای کسب و کار، معرفی برند و محصولات به شمار می‌آید.
  • امکان درج کردن لوگو، طرح، نام و یا سایر اطلاعات اختصاصی شرکت بر روی چسب وجود دارد.
  • به دلیل آن که چاپ آرم و برند از طرف داخل صورت گرفته، چاچ چسب کیفیت بالاتری خواهد داشت.
  • با استفاده از چاپ بر روی نوار چسب می‌توان هر کالایی را به خوبی بسته‌بندی و پلمپ کرد و اصالت آن‌ها را حفظ نمود.
  • سطح بسته‌بندی افزایش پیدا خواهد کرد.
  • بسته‌بندی محصولات حالت تخصصی‌تری پیدا می‌کند که می‌تواند نشانگر فعالیت شرکت و برند شما باشد.

چاپ روی نوار چسب

چرا چاپ چسب می‌تواند یک روش مؤثر برای تبلیغات باشد؟

شاید باورتان نشود اگر بگوییم این روش به طور نامحسوس می‌تواند یکی از موثرترین و جدیترین روش‌های بازاریابی و تبلیغات باشد به طوری که توجه مشتریان جامعه هدف شما با دیدن نام برند و لوگوی شما روی بسته‌بندی جلب خواهد شد. از دیگر ویژگی‌هایی که چاپ بر روی نوار چسب می‌تواند داشته باشد این است که می‌توانید در نمایشگاه‌های تخصصی، بین‌المللی و تجاری برای بسته‌بندی محصولات خود و نمایش آن‌ها به مشتری استفاده نمایید.

چاپ چسب پهن می‌تواند بر روی نوار چسب‌هایی با عرض ۵ سانتی متر و در رنگ‌های مختلف صورت گیرد. از دیگر قابلیت‌های این نوع نوار چسب که می‌تواند به عنوان یک روش بازاریابی مناسب به کمک شما بیاید، این است که می‌توانید سفارش تولید آن را با کمترین تیراژ و در کوتاه‌ترین زمان به شرکت‌های تولید کننده بدهید و در مدت زمان کوتاهی محصول را دریافت نمایید.

نکته مهم دیگر آن است که به جهت آن که کسب و کارهای زیادی امروزه به سمت اینترنتی شدن رفته‌اند برای ارسال محصولات و کالایی که مشتری به صورت آنلاین خریداری کرده نیاز به بسته‌بندی مناسب دارند تا کالا سالم و بدون ایراد به دست مشتری برسد. بنابراین چاپ چسب در انواع مختلف به خصوص چاپ چسب پهن می‌تواند کمک کند شما بسته‌بندی بهتر و با کیفیت‌تری داشته باشید.

برخی از نوار چسب‌های چاپی نیز تولید می‌شوند که در مواردی همچون هشدار و خبر رسانی و برای ارگان‌ها و شرکت‌های دولتی مورد استفاده قرار می‌گیرند و جنبه تبلیغاتی ندارند.

چگونگی مراحل تولید و چاپ چسب

  • برای این که بتوانید نوار چسب چاپی مورد نظر خود را متناسب با نام برند و کارایی خاصی که دارد سفارش دهید، لازم است به چند نکته مهم توجه کنید.
  • این که بهتر است نوع نوار چسب را با توجه به جنس و عرضی که مدنظر دارید انتخاب نمایید.
  • لوگو، آرم و یا نام برند شما هویت فعالیت شماست بنابراین بهتر است آن را به رنگ دلخواه‌تان سفارش دهید تا با ساختار بسته‌بندی محصولات شما سازگاری و تناسب داشته باشد.
  • در این راستا و برای آن که مسیر رفت و آمد شما به شرکت تولید کننده کم شود می‌توانید طرح نام و یا لوگو مورد نظر خود علاوه بر صورت حضوری، به صورت اینترنتی نیز ارسال کنید.
  • پس از این که طرح به دست شرکت تولید کننده برسد، کلیشه آن ساخته شده و به مشتری نشان داده می‌شود تا مورد تأیید قرار گیرد.
  • شرکت تولید کننده بین ۱۰ تا ۱۵ روز نوار چسب را آماده تحویل خواهد کرد.

