جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

تست کرونا در منزل برای پرواز

کرونا ویروس مهلکی که این روزها گریبان گیر جامعه ایرانی و حتی جهان شده است. تاکنون این ویروس جان حدود ۲میلیون انسان را گرفته و متاسفانه مبتلایان به این بیماری که شرایطی بدی نیز دارند هم تعداد بالایی را شامل می‌شوند. امروز تمام مجامع فعال در زمینه بهداشت و درمان و سازمان‌های مربوطه در تلاش این مهم هستند که افراد بهداشت و پروتکل‌های لازم را جدی بگیرند.

برای پیشگیری و در امان ماندن از شر این ویروس کشنده تمام سازمان‌های فعال بهداشت و درمان بر رعایت اصول بهداشتی و استفاده از ماسک و در قرنطینه ماندن اتفاق نظر دارند تا زمانی که تمام مردم دنیا واکسینه شده و در مقابل این بیماری مقاومت کافی را بدست آورند اما تا آن هنگام حضور در جامعه به دلایل مختلف همچون کار و سفرهای ضروری اجتناب ناپذیر است.

اما اگر برای انجام کارهای ضروری لازم است تا از منزل خارج شوید، رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرید. همچنین، انجام تست کرونا در منزل پرند نیز یکی از خدماتی است که گروه خدمات درمانی و تشخیصی هوم کاست که برای شهروندان تهرانی ساکن در پرند منظور می‌شود. نیاز است تا در صورت داشتن علائم ابتلا به کرونا، با هدف جلوگیری از انتقال ویروس به سایرین، تست کرونا انجام گیرد.

تست کرونا در منزل

خدمات تست کرونا در منزل برای پرواز

در شرایطی که افراد بزرگسال مجبور به کار در خارج از منزل هستند آمار ابتلا همچنان بالاست و یا موارد مشکوک بسیاری گزارش می‌شود، بنابراین تنها می‌توان بیشتر پروتکل‌ها را رعایت کرد و در صورت بروز علائم سریعا نسبت به انجام تست کرونا اقدام نمود. اما مراجعه به مراکز درمانی و تشخیصی جهت انجام تست کرونا خود یک معضل بشمار می‌رود، بخصوص در تهران که از تراکم جمعیتی بالایی برخوردار است و خود یکی از استان‌های با شیوع بالای کرونا شناخته شده است.

یکی از مناطقی که بیشترین شیوع ویروس در آن گزارش شده پرند می‌باشد. در این شرایط توصیه متخصصین این است که قرنطینه خانگی را در اولویت قرار دهید و درصورت بروز علائم جهت انجام تست کرونا از مراکز خدمات درمانی و تشخیصی در منزل کمک بگیرید.

 

انجام تست کرونا در منزل

اگر به تست کرونا در منزل پرند نیاز دارید احتیاجی نیست که حتما به بیمارستان و مراکز تشخیصی مراجعه کنید. شما می‌توانید جهت انجام تست کرونا در منزل پرند بدون مراجعه به مراکز بیمارستانی با هوم کا تماس بگیرید و با رزرو نوبت تست کرونا در منزل خدمات تست را در منزل دریافت کنید.

البته تمام شهروندان تهرانی می‌توانند در هر منطقه‌ای از پایتخت خدمات تست کرونا در منزل را دریافت نمایند. کافیست از طریق آدرس وب سایت www.homeca.ir و یا شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ با ما در تماس باشید.

 

خدمات تست کرونا هواپیمایی ایران ایر

همانطور که میدانید خطوط هواپیمایی همچون ایران ایر و کشورهای همسایه ایران جهت جابجایی مسافرین ایرانی و بالعکس محدودیت‌هایی وضع کرده‌اند و انجام تست کرونا اصلی‌ترین آن‌ها در این برهه می‌باشد. شما برای اینکه بتوانید از پروازهای هواپیمایی ایران ایر استفاده کنید لازم است که تست کرونا هواپیمایی ایران ایر را حتما انجام دهید.

