جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

بی صدا ظرف‌ ها را بشویید.

ماشین‌ ظرفشویی‌ها یکی از جدیدترین لوازم برقی در زمینه شستشو و نظافت هستند. این ماشین‌ها ظروف را با استفاده از آب و شوینده‌ به کمک فواره‌ها و آب‌پاش‌ها با فشار قوی می‌شویند. شرکت اسنوا پرطرفدارترین شرکت تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی است و به همین دلیل تلاش می‌کند لوازم خانگی خود را با امکانات بیشتر و تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر تولید ‌کند.

اسنوا از جهت عملکرد، کیفیت قطعات و امکانات ماشین ظرفشویی‌های خود می‌تواند با سایر برندهای معتبر دنیا رقابت کند. این محصولات اسنوا توانسته‌اند سهم بزرگی را از بازار فروش به خود اختصاص بدهند. اسنوا این ماشین ظرفشویی‌‌ها را با مصرف انرژی A+ و A++ و قیمتی مناسب روانه بازار کرده‌است. مصرف آب این دستگاه‌ها در هر بار شست‌وشو بسیار کم است و با انتخاب ظرفشویی اسنوا در مصرف آب و انرژی صرفه‌جویی می‌کنید.

ماشین ظرفشویی

امکانات ماشین ظرفشویی اسنوا

مدل‌های مختلف ظرفشویی اسنوا دارای امکانات متنوعی هستند که باعث می‌شود مشتریان و کاربران برای خرید این محصول ایرانی ترغیب شوند. در ادامه امکانات ظرفشویی اسنوا را بررسی می‌کنیم.

برنامه‌های شست و شو

ظرفشویی‌های اسنوا ۶ برنامه مختلف شست‌وشوی کاربردی دارند. با استفاده از این برنامه‌ها می‌توانید مناسب‌ترین روش شست‌وشو را برای مصرف روزانه و متناسب با نوع ظروف خود انتخاب کنید. این برنامه‌های متنوع شامل موارد زیر است:

  • برنامه Rinse برای آبکشی ظروف، قبل از شروع فرآیند شست‌وشوی خیلی سنگین است.
  • برنامه Express برای شست‌وشوهای ملایم ظروف مخلوط است که به ۱۵ گرم مواد شوینده و آب ۴۰ درجه سانتی‌گراد نیاز دارد.
  • برنامه Normal برای ظروف معمولی با کثیفی متوسط در استفاده روزانه مناسب است. دمای شستن ظروف در این برنامه ۵۰ درجه سانتی‌گراد است که به ۲۵ گرم مواد شوینده نیاز دارد.
  • برنامه Auto هوشمندترین برنامه شست‌وشو ظرفشویی اسنوا است که با سنسورهای خاص میزان کثیفی و چرب بودن ظروف را تشخیص می‌دهد.
  • برنامه Heavy برای ظروف بسیار کثیف مانند تابه‌ها استفاده می‌شود. این برنامه برای ظروف غذای روزانه با مقدار چربی کم مناسب نیست. شست‌وشو با آب سرد و آب گرم و خشک کردن از مراحل شست‌وشو این برنامه است.

لوازم خانگی اسنوا

سیستم هوشمند کنترل نشت آب

ماشین‌ ظرفشویی اسنوا این امکان را دارد که هنگام فرآیند شست‌وشو نشتی آب را تشخیص و کنترل کند. به خاطر این سیستم شما می‌توانید بدون نگرانی از خیس‌شدن آشپزخانه و با خیالی راحت از این محصول اسنوا استفاده کنید.

امکان افزودن ظرف در حین شست‌وشو

در برخی مواقع ممکن است پس از چیدن ظروف داخل ماشین ظرفشویی و شروع کار، نیاز پیدا کنید که ظروف جدید را به ماشین اضافه کنید. ماشین ظرفشویی اسنوا این امکان را دارد که برنامه شست‌وشو را متوقف و ظرف جدیدی را به فرآیند شست‌وشو اضافه کنید.

شستشو با نصف ظرفیت

ظرفشویی‌های اسنوا امکان کار با نصف ظرفیت را دارند و خانواده‌های کوچک و کم جمعیت می‌توانند با استفاده از نصف ظرفیت دستگاه در مصرف آب و مواد شوینده صرفه‌جویی کنند.

قفل کودک

ماشین ظرفشویی اسنوا دارای قفل کودک است که باعث افزایش ایمنی در حین روشن‌بودن دستگاه می‌شود. برای فعال کردن این قفل، لازم است دکمه child lock را فشار دهید.

