جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

بازی فقط کالاف دیوتی و PUBG نیست!

امروزه طرفداران بازی های Call of duty و PUBG  کم نیستند و قطعا این دو بازی، گیم های فوق العاده ای هستند. اما نکته اینجاست که در این میان بازی‌های جذاب دیگری هستند که باید آن‌ها را تجربه کنید. پس با ما همراه باشید تا به معرفی و یک نقد و بررسی خلاصه آن‌ها بپردازیم.

بازی Minecraft آیفون

بازی ماینکرافت جزء بازی‌های ماجراجویی در سبک openworld است. این بازی در سبک جهان باز بوده و می‌توانید در آن قابلیت‌های متنوعی را تجربه کنید. شما در دنیای ماینکرفت این امکان را دارید که چیزهای مختلفی مثل خانه‌، درخت‌ و قلعه‌های جذاب را بسازید و لذت ببرید.

بازی Minecraft

این بازی شامل دو بخش روز و شب است. شما در بخش روز باید به دنبال جمع آوری آیتم‌ها بپردازید و ساخت و ساز کنید. در بخش شب نیز باید با موجودات و دشمنانی که قصد نابود کردن شما را دارند، مبارزه کرده و آن‌ها را از بین ببرید.

بازی آیفون Forgotten Anne

این بازی جزء بازی‌های پرطرفدار در سبک انیمه است و از دسته گیم‌های ماجراجویی به حساب می‌آید.  Forgotten Anneبه صورت دو بعدی طراحی شده است و آن از لحاظ گرافیکی شبیه به انیمه‌های ژاپنی چندسال اخیر است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده.

داستان این بازی یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های Forgotten Anne به شمار می‌آید. اگر از طرفداران انیمه هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما این گیم پلی را تجربه کنید.

Forgotten Anne

Legend of Grimrock

بازی Legend of Grimrock تاثیر گرفته از الگوهای کلاسیک‌ سیاه چاله‌ای قدیمی بوده که از عناصر بقا، جادو و … در آن استفاده شده است. سبک منحصر به فرد نقش آفرینی که این گیم دارد، آن را بسیار جذاب کرده است.

در این گیم پلی به دلیل اتفاقاتی که در گذشته برای کاراکتر اصلی افتاده، محکوم به اعدام است. شما در بازی  Legend of Grimrock، داخل یک کوه زندانی شده‌اید و باید برای زنده ماندن، یک تیم تشکیل دهید تا بتوانید راه خروج را پیدا کنید.

تله‌هایی در این بازی وجود دارد که باید با عبور از آن چالش‌ها را پشت سر بگذارید و باید پازل‌های مرموز را حل کرده و از دست هیولاهای ترسناک جان سالم به در ببرید.

بازی Battlelands Royale

Battlelands Royale جزو بازی‌های بتل رویال بوده که به خاطر حجم کم، محبوبت بالایی پیدا کرده است. گیم پلی این بازی کاملا به صورت آنلاین بوده و در ابتدای بازی، بدون هیچ اسلحه‌ای و به همراه ۳۲ نفر دیگر بر نقشه‌ای فرود خواهید آمد. سپس وظیفه دارید که به جمع آوری سلاح و ابزارهای نظامی بپردازید و برای جنگیدن با دشمنان خود آماده شوید.

در این بازی کسی برنده خواهد شد که آخرین نفر و یا آخرین گروهی باشد که در آن لوکیشن باقی می‌ماند. شما می‌توانید با جمع آوری سکه، اسکین‌های مختلفی را خریداری کنید. اگر جزو طرفداران سبک بازی‌های بتل رویال هستید، بازی آیفون Battlelands Royale را می‌توانید به صورت رایگان از آی اپس که یکی از بهترین اپ استور های ایرانی دانلود کنید.

بازی Shadowgun Legends

بازی Shadowgun Legends

بازی Shadowgun Legends در سبکFPS (first person shooter)  است که شامل دو بخش تک نفره و آنلاین است. در این گیم پلی شما وظیفه دارید که بیگانه‌هایی که حمله کردند را نابود کرده و از زمین محافظت کنید.

بازی Shadowgun Legends

بازی Shadowgun Legends بیش از ۲۰۰ مرحله دارد و حجم این بازی حدود ۱.۵ گیگابایت است. شاید در نگاه اول حجم آن بالا به نظر بیاید اما نکته اینجاست که با توجه به وجود اسلحه‌ها، امکانات زیاد بازی و سطح گرافیکی آن، کاملا طبیعی است.

وجه تمایز بازی های آیفون

یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت بازی‌های آیفون، کیفیت بالا و عملکرد بهتر آن نسبت به سایر دیوایس‌های اندرویدی است. از سمتی دیگر، عرضه شدن به صورت انحصاری، یکی دیگر از علت‌های جذابیت آن برخی از بازی‌های آیفون است. در ادامه به نقد و بررسی چند بازی آیفون می پردازیم که قطعا می‌توانید از تجربه آن‌ها لذت ببرید.

چطور بهترین بازی های آیفون را پیدا کنیم ؟

در این بخش به بررسی ۵ بازی آیفون پرداختیم. ما پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که علاقه به نقد و بررسی‌های بازی آیفون و برنامه‌های آیفون و یا ios دارید حتما به بلاگپس ، بلاگ تخصصی نقد و بررسی بازی‌ها و اپلیکیشن‌های ios، سر بزنید تا در این موارد اطلاعات بیشتری کسب کنید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 4,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.