شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

۱۱ مزیت سقف متحرک نسبت به سقف های ثابت برای کافی شاپ ها

کافی شاپ های محلی برای تعامل اجتماعی با نواحی جهان وطنی به ظهور رسیدند. آن ها مولفه مهم فرهنگ شهری هستند. بازتاب ارزش ها و افکار جامعه ای که اوقات خود را در آنجا سپری می کند. در این پایگاه ها، دارندگان کافه باید متفکر باشند تا فضا را به گونه ای طراحی کنند که مشتریان بیشتری برای بازدید جذب کنند تا وقت بیشتری را در کافی شاپ بگذرانند.

سقف متحرک

برای طراحی کافه شاپ موارد بسیاری وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، از مبلمان گرفته تا کارد و چنگال و رنگ دیوارها. مهم تر از همه محیط زیست است. محیط، افکار را منعکس می کند؛ در حالی که محیط باعث تغییر روحیه نیز می شود. چه اتفاقی می افتد که سقف کافه در هوای خوب کاملا باز شود یا در هوای نامناسب بسته شود؟

سیستم های سقف متحرک جدیدترین روند در محافظت از فضای باز است که می تواند در هر مکان از جمله خانه ها، رستوران ها، کافه ها و سایر مکان های تجاری نصب شود. سقف های جمع شونده یک روش درخشان برای محافظت از خانه، رستوران یا هر مکان شما هستند. سیستم های جذاب سقف جمع شونده شما را در برابر شدیدترین آفتاب و سردترین زمستان ها و سخت ترین طوفان ها محافظت می کند!

واقعیت های سیستم های سقف متحرک

سیستم های سقف جمع شونده ابعاد و سبک جدیدی به هر نمای خارجی مسکونی یا تجاری می بخشند. آن ها کاربردی، طولانی مدت و کاربر پسند هستند. سیستم های سقف جمع شونده پادنا تنت را می توان به سرعت و به آرامی باز یا بسته کرد که تجربه ای شگفت انگیز را بر جای می گذارد.

مزایای مختلف سیستم سقف جمع شونده چیست؟

قیمت سقف جمع شونده در پادنا تنت مقرون به صرفه است و با داشتن طراحی لوکس غنی شده، سیستم های سقف جمع شونده ما مزایای بسیاری دارند که عبارت اند از:

منحصر به فرد بودن

کافی شاپ هایی که از این امکانات برخوردار هستند، منحصر به فرد خواهند بود که دیگر کافه ها چنین مزیتی ندارند. سیستم های سقف شیشه ای جمع شونده می توانند موجودیت کافه شما باشند که باعث منحصر به فرد بودن آن می شوند و برای مدت طولانی در حافظه مشتری شما باقی می ماند.

انعطاف پذیری

انعطاف پذیری این سازه ها از ویژگی های اصلی آن ها است. بدیهی است که سقف می تواند به طور کامل بسته شود تا از سایه جلوگیری کند یا از باران محافظت کند و سپس برای نگاه کردن به ستاره ها در شب کاملا جمع شود. بسته شدن جزیی باعث می شود که مقدار کافی از آفتاب و گرما از طریق آن صورت گیرد و به دلیل عملکرد سریع و انعطاف پذیر، تنظیمات آن آسان است.

فضای نشیمن را بزرگ تر می کند

یک سیستم سقف جمع شونده مساحت ملک شما را بزرگ تر کرده و فضای عملکردی بیشتری ایجاد می کند. طرح های متنوع و عناصر اضافی با هر طرح یا محیطی ادغام می شوند. این ها راهی عالی و عملی برای ایجاد فضایی استثنایی هستند.

مبلمان و اتصالات محافظ

پارچه ها و سایر وسایل در معرض هوای نامناسب کاهش یافته و حتی کوچک می شوند. سیستم سقف جمع شونده مبلمان شما را در برابر اثرات مخرب آفتاب، باد، باران محافظت می کند و برای مدت طولانی جلوه آن ها را حفظ می کند.

گزینه سایه چند منظوره

اگر کافه شما دارای سیستم سقف کشویی باشد، این امکان را برای شما فراهم می کند تا با کمترین تلاش یا کمترین تلاش محیط را تزئین کنید. بداهه نوازی ضروری است و با سقف شیشه ای جمع کننده گزینه های زیادی وجود دارد که درهای آن ها را باز می کند. از روشنایی گرفته تا آویزان شدن لامپ ها یا گلدان ها. شما همچنین می توانید پروفیل های آلومینیوم را با رنگ های مختلف رنگ کنید و جلوه ای جذاب به آن بدهید.

اجرای سقف متحرک

محافظت کامل در برابر باران یا برف

مهم ترین مزیت سقف متحرک این است که با شرایط آب و هوایی سخت از مشتری محافظت می کند. زمانی که برف یا باران می بارد، با فشار یک دکمه می توانید فضا را با محیط تحمل ناپذیر ببندید. سازگاری جمع شونده با باد و برف زیاد باعث آرامش ذهنی داشتن سقف محکم در محل کار شما می شود. علاوه بر این، سیستم های زهکشی کاملا مهندسی شده اند و ترس از نشتی وجود ندارد.

روشنایی کافه

ساختار این سیستم مزیت دیگری نیز دارد که مالک را قادر می سازد از آن برای روشنایی کافه استفاده کند. چراغ های بزرگ را می توان به راحتی به قاب های محکم متصل کرد که به صاحب کافی شاپ فرصت می دهد رویدادهایی را برگزار کند و با انتخاب مکان را روشن کند.

تهویه بهتر

فقط این نیست که شما بتوانید از آب و هوا لذت ببرید تا سقف جمع شونده را با ظرفیت کامل باز کنید. شما همچنین می توانید آن را همانطور که می خواهید برای هدف تهویه باز کنید. مهم تر از همه مشتریانی که سقف نمی خواهند با کسانی که سقف می خواهند جدا شوند. امکان استفاده از قابلیت استفاده در یک مکان واحد از مهم ترین مزایای سازه های سقف شیشه ای جمع شده است.

اجازه می دهد تا نسیم وارد شود

باد خوب یا نسیم خنک در یک روز گرم می تواند حال شما را از حالت بد خوب کند. به مشتریان امکان می دهد زمان بیشتری را سپری کنند. گذراندن وقت بیشتر در کافه به معنای درآمد بیشتر است. باد خوب یا نسیم خنک در یک روز گرم می تواند حال شما را از حالت بد خوب کند. به مشتریان امکان می دهد زمان بیشتری را سپری کنند. گذراندن وقت بیشتر در کافه به معنای درآمد بیشتر است.

سقف متحرک برای کافی شاپ ها

اتوماسیون

عملکرد الکتریکی باز یا بسته شدن آن را آسان تر می کند و به آن آلاچیق های امروزی را می بخشد. وقتی می خواهید آن را ببندید یا باز کنید کار سختی انجام نمی دهید. محصولی مطمئن با نگهداری کم. برای صاحبان کافه ها که می خواهند درآمد خود را به حداکثر برسانند، بسیار توصیه می شود.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.