چه مواردی روی قیمت چاپ نوار چسب تأثیرگذار است؟

نوع چسبی که انتخاب می‌کنید و همچنین اندازه و متراژ آن مانند چاپ چسب پهن و همچنین کیفیت چسب و رزینی که در تولید چاپ چسب اختصاصی مورد استفاده قرار می‌‎گیرد، می‌تواند در محاسبه قیمت آن تأثیر زیادی داشته باشد. بنابراین قبل از آن که سفارش خود را نهایی کنید حتماً از این موضوع مطلع شوید.

چاپ چسب پهن

همان طور که پیشتر اشاره کردیم عملیات چاپ چسب را می‌توان بر روی چسب‌های باریک و پهن تا عرض ۵ سانتی‌متر انجام داد. ویژگی چاپ چسب پهن در این است که می‌توان آن را برای بسته‌بندی کارتن‌ها و جعبه‌های مختلف کالا مورد استفاده قرار داد. همچنین به دلیل آن که چسب در زمان طولانی دچار آسیب و پوسیدگی نمی‌شود و نقش چاپ شده بر روی آن از بین نمی‌رود می‌تواند اثر تبلیغاتی خود را برای زمانی طولانی ایفا نماید. به ویژه این که چسب این نوع نوارها به نوعی است که به راحتی رها نشده و بسته‌بندی در مسیر ارسال دچار مشکل نخواهد شد.

چاپ نوار چسب

شرکت چاپ چسب باران

دنیای امروز مانند گذشته نیست که به عنوان مثال در شهر تنها یک کفاشی و یا یک لباس فروشی و .. وجود داشت و همه مردم برای خرید به همان جا مراجعه می‌کردند امروزه شما در سطح شهر خودتان با ده‌ها و صدها کفش فروشی و لباس فروشی ار برندهای مختلف روبرو می‌شوید که هر کدام جنس خاصی را عرضه می‌کنند و در این بازار پر رقابت در فکر ارتقای کسب و کار خود هستند. سایر کسب و کارها نیز به همین صورتند. به خصوص در این چند ساله اخیر که بحث راه‌اندازی فروشگاه‌های آنلاین بسیار داغ شده است تمامی کسب و کارها در این فکر هستند که در کنار شرکت و فروشگاه حضوری خود، سایتی نیز داشته باشند که بهتر بتوانند با مشتری در ارتباط باشد و خدمات خود را به جامعه هدفشان ارائه نمایند و یا به دنبال راه‌هایی هستند که بتوانند تبلیغات بهتری از کالای خود ارائه دهند.

چاپ چسب پهن یکی از مواردی است که می‌تواند علاوه بر حفظ کالا به هنگام بسته‌بندی به بازاریابی و معرفی بهتر شرکت و فعالیت شما کمک نماید. زیرا اگر قرار است برای بسته‌بندی از چسب نواری استفاده نمایید چه بهتر که این چسب مزین به نام برند و یا لوگوی شرکت و فروشگاه شما شده باشد تا بیشتر در خاطر مشتریان باقی بماند. اکنون اگر این نوع چاپ چسب را برای بسته‌بندی کالا و محصولات خود مناسب می‌دانید، ما به شما مجموعه‌ای را معرفی خواهیم کرد که بتوانید چاپ چسب اختصاصی خود را به میزانی که نیاز دارید، با بالاترین کیفیت به آن‌ها بسپارید. شرکت چاپ چسب باران که می‌توانید سایت آن را به آدرس الکترونیکی www.chapechasb.com بر اینترنت ببینید، یکی از این مجموعه‌هاست که سفارش مشتریان در این زمینه را با کیفیت بالایی تولید خواهد کرد. همچنین برای مشاوره و استعلام قیمت چاپ نوار چسب می‌توانید با متخصصان این مرکز ارتباط برقرار کرده و یا با شماره همراه ۰۹۱۲۵۵۵۷۰۰۸ تماس بگیرید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 6, میانگین امتیاز: 4,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.