پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

طرز تهیه کیک اسفنجی با پف زیاد، کیک اسفنجی در توستر، کیک اسفنجی شکلاتی برای تولد

کیک اسفنجی یکی از انواع کیک ها می باشد که بسیار ساده است و بیشتر پایه کیک های تولد و مهمانی است و یا به اصطلاح می توان گفت پایه کیک خامه کشی می باشد. بافت کیک اسفنجی بسیار نرم و لطیف است و از روغن در تهیه آن استفاده نمی شود و به صورت ساده پخت می شود و به همین دلیل نباید قالب را زیاد چرب کنید زیرا مانع پف کردن کیک می شود. کیک اسفنجی بعد از پخت به صورت چند لایه برش داده می شود و با خامه قنادی و فیلینگ دلخواه پر می شود. شما می توانید این کیک را همانند دیگر کیک ها در فر یا بدون فر در قابلمه یا توستر و مایکروفر تهیه کنید. اما منشا اسم این کیک اسفنج دریایی می باشد و همانند آن بافت کیک از تعداد زیادی حباب هوایی تشکیل شده است. اما همان قدر که مواد کیک اسفنجی قابل دسترس می باشد نیازمند نکاتی است که حتما باید رعایت کنید تا یک کیک بی نقص داشته باشید. اما امروز تصمیم گرفتیم سه نوع از بهترین و محبوب ترین کیک اسفنجی ها را به شما آموزش دهیم که عبارت است از کیک اسفنجی ساده، کیک اسفنجی در توستر، کیک شکلاتی همراه ما باشید.

طرز تهیه کیک اسفنجی

کیک

کیک اسفنجی یکی از ساده ترین و در عین حال محبوب ترین ها می باشد که برای تولد و خامه کشی استفاده می شود. کیک اسفنجی را می توانید در قالب های مختلف تهیه کنید که قالب کمربندی یکی از بهترین گزینه ها می باشد زیرا به راحتی می توانید کیک را از قالب خارج کنید. اما برای تهیه این کیک از ۶ تخم مرغ استفاده شده است که برای یک قالب گرد ۲۵ سانت کافی می باشد و شما می توانید آن را نصف کنید و در قالب ۱۸ سانت نیز پخت کنید. اما برای مشاهده دستور کیک اسفنجی به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

طرز تهیه کیک اسفنجی در توستر

کیک

کیک اسفنجی در توستر یکی از روش های تهیه این کیک می باشد که مناