سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

راهنمای خرید اینترنتی مانتو مزونی، شیک و ارزان

خرید اینترنتی مانتو

خانم ها در ایران برای حضور در هر محیط و مراسمی نیازمند پوششی به نام مانتو هستند. از این مانتو یکی از مهم ترین و رایج ترین آیتم در پوشش خانم هاست. این پوشاک به طور انبوه دوخته و به بازار عرضه می شود. خرید از بازارهای سنتی و به صورت حضوری برای بسیاری از خانم ها زمان بر و چالش برانگیز است. جست و جو برای مانتو مزونی شیک و ارزان در بین این همه پاساژ و بازار گوناگون دشواری های خاص خودش را دارد. خرید اینترنتی مانتو اسپرت تابستانی و حریر ارزان قیمت با توجه به نزدیک شدن بازارهای کسب و کار و گسترش فروشگاه های آنلاین بسیار پر رونق شده است. در ادامه از این مطلب شما را با شرایط خرید مانتو اینترنتی آشنا می کنیم.

جهت مشاهده قیمت انواع مانتو: جلو باز، جلو بسته، تابستانی، مجلسی بلند و کوتاه، کتی، دخترانه، چهارخونه، کیمونو، اسپرت ، ابروبادی و.. و همچنین خرید اینترنتی مانتو جدید و شیک: دریمیس را در گوگل جستجو کنید و با وارد شدن به وب سایت این مزون آنلاین، از انواع مدل مانتوهای شیک و جداب بهره مند شوید.

با کمی گشتن در فروشگاه ها متوجه انواع مدل های این نوع مانتو خنک و تابستانی می شوید. شما با خرید این مدل آزادی عمل کافی را برای انجام کارهای روزمره خود دارید و در انواع یقه دار و بدون یقه در بازار موجود هستند. شما در بین انواع مدل ها باید با توجه به نوع مراسم و محلی که قصد پوشیدن آن را دارید یکی از شیک ترین مدل های مانتو جلوباز را انتخاب کنید. در ادامه شما را بیشتر با این نوع مانتو خاص و پرفروش آشنا می کنیم.

راهنمای خرید اینترنتی مانتو مزونی، شیک و ارزان

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، مانتو یکی از مهم ترین استایل ها برای بیرون رفتن از منزل است؛ پس با انتخاب درست آن می توانیم بخش مهمی از استایل خود را انتخاب کرده اید. خیلی از خانم های تنوع طلب، چندین مانتو ارزان قیمت را به به یک مانتو گران قیمت ترجیح می دهند. در ادامه نکات و رهنمای خرید اینترنتی مانتو را گفته ایم.

نوع مراسم

ما در اولین قدم باید به این سوال جواب دهیم که قرار است در چه مراسم و موقعیت های از آن استفاده کنیم. به عنوان مثال مانتوی که ما در مراسم عقد تحت مانتو مجلسی می پوشیم با مانتو دانشجویی و اسپرت متفاوت است. یعنی پارچه و نوع دوخت این دو مانتو با یکدیگر متفاوت است و براساس موقعیت ها خود تعریف شده اند.

نوع مانتو

بعد از مشخص کردن نوع مراسم، نوع مانتو را باید مشخص کنیم. این پوشش در انواع گوناگون مجلسی و مزونی، اسپرت، جلو باز و جلوبسته و … در بازار موجود است. مانتو مزونی که برای مراسم هیا رسمی مانند عقد و عروسی استفاده می شود دارای جزئیات بیشتر بوده و روی آن ها بیشتر کار شده و پارچه های نسبتا نفیسی برای دوخت آن استفاده می شود. از این رو قیمت مانتو مجلسی بالاتر از نمونه های دیگر است.

اگر شما به دنبال خرید مانتو مجلسی ارزان هستید باید بدانید که کیفیت و میزان کارشدگی آن کمتر است، ولی باز تا حد زیادی مورد قبول است. انواع مدل مانتو مجلسی شیک به قرار زیر است:

  • سنتی
  • ترکیه ای
  • گیپور
  • مشکی
  • ترکیبی

خرید اینترنتی مانتو

در مقابل برای استایل های روزمره و دانشجویی از مانتو ایپرت باید استفاده کرد. این نوع بیشتر اندامی بوده و فیت بدن می باشد و اندازه آن تا بالای زانو است. این نوع بیشتر مورد پسند دانشجویان بوده و دارای تنوع رنگ و طرح می باشد. این مدل نیز در انواع گوناگون پلنگی، حاملگی، چاکدار، حاشیه دار، چین دار، حریر، خط دار و … در بازار موجود است. خانم ها در فصل گرم سال اقدام به خرید اینترنتی مانتو اسپرت تابستانی ارزان می کنند. در ضمن خانم های باردار برای راحتی بیشتر اقدام به خرید مانتو حریر ارزان در این دوران می کنند.

