پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

کدام هتل های تهران به فرودگاه مهرآباد نزدیک ترند؟

برای آنها که با هواپیما به پایتخت سفر می کنند، پیدا کردن اقامتگاهی که فاصله چندانی با فرودگاه مهرآباد نداشته باشد، اهمیت دارد. این دسته از مسافران موقع رزرو هتل در تهران فقط به ستاره هتل توجه نمی کنند. شاید حتی برای خیلی ها که خواهان یک اقامت کوتاه مدت هستند، ستاره و امکانات هتل به اندازه موقعیت مکانی آن اهمیت نداشته باشد. شما چطور؟ ترجیح می دهید که وقت خود را در ترافیک خسته کننده تهران تلف نکنید و زود به فرودگاه برسید؟ اگر پاسخ مثبت است، جااینجاس را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

هتل المپیک

هتل المپیک که جنب درب غربی ورزشگاه آزادی قرار گرفته، نزدیک ترین هتل به فرودگاه مهرآباد است. این هتل چهارستاره از طریق بزرگراه لشکری شما در ۱۴ دقیقه به فرودگاه می رساند. حتی اگر راه بزرگراه شیخ فضل اله را هم انتخاب کنید، فقط ۱۵ دقیقه در راه خواهید بود. البته تردد با مترو در این مسیر مستلزم این است که شما سوار ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی شده، در ایستگاه ارم سبز از قطار پیاده شده و سوار خط متروی ۴ شوید.

Olympic Hotel

هتل که اتاق های آن نمای زیبایی هم به پارک جنگلی چیتگر دارند، تمام امکانات لازم شامل سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت، مینی بار، حمام و لوازم بهداشتی و روم سرویس ۲۴ ساعته را در خود جای داده است. خدمات رفاهی، پذیرایی و سرگرمی هتل هم کامل است؛ از آن جمله باید به تاکسی سرویس، پارکینگ سرپوشیده، رستوران، کافی شاپ، سالن بیلیارد، ماساژ و استخر اشاره کرد.

هتل آساره

هتل آساره که در شمار یکی از هتل های تهران با قیمت مناسب جای گرفته، چهارستاره است و در خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب واقع شده است. آساره از طریق خیابان آزادی به فرودگاه مهرآباد وصل می شود که برای رسیدن به آن هم تنها ۱۵ دقیقه زمان نیاز خواهد بود. می توانید سوار ماشین شده و به فرودگاه برسید یا اینکه در ایستگاه میدان انقلاب سوار مترو شده و در ایستگاه فرودگاه از خط پیاده شوید. خوشبختانه ایستگاه متروی پایانه های ۱ و ۲ فرودگاه و ایستگاه میدان انقلاب هر دو در خط ۴ بوده و شما نیازی به تعویض خط ندارید.

Asareh Hotel

اما آساره چطور هتلی است؟ واحدهای آن شامل اتاق های یک تخته و دوتخته و نیز سوئیت های کوچک و بزرگ می شوند که تمام امکانات لازم شامل تلویزیون، صندوق امانات و سیستم تهویه مطبوع را دارند. ضمن اینکه خدماتی مانند رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، تاکسی سرویس و خشکشویی و امکانات تفریحی چون استخر، سالن بدنسازی، ماساژ و سونا هم در هتل وجود دارد.

هتل اورین

هتل اورین دوستاره در خیابان کارگر شمالی واقع شده و برای آنها که به دنبال هتل ارزان قیمت در تهران می گردند، گزینه ایده آلی است. برای اینکه از این هتل به فرودگاه مهرآباد بروید، سه راه پیش روی شما است. با ماشین از طریق خیابان آزادی راه فرودگاه را پیش بگیرید که در اینصورت ۱۷ دقیقه در راه خواهید بود. راه دیگر که کمی طولانی تر است، بزرگراه یادگار امام است که ۲۴ دقیقه بعد در فرودگاه خواهید بود. اگر ترجیحتان تردد با مترو است، در ایستگاه میدان انقلاب سوار شده و در ایستگاه فرودگاه از قطار پیاده شوید.

