پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

خرید فرفره های کارتون بی بلید

اگر کودک و نوجوان شما هم انیمیشن ژاپنی بی بلید را دیده باشد بعید نیست که از شما بخواهد برایش فرفره انفجاری این انیمیشن را خریداری کنید. یادش بخیر سال‌ ها پیش که تنوع کارتون‌ ها و انیمیشن‌ها چندان زیاد نبود، تماشای برخی از کارتون‌های ژاپنی که اغلب از محتوای آموزشی خوبی هم برخوردار بود ما را سرگرم می‌ کرد و در همان زمان هم استیکر شخصیت‌ های این کارتون‌ ها که ما به زبان کودکی به آن‌ها عکس برگردون می‌گفتیم در مغازه‌ها وجود داشت و خرید آن‌ها و چسباندن‌شان به در و دیوار و کتاب و دفتر ما را خوشحال می‌کرد. اما در حال حاضر شرایط برای کودکان و نوجوانان تغییر کرده و انواع بی‌شماری از کارتون‌ها، انیمیشن و برنامه‌های عروسکی و بازی‌های کامپیوتری برای سرگرم کردن آن‌ها در بازار موجود است و یا در تلویزیون و سایر پلتفرم‌های پخش فیلم و کارتون به نمایش در می‌آید. ضمن آن که در کنارشان نیز عروسک‌ها و اسباب بازی‌های برگرفته از آن‌ها نیز توسط شرکت‌های تولید کننده اسباب بازی طراحی و ساخته شده است. یکی از همین اسباب بازی‌ها فرفره بی بلید است که بر اساس انیمیشن بی بلید که پیشتر به نام آن اشاره کردیم تولید شده است. ما در ادامه این مطلب بیشتر به معرفی این انیمیشن جذاب و اسباب بازی فرفره بیبلید خواهیم پرداخت.

ایده ساخت کارتون فرفره انفجاری چگونه شکل گرفت؟

نام این انیمه از مسابقه‌ای با عنوان Beyblade که در کشور ژاپن انجام می‌شد و در آن چند شرکت کننده با هم به رقابت می‌پرداختند و در این مسابقه به یکدیگر مواد منفجره شلیک می‌کردند تا بتوانند در این رقابت از میدان مسابقه پیروز بیرون آیند گرفته شد و تقریبا با همین مضمون نیز داستان آن نوشته و تولید شد.

داستان انیمیشن فرفره انفجاری یا بی بلید

کارتون سریالی فرفره‌ های انفجاری یا بیبلید Beyblade محصول کشور ژاپن می‌باشد و به کارگردانی کنتارو یاماگوچی از ژانر ماجراجویی برخوردار بوده و از زمان تولید و پخش این سریال تاکنون توانسته مورد توجه کودکان و نوجوانان در بیشتر کشورهای دنیا قرار گیرد. در این سریال انیمیشنی هنرمندانی همچون مت هیل، سابرینا پیتر، آدریان پتریو، زاچ لی بلانچ و ریچارد ایین کاکس به هنرمندی پرداخته‌اند.

این انیمیشن داستان پسر جوانی به نام تایسون را روایت می‌کند که در همین مسابقه بی بلید Beyblade شرکت می‌کند و در دور مقدماتی تمامی حریفان خود را کنار زده و می‌تواند بر آن‌ها پیروز شود در این مسیر تایسون با سختی‌ها و مشقات بسیاری روبرو می شود که لازم است با استفاده از قدرت و تلاش خود و همچنین کمک گرفتن از دوستانش بر آن‌ها غلبه کرده و در مسابقه پیروز شود.

کارتون مهیج و زیبای فرفره های انفجاری در سه فصل ساخته و پخش شد که فصل اول آن با عنوان Beyblade در ۵۱ قسمت و فصل دوم با نام Beyblade V-Force با ۵۱ قسمت و فصل سوم نیز با نام Beyblade G-Revolution با ۵۲ قسمت مهیج و جذاب ارائه و پخش شد و پس از اتمام فصل سوم این انیمیشن به پایان رسید.

سریال کارتونی فرفره های انفجاری که از تلویزیون ژاپن پخش می‌شد تماشاگران بسیاری داشت و در مدت کمی به محبوبیت بالایی دست یافت و به سرعت شهرت جهانی پیدا کرد و به همین دلیل پس از مدت کوتاهی علاوه بر نمایش انیمیشن فرفره های انفجاری، اسباب بازی‌ها، لوازم جانبی و لوازم التحریر و کیف و عروسک و .. این کارتون نیز به بازار آمد و در بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷ در بازار کشورهای مختلفی مانند استرالیا، شمال آمریکا، آمریکای لاتین، افغانستان، هند و در سال‌های اخیر در ایران، در بین کودکان و نوجوانان بسیار معروف شد و مورد استفاده قرار گرفت.