چنانچه به زودی با این خط هوایی و یا دیگر خطوط هوایی کشور قصد سفر خارجی را دارید لازم است که تست کرونا را انجام دهید و از صحت و سلامت خود مطمئن شوید. اگر لازم است که تست کرونا هواپیمایی ایران ایر را انجام دهید نیاز نیست به مراکز تشخیصی مراجعه کنید. شما می‌توانید تست کرونا را در محل کار و یا منزل انجام دهید.

برای انجام تست کرونا هواپیمایی ایران ایر کافیست با هوم کا تماس بگیرید، وقت مورد نظرتان را رزرو نمایید و در وقت مقرر جهت انجام تست آماده باشید.

Corona test

علت نیاز به انجام تست کرونا در منزل پرند

با اینکه یک سال از شیوع ویروس کرونا در ایران می‌گذرد اما همچنان این ویروس کاهش نیافته و این خود نشان دهنده تاثیرگذاری تجمع افراد و افزایش بیماریست، بنابراین انجام تست کرونا در مراکز بیمارستانی و تشخیصی اصلا توصیه نمی‌شود. در مقابل با انجام تست کرونا در منزل پرند و دیگر مناطق تهران شما از مزیت‌های زیر برخوردار خواهید شد:

  • با انجام تست کرونا در منزل می‌توانید از طرح بیمه تکمیلی هوم کا استفاده کنید.
  • محیط منزل فاقد آلودگی ویروسی و عفونی است و خطر و ریسک ابتلای افراد سالم در منزل وجود نخواهد داشت.
  • با انجام تست کرونا در منزل معطلی و اتلاف وقت نخواهید داشت.
  • چنانچه فرد علائم بیماری داشته باشد پس از مثبت شدن نتیجه تست می‌تواند در منزل بستری شود.
  • اگر دسترسی شما به مراکز تشخیصی راحت نباشد انجام تست در منزل عاقلانه‌ترین کار خواهد بود.
  • دقت انجام تست در منزل بصورت خصوصی بسیار بالاتر از مراکز عمومی درمانی و تشخیصی خواهد بود.
  • در هر ساعتی از روز در محل کار و یا منزل می‌توانید خدمات تست کرونا در منزل را دریافت نمایید.
  • کاهش هزینه رفت و آمد.
  • افرادی که قصد سفر دارند با انجام تست در منزل سریعتر جواب را دریافت خواهند کرد.

 

انواع تست کرونا در منزل پرند

تست کرونا در منزل به دو صورت انجام می‌گیرد که شما می‌توانید بسته به شرایط خود یکی از روش‌های تست را انجام دهید:

 

تست کرونا آنتی بادی

افرادی که در شیوع اولیه بیماری دچار بیمار کرونا شده باشند و حالا بهبود یافته‌اند اما در دوره بیمار علائمی را مشاهده نکردند، می‌توانند با انجام این تست از وجود آنتی بادی در بدن خود مطلع شوند. با تشخیص آنتی بادی در خون فرد مطلع می‌شود که سابقا مبتلا شده است.

البته باید توجه کنید که این تست دقت بالایی ندارد و تنها به منظور آگاهی از وجود ویروس در بدن صورت می‌گیرد. در این تست که کاملا غیرتهاجمی و بدون درد است نمونه بزاق دهان شما جهت تشخیص بیماری مورد استفاده قرار می‌گیرد. پاسخ این تست نسبت به روش PCR سریعتر است.

 

تست کرونا به روش PCR

شما می‌توانید تست کرونا در منزل پرند را به روش PCR هم انجام دهید. در این تست متخصص از ته حلق شما با استفاده از یک سواپ پنبه‌ای نمونه‌برداری می‌کند. نمونه تست به آزمایشگاه انتقال داده شده و پس از بررسی کامل پاسخ تست به شما ارائه خواهد شد. چنانچه مبتلا به کرونا باشید کارشناس هوم کا توصیه‌های لازم جهت قرنطینه و مراقبت را به شما خواهد کرد.

 

مراکز نزدیک به شما

شما می‌توانید با هوم کا تماس بگیرید و جهت رزرو وقت انجام تست در منزل اقدام کنید و تست کرونا را در منزل خود انجام دهید. کافیست از طریق راه‌های ارتباطی: شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ و یا آدرس وب‌سایت www.homeca.ir با ما در ارتباط باشید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 4,50 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.