بی صدا بودن ظرفشویی

ماشین ظرفشویی اسنوا به خاطر طراحی و عملکردی که دارد برای تامین فشار آب یا تخلیه، صدای زیادی تولید نمی‌کند و این امتیاز ارزشمندی برای یک ماشین ظرفشویی است.

سبدهای قابل تنظیم

قفسه‌های قابل تنظیم و فضاهای برجسته و دندانه‌دار، چیدن ظروف داخل ماشین ظرفشویی را ساده‌تر کرده است. در مدل‌های جدیدتر ظرفشویی‌ اسنوا قابلیت تنظیم ارتفاع سبدها برای ظروف و لیوان‌های بزرگ‌تر وجود دارد. در برخی از مدل‌ها امکان خارج کردن سبدها و افزایش فضای داخلی هم هست.

ماشین ظرفشویی اسنوا

از ظرفشویی اسنوا برای شستن چه لوازمی می‌توان استفاده کرد؟

ماشین ظرفشویی اسنوا علاوه بر شستن ظروف، قابلیت‌های دیگری هم دارد. برای شستن وسایل زیر می‌توانید از از این محصول اسنوا استفاده کنید.

  • برخی از میوه‌ها و سبزیجات قابل شست‌وشو در ماشین ظرفشویی هستند.
  • دستگیره‌های اجاق گاز و قفسه‌های یخچال و فریزر را می‌توانید داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید تا شسته شوند.
  • برس‌ها، شانه‌ها، پدهای آرایشی و لوازم پلاستیکی خود را می‌توانید داخل ماشین ظرفشویی اسنوا بشویید.
  • برای زدودن آلودگی‌ اسباب بازی‌های کودکان می‌توانید از ماشین ظرفشویی استفاده کنید.

خدمات پس از فروش اسنوا

لوازم خانگی اسنوا علاوه بر کیفیت بالا، خمات پس از فروش بسیار مناسبی هم دارند. خدماتی مانند تعویض یک ماهه محصول، خدمات شبانه‌روزی، ضمانت ۳۰ الی ۱۲۴ ماهه موتور و ۶ ماه ضمانت تعمیرات، تنها قسمتی از این خدمات پس از فروش هستند.

ماشین ظرفشویی اسنوا

بهترین مدل ماشین ظرفشویی اسنوا

اگر به دنبال خرید یک ماشین ظرفشویی اسنوا هستید باید بهترین مدل‌های‌ ظرفشویی اسنوا و ویژگی‌
آن‌ها را بدانید. در ادامه بهترین مدل ماشین ظرفشویی اسنوا را معرفی می‌کنیم:

ماشین ظرفشویی اسنوا SWD-226T

SWD-226T یکی از جدیدترین مدل‌های ظرفشویی شرکت اسنوا است. این محصول دارای ۲ سبد شست‌وشو با قابلیت تنظیم ارتفاع است. ظرفیت این محصول حداکثر ۱۲ نفر است که برای خانواده‌های پرجمعیت ایده‌آل است. میزان صدای این دستگاه در حین شست‌وشو ۴۹ دسی‌بل است. مخزن شست‌وشو تمام استیل است که باعث افزایش مقاومت دستگاه می‌شود.

ماشین ظرفشویی اسنوا

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-146W

اگر بعد از مهمانی‌های خود با ظروف کثیف زیادی روبرو می‌شوید این مدل ظرفشویی بهترین انتخاب برای شما است چون این ماشین در هر بار شست‌وشو می‌تواند بیش از ۱۵۰ تکه ظرف کوچک و بزرگ را در خود جای بدهد. این ماشین ظرفشویی برنامه‌های متعددی برای انواع ظروف شیشه‌ای، چدن و پلاستیکی دارد تا در حین شست‌وشو آسیبی به بافت آن‌ها وارد نشود. ماشین ظرفشویی SWD-146W می‌تواند علاوه بر شستن ظروف، آن‌ها خشک کند. این ماشین برای هر بار شست‌وشو فقط به ۱۶ لیتر آب نیاز دارد. در هر قفسه فواره مخصوصی وجود دارد که به راحتی می‌توانید گرمی و سردی آب را در هر سبد تعیین کنید.

در نهایت

ماشین ظرفشویی یکی از محصولات محبوبی است که شرکت قدیمی اسنوا به بازار عرضه می‌کند. در این مطلب سعی کردیم تمام ویژگی‌های ماشین ظرفشویی‌ اسنوا را بررسی کنیم و شما را برای خرید یک ماشین ظرفشویی اسنوا یاری کنیم. برای خریدی مطمئن و راحت می‌توانید از سایت معتبر برندچی اقدام کنید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 1,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.