فرفره - spinner

بازی کامپیوتری و موبایل فرفره بی بلید

اما محبوبیت انیمیشن فرفره های انفجاری تنها به ساخت لوازم جانبی و اسباب بازی این کارتون خلاصه نشد و شرکت‌های سازنده بازی‌های کامپیوتری، نسخه بازی این کارتون را برای استفاده بر روی کامپیوتر، موبایل و تبلت نیز طراحی کردند. بازی BEYBLADE BURST app یک بازی مهیج ساخته شده با مضمون انیمیشن فرفره انفجاری است که به صورت رایگان قابل نصب بر روی موبایل‌ و تبلت‌های اندرویدی می‌باشد. در این بازی لازم است شما به عنوان یکی از بازیکنان یک دستگاه فرفره بی بلید طراحی کنید و با استفاده از آن با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید. فرفره بیبلید شخصی سازی شده شما باید بتواند باسرعت زیاد به چرخش درآمده و از تیغه‌هایی تیز برای نابود کردن سایر رقبا برخوردار باشد. این تیغه‌های فرفره انفجاری است که در حین گردش می‌تواند ضربات محکمی را به رقبا وارد کرده و آن‌ها را از میدان بازی بیرون کند. در این بازی شما می‌جنگید و با انفجارهای پیاپی همه چیز را تخریب می‌کنید و این موضوع بر هیجان بازی خواهد افزود. بازی فرفره های انفجاری را می‌توان به صورت آنلاین انجام داد و با حضور در لیگ‌هایی که توسط بازیکنان در سرتاسر جهان برگزار می‌شود شرکت کنید و به یک بازیکن حرفه‌ای و کارکشته تبدیل شوید ضمن آن که می‌توانید با دیدن لیست بازیکنان حرفه‌ای جایگاه خود را در بازی ببینید و برای رسیدن به بالاترین درجات فعالیت بیشتری کرده و طراحی بهتری داشته باشید.

اسباب بازی فرفره بی بلید

به دنبال این بازی انیمیشنی، همان طور که گفته شد اسباب بازی‎های این انیمیشن هم ساخته شد که یکی از آن‌ها فرفره انفجاری یا همان فرفره بیبلید است که در این انیمیشن بسیار معروف بود. فرفره بیبلید می‌تواند مورد توجه دختر بچه‌ها و پسربچه‌ها قرار گیرد و ساعت‌ها آن‌ها را سرگرم نماید. فرفره انفجاری محصولی از شرکت اسباب بازی Toy Pro است که از کیفیت بالا و طراحی زیبایی بهره مند می‌باشد.

اگر اقدام به خرید فرفره بی بلید کنید داخل بسته این اسباب بازی یک عدد فرفره به همراه پایه و یک عدد لانچر خواهید دید که همه اجزای تشکیل دهنده این اسباب بازی جذاب را تشکیل می‌دهد. یک برگه راهنما نیز به همراه فرفره انفجاری بی بلید در بسته‌بندی قرار دارد که شیوه سر هم کردن فرفره و استفاده از آن را آموزش داده است.

فرفره انفجاری که توسط شرکت توی پرو ساخته شده دارای بدنه‌ای از جنس پلاستیک بوده و فاقد هر گونه مواد مضر و شیمیایی برای کودکان می‌باشد و به سلامت آن‌ها آسیب نمی‌رساند. فرفره بی بلید مناسب سنین ۸ سال به بالا می‌باشد و با متصل کردن اجزای فرفره و کشیدن لانچر فرفره با سرعت بالایی به گردش و حرکت در می‌آید. در این صورت کودکان می‌توانند با فرفره‌های خود به مبارزه با هم بپردازند. اگر فرفره شما بتواند سایر فرفره های انفجاری را از زمین بازی بیرون نماید بی‌شک شما برنده بازی خواهید بود.

فرفره - spinner

فروشگاه اینترنتی نوید مارکت

اگر به دنبال یک فروشگاه اینترنتی خوب هستید که محصولات مختلف را در دسته‌بندی‌های گوناگون مانند لوازم دیجیتال، لوازم خانگی، بهداشتی و پزشکی و همچنین وسایل دکوری و اسباب بازی و .. بتواند در اختیارتان قرار دهد و شما را از سر زدن به سایر فروشگاه‌های آنلاین و همچنین خرید به صورت فیزیکی بی‌نیاز کند، پیشنهاد می‌کنیم خرید از فروشگاه اینترنتی مارکت نوید به آدرس الکترونیکی https://www.marketnavid.com را امتحان کنید. به عنوان مثال می‌توانید انواع اسباب بازی مانند همین فرفره انفجاری یا فرفره بیبلید که موضوع مورد نظر در این مطلب بود را به راحتی و با چند کلیک خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید و لحظات شادی را برای کودکان خود مهیا کنید. با یکبار خرید از مجموعه نوید مارکت بی‌شک مشتری دائم آن‌ها خواهید شد، زیرا فروشگاه آنلاین نوید مارکت با ارائه بهترین کالاهای ایرانی و خارجی توانسته به یک مارکت بی‌نظیر تبدیل شود و کالاهای استاندارد را با ضمانت و با قیمت مناسب، در کمترین زمان به مشتری برساند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 93, میانگین امتیاز: 4,45 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.