دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

۶ نکته مهم که پیش از خرید صندل نوزادی باید بدانید

کیست که از دیدن پاهای کوچک فرزندش در یک صندل نوزادی یا صندل بچگانه شیک هیجان‌ زده نشود. صندل بچگانه پاپوش بسیار مفید و کارایی است که فارغ از زیبایی و بامزگی، برای فصل تابستان مناسب بوده و مانع از عرق کردن و گرم شدن بیش از حد پای فرزند شما می‌شود.

اگر تصمیم دارید مجموعه سیسمونی فرزند در راه خود را با خرید صندل نوزادی تکمیل کنید یا می‌خواهید برای کوچولویی که تازه راه رفتن آموخته یک جفت صندل بچگانه بخرید، قبل از هر چیز این مطلب را بخوانید تا به شما بگوییم برای انتخاب و خرید صندل نوزادی یا بچگانه چه ویژگی و شاخص‌هایی را باید در نظر بگیرید تا این پوشینه پای دوست داشتنی علاوه بر زیبایی، مراقب پای کودکتان نیز باشد.

صندل نوزادی

  • یک سایز از اندازه واقعی پای فرزندتان بزرگ‌ تر باشد

بچه‌ها می‌توانند به راحتی با صندل راه بروند، به شرطی که سایز آن حداقل یک شماره از پای خودشان بزرگ‌تر باشد. دلیل این پیشنهاد آن است که بچه‌ها به راحتی نمی‌توانند انگشتان پای خود را کنترل کرده یا در صورتی که انگشتانشان از کناره‌های صندل بیرون بزند آن‌ها را به سر جایشان بازگردانند. به همین دلیل احتمال آسیب دیدگی در اثر بیرون زدگی انگشتان پا از کناره‌های صندل وجود دارد.

صندل یک سایز بزرگ‌تر کمک می‌کند پا به طور کامل داخل پاپوش قرار بگیرد و محافظت شود.

  • جنس آن اصلا موجب عرق سوز شدن پای بچه نشود

صندل نوزادی یا بچگانه باید از جنسی انتخاب شود که به هیچ عنوان منجر به عرق کردن بیش از حد پا نشود. بچه‌ها قادر به بیان آزاری که ممکن است کفش یا صندل در پایشان ایجاد کنند، نیستند. به همین دلیل باید جنس صندل منتخب طوری باشد که پای کودک را بیش از حد گرم نکند و باعث عرق کردن و عرق سوز شدن آن نشود.

 

  • بندهای آن زیادی محکم یا خیلی شل نباشند

بدیهی است که اگر برای فرزند خود صندل نوزادی یا صندل بچگانه می‌خرید باید حواستان به بند‌های آن باشد. بندهای صندل نباید آن‌قدر سفت یا خیلی شل باشد که در اثر سفت بودن، پای کودک آسیب ببیند و در اثر شل بودن صندل از پای بچه خارج شود. بهتر است اگر صندل بنددار می‌خرید مدل آن را طوری انتخاب کنید که سفتی و شلی آن را به‌دلخواه خود تغییر دهید. بندهای ثابت امکان مانور قدرت روی تنظیم میزان محکمی بند صندل را از شما می‌گیرند.

  • جنس رویه آن مرغوب باشد

فارغ از ابعاد و اندازه، موضوع مرغوبیت جنس صندل نوزادی یا بچگانه عامل مهم دیگری است که اصلا نباید از کنار آن بی توجه عبور کرد. صندل نوزادی خارجی می‌خرید یا ایرانی؟ فرقی ندارد. مهم این است که فقط به مدل آن توجه نکنید و در نظر نگیرید که پای کودک چقدر زود بزرگ می‌شود و ممکن است دیگر به این صندل نیازی نداشته باشد.

برای همان مدت کوتاه استفاده هم باید صندل مناسب و مرغوبی بخرید که جنس آن به پای کودک آسیب وارد نکرده و مراقب سلامتی آن باشد.

  • کمترین تزئینات را داشته باشد

صندل نوزادی یا بچگانه با هدف مراقبت از پای کودک خریداری می‌شود. بنابراین گرچه پوشاندن صندل‌های زیبا و پر از زرق و برق به ویژه برای دختران جالب است. اما هرچقدر پوشینه پای بچه‌ها ساده‌تر باشد امکان حرکت و بازی برایشان بیشتر فراهم می‌شود. ضمن آن‌که برخی از تزئینات استفاده شده در صندل نوزادی یا صندل بچگانه، مانند تورهای پیچیده یا زنجیر، ممکن است به پای آن‌ها آسیب بزند.

زیره صندل نوزادی

  • زیره صندل نوزادی آجدار باشد

زیره های صندل نوزادی باید دارای آج مناسبی باشد و کاملا ضد لیزخوردن برروی سنگ و سرامیک باشد تا  فرزند شما هنگام راه رفتن لیز نخورد.

صندل بچگانه

صندل نوزادی یا صندل بچگانه خوب را از کجا بخریم؟

اگر تصمیم دارید صندل نوزادی یا صندل بچگانه مرغوب بخرید، سری به سایت صندل ( Sandal.ir ) بزنید. این سایت مجموعه‌ای بی نظیر از انواع صندل بچگانه را دارد که شما با هر سلیقه و نیازی می‌توانید مدل مناسب و مورد پسند خود را در آن انتخاب و خریداری کنید. برای پیدا کردن این وبسایت فقط کافی است کلمه sandal.ir در google سرچ کنید.

به یاد داشته باشید که مراقبت از سلامت پای فرزندتان مسئولیت مهمی است که تا زمانی که او کودک است این وظیفه مهم بر عهده شماست. پس با خریدن اجناس معمولی و ارزان قیمت، سلامت یکی از قیمتی‌ترین اعضای بدن فرزندتان که همان پای اوست را به خطر نیندازید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 5, میانگین امتیاز: 4,60 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.