جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

راهنمای خرید تاج گل

گل‌ها از زیباترین سمبل‌ها برای ادای احترام، نکوداشت، عرض تبریک یا تسلیت و… است که سال‌هاست به این منظور توسط افراد، به یکدیگر هدیه داده می‌شود. گل‌ها را به‌صورت باکس گل، دسته گل و… مورد استفاده قرار می‌دهند که رسمی‌ترین حالت برای هدیه دادن، به‌ شکل چیدمان روی تاج است.

تاج گل از کنار هم قرار گرفتن یک یا چند نوع گل در رنگ‌های متنوع با ظاهری پیراسته و زیبا تشکیل می‌شود که با توجه به نوع استفاده از آن (برای عرض تسلیت، تبریک حضور در نمایشگاه، تبریک برای افتتاحیه یک مغازه یا شروع یک کسب و کار و دیگر کاربردها) می‌توان معیارهایی را برای انتخاب نوع و ظاهر آن‌ها درنظرگرفت. همچنین می‌توان از جام گل برای شرکت در مراسمی مانند خواستگاری و عقد یا برای زیباسازی محافل استفاده کرد.

ما در مجموعه هانی گل در کنار شما هستیم تا بهترین انتخاب را برای مراسم مورد نظرتان داشته‌باشید و هدیه‌ای ارزشمند و به‌یادماندنی تدارک ببینید.

تاج گل نمایشگاه

انواع تاج گل

  • تاج گل ترحیم: یکی از روش‌های بسیار کاربردی و رسمی برای عرض تسلیت و ابراز هم‌دردی با خانواده داغ‌دیده، استفاده از گل است که هم در مراسم خاک‌سپاری مورد استفاده قرار می‌گیرد و هم در طی مراسم عزاداری در ورودی مسجد و منزل شخصی متوفی قرار می‌گیرد. برای این منظور بهتر است از گل‌هایی با رنگ سفید و زرد استفاده شود و تا حد ممکن گل‌هایی مانند رز قرمز رنگ به‌کاربرده نشود.
  • تاج گل نمایشگاه: سفارش و ارسال گل برای کسب و کارهایی که در نمایشگاه ها غرفه دارند، یکی از روش‌های مرسوم برای تحکیم روابط کاری و تجاری است. استفاده از گل‌های مرغوب و باکیفیت که در روزهای برگزاری نمایشگاه طراوت خود را زود از دست ندهند و چیدمان مناسبی داشته‌باشند، فاکتورهای اصلی برای انتخاب است.
  • تاج گل افتتاحیه: اگر برای عرض تبریک به مناسبت افتتاح فروشگاه، مغازه یا شروع کسب و کاری جدید به دنبال هدیه ای مناسب و تشریفاتی و در عین حال منحصربه‌فرد می‌گردید، بهره‌گیری ازگل‌هایی که با ظرافت و دقت آراسته شده باشند، گزینه بسیار مطلوبی است، چراکه فضای افتتاحیه را زیبا و دل‌چسب کرده و بوی آن آرامش خاصی به مراسم می‌بخشد و همین امر، ارزش هدیه شما را دوچندان می‌کند.

تاج گل ترحیم

ارائه بهترین خدمات در گل فروشی هانی گل

تاج گل مورد نظر خود را را می‌توانید در ابعاد مختلف مثلا یک طبقه، دوطبقه، سه طبقه و قرارگرفته روی پایه یا استند سفارش دهید . می‌توانید ازمیان گل‌های لیسانتوس، رز، آنتوریوم، لیلیوم، ژربرا، داوودی و…موارد مطلوب خود را انتخاب کنید. گل‌های پیراسته در عین زیبایی و لطافت، هدیه ای ارزشمند و تشریفاتی برای مناسبت‌های مورد نظر شماست.

ما در هانی گل به شما اطمینان می‌دهیم که با توجه به نیاز شما و نوع مراسمی که می‌خواهید در آن حضور یابید، بهترین انتخاب را از نظر ابعاد، نوع گل‌ها، آراستگی آن و چیدمان روی استند یا پایه و همچنین از نظر قیمت داشته باشید. هدف ما رضایت مشتریان عزیز است، به همین منظور شما می‌توانید هزینه کار را بعد از تحویل سفارش و درصورت رضایت کامل از خدمات ما پرداخت کنید.

با نظرات ارزشمند خود، ما را در مسیر ارائه هرچه بهتر کالا و خدمات، یاری کنید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 8, میانگین امتیاز: 4,38 از 5)
Loading...
این محتوا صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار فوق منتشر شده است و تصویر زندگی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.