اورین اتاق های یک تخته، دوتخته و سه تخته دارد و امکاناتی مثل یخچال، تلفن و تلویزیون در آنها تعبیه شده است. خوشبختانه رستوران، کافی شاپ و پارکینگ با ظرفیت ۱۰ خودرو هم این هتل به چشم می خورد.

هتل پاسارگاد

هتل پاسارگاد را به آنهایی که در جستجوی هتل با قیمت مناسب در تهران هستند، پیشنهاد می کنیم. یک هتل دوستاره که در خیابان جمالزاده جنوبی قرار گرفته و ۱۷ دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد. اگر می خواهید با مترو راهی فرودگاه شوید، باید با ماشین به میدان انقلاب بروید و از آنجا سوار بر متروی خط ۴ در ایستگاه مهرآباد از قطار پیاده شوید.

پاسارگاد یکی از قدیمی های تهران است که در سال ۹۵ هم بازسازی شده و حالا با اتاق های دوتخته و سوئیت های دو و سه تخته میزبان مسافران است. اگرچه هتل پارکینگ ندارد، اما یک رستوران در طبقه منفی یک پذیرای مهمان ها است و درون واحدها هم یخچال، تلفن، تلویزیون و اینترنت تعبیه شده است.

هتل اسپیناس خلیج فارس

هتل اسپیناس که یکی از هتل های لوکس تهران هم هست، در بلوار کشاورز واقع شده و فاصله چندانی با مهرآباد ندارد. یک راه این است که سوار ماشین شده و با عبور از خیابان آزادی در مدت زمان ۲۱ دقیقه خود را به فرودگاه برسانید. راه دیگر بزرگراه شیخ فضل اله است که کمی طولانی تر است و ۲۷ دقیقه وقت شما را خواهد گرفت. البته مثل تمام هتل های منطقه آزادی و انقلاب یک راه دیگر مترو است. به این صورت که به ایستگاه مترو میدان انقلاب رفته و در ایستگاه فرودگاه پیاده شوید.

اما این هتل پنج ستاره که خود ترانسفر فرودگاهی هم دارد، واحدهای اقامتی مجلل و متنوعی هم دارد که سوئیت های لاکچری، پرزیدنت و جونیور از آن جمله اند. البته امکانات پذیرایی و تفریح هم به همان اندازه کامل است. برای مثال می توان به رستوران سنتی، رستوران مدیترانه ای، باشگاه بدنسازی، استخر، جکوزی و سونا اشاره کرد.

هتل حجاب

هتل حجاب یک هتل سه ستاره در بلوار کشاورز و خیابان حجاب تهران است. فاصله هتل تا فرودگاه با عبور از خیابان آزادی ۲۱ دقیقه است. اگر بخواهید از بزرگراه شیخ فضل اله خود را به مقصد برسانید، در حدود ۲۸ دقیقه در راه خواهید بود. ممکن است تردد با وسایل نقلیه عمومی مانند مترو را ترجیح دهید. در این صورت باید از هتل خود را به میدان انقلاب رسانده و از ایستگاه مترو انقلاب راهی فرودگاه شوید.

امکانات هتل چگونه است؟ در ۹ طبقه این هتل اتاق های دو و چهارتخته قرار گرفته اند. درون اتاق ها هم صندوق امانات، اینترنت، چای ساز، میزتحریر، روم سرویس و امکانات دیگر مهیا شده است. ضمن اینکه هتل تاکسی سرویس، پارکینگ، خشکشویی، رستوران و کافی شاپ هم دارد.

هتل جهان

هتل جهان یکی از هتل های سه ستاره تهران در تقاطع خیابان ولیعصر و طالقانی است. جهان تا فرودگاه ۲۲ دقیقه با ماشین فاصله دارد. اما برای اینکه بتوانید با مترو به فرودگاه برسید، باید خود را به ایستگاه تئاتر شهر برسانید و از آنجا سوار خط ۴ مترو شوید.

اگر می خواهید در مورد امکانات هتل بدانید هم باید بگوییم که واحدهای آن شامل اتاق های یک تا پنج تخته می شوند. علاوه بر امکانات داخل اتاق ها مثل تلویزیون، صندوق امانات، یخچال و اینترنت؛ رستوران ایرانی، رستوران هندی و پارکینگ روباز هم در هتل مهیا شده است.