مشخص کردن انتظارمان از مانتو

حال که نوع مراسم و مانتو مشخص شد حال می توانیم در مورد انتظارمان از آن که قرار است در چه موقعیتی از آن استفاده شود را مشخص کنیم. به عنوان نمونه اگر به دنبال استایل کژوال هستیم باید معیار خود را راحتی لباس قرار دهیم ولی در مقابل اگر قرار است برای حضور در مراسم از آن استفاده کنید باید معیار خود را زیبایی و مناسب بودن اندام قرار دهید و راحتی آن کمتر اهمیت دارد.

مشخص کردن میزان بودجه خود

تعیین کردن این بخش برای خرید مانتو اینترنتی، بسیار مهم است. بدیهی است که شما بودجه ای را که برای خرید یک مانتو مزونی شیک باید در نظر بگیرید بسیار بیشتر از بودجه خرید یک مانتو ساده برای حضور در محل تحصیل و کار است. به عنوان مثال مانتو با قیمت ارزان ۱۵۰۰۰ هزار برای استفاده های روزمره مناسب است. شما با مشخص کردن رنج قیمت خرید خود قبل از حضور در مراسم می توانید از تلف شدن وقت تان در زمان خرید جلوگیری کنید.

انتخاب مانتو با توجه به ویژگی های اندام تان

انتخاب شما باید به گونه ای باشد که بر نقاط قوت شما بیافزاید و نقاط ضعف تان را پوشش دهد. به همین منظور در زمان خرید باید به جزئیات آن دقت بیشتری کنید. به عنوان مثال خانم های که دارای قد بلند و اندم کشیده هستند، باید از پوشیدن مانتوهای یقه بلند پرهیز کرده زیرا آن ها را کشیده تر نشان می دهد. در مقابل خانم های با اندام پرتر می توانند از مانتوهای بلند استفاده کند.

خرید اینترنتی مانتو

رنگ مانتو:

برای انتخاب رنگ نیز توجه به این نکات ضروری است:

  1. قرار است از آن در جه موقعیت های استفاده کنید.
  2. چه رنگ های به چهره شما می آید.
  3. اندام شما پلاس سایز بوده یا کشیده می باشد.

معمولا برای حضور در مهمانی ها و مراسم ها از مانتو مزونی شیک مشکی استفاده می کنند و برای مانتو های تابستانی از رنگ روشن استفاده می کنند. افرادی با قد کشیده بهتر است که از رنگ های تیره دوری کرده و افراد پلاس سایز برای کشیده و لاغر نشان داده بهتر است از رنگ تیره دوری کنند.

خرید مانتو اینترنتی مزونی شیک و ارزان؛ مزون آنلاین دریمیس

در سطح شهر حتما بوتیک ها و مغازه های زیادی را می بینید که دارای تنوع زیادی از مانتوها هستند. اما خریدهای حضوری با توجه به تغییر شرایط اجتماعی و اقتصادی دیگر دارای محبوبیت نیست. از این رو بیشتر افراد به فکر خرید آنلاین مانتو هستند.

در این میان مزون آنلاین دریمیس که توسط تیمی جوان اداره می شود و برای آسان تر کردن خرید و فروش لباس اقدام به راه اندازی وب سایت و اپلیکیشن کرده اند؛ یکی از بهترین کانال خرید اینترنتی مانتو ارزان قیمت است. شما با از طریق انتخاب لباس از این بستر می توانید رنگ و مدل آن را انتخاب کرده و بدون هیچ هزینه ای با مزون دار و صاحب لباس مستقیما در تماس باشید. شما برای خرید مانتو مزونی، شیک و ارزان می توانید به سایت مزون آنلاین دریمیس به نشانی https://dreamiss.ir مراجعه نمایید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 5, میانگین امتیاز: 4,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه برای این مطلب غیرفعال شده است