هتل پرشیا ۲

هتل پرشیا ۲ در میدان راه آهن و خیابان ولیعصر واقع شده و سه ستاره است. این هتل برای آنهایی که موقع رزرو هتل در تهران علاوه بر نزدیکی به فرودگاه به یک اقامت ارزان فکر می کنند، انتخاب مناسبی است. شما می توانید از طریق خیابان آزادی در مدت زمان ۲۴ دقیقه به فرودگاه برسید. اگر با مترو هم مشکلی ندارید، در ایستگاه فردوسی سوار قطار شده و در ایستگاه فرودگاه پیاده شوید.

هتل اتاق های یک تخته، دوتخته، سه تخته و چهارتخته دارد و حتی برای اقامت های خانوادگی هم مطلوب به نظر می رسد. در اتاق ها امکانات رفاهی مانند تلویزیون، یخچال، مینی بار، روم سرویس و اینترنت هم تهیه شده است. خوشبختانه در این هتل هم رستوران، کافی شاپ و پارکینگ وجود دارد.

هتل پارسیان انقلاب

هتل پارسیان انقلاب چهارستاره است و در خیابان طالقانی قرار گرفته است. برای اینکه از هتل به فرودگاه بروید، باید از خیابان آزادی و در عرض ۲۵ دقیقه به مقصد برسید. اگر اهل مترو هستید، سوار مترو خط طالقانی شوید، در ایستگاه دروازه دولت خط خود را عوض کرده، سوار خط ۳ شوید و در ایستگاه فرودگاه از قطار پیاده شوید.

علاوه بر نزدیکی به فرودگاه، تنوع واحدهای اقامتی هتل هم یک مزیت برای آن به شمار می رود. سوئیت های رویال و دوتخته و نیز اتاق های دوتخته با امکاناتی مثل تلویزیون، روم سرویس، اینترنت و صندوق امانات پذیرای مهمان ها هستند. هتل همچنین یک رستوران مجلل به نام پارسه و یک رستوران گردان هم دارد.

هتل آرامیس

مطلب کدام هتل های تهران به فرودگاه مهرآباد نزدیک ترند را با یک هتل چهارستاره به پایان می بریم: هتل آرامیس که در خیابان ولیعصر و کمی بالاتر از میدان ولیعصر قرار گرفته است. از هتل تا فرودگاه ۲۶ دقیقه راه است؛ اگر بخواهید با ماشین و از طریق خیابان آزادی به مقصد برسید. راه دیگر بزرگراه شیخ فضل اله یا بزرگراه حکیم است که تا فرودگاه ۳۰ دقیقه طول می کشد. البته اگر به وسایل نقلیه عمومی عادت دارید، می توانید در ایستگاه میدان ولیعصر سوار مترو شده، در ایستگاه تئاتر شهر خط خود را عوض کرده و در خط ۴ منتظر رسیدن به ایستگاه فرودگاه باشید.

البته تنها مزیت رزرو هتل نزدیکی به فرودگاه نیست. واحدهای اقامتی شامل اتاق های دوتخته، سه تخته و سوئیت های جونیور با امکانات رفاهی لازم می شوند. کافی شاپ، رستوران، تاکسی سرویس و پارکینگ هم از خدمات هتل به شمار می روند.

رزرو هتل در تهران از جااینجاس

حالا که هتل های نزدیک به فرودگاه مهرآباد را شناختید، برای رزرو هر کدام از آنها می توانید به جااینجاس مراجعه کنید. ما این هتل ها را به صورت کامل در صفحه رزرو هتل در تهران معرفی کرده و از جزئیات قیمت، امکانات و خدمات و حتی فاصله آنها تا سایر مکان های شهر گفته ایم. حتی این امکان برای شما فراهم شده که تجربه اقامتی سایر مسافران را در قالب کامنت ها بخوانید و به کمک آنها تصمیم گیری کنید. به علاوه فیلترهای پیشرفته جستجو نیز شما را در رسیدن به هدفتان که ممکن است اقامت ارزان در تهران یا بالعکس اقامت لوکس باشد، یاری می کنند.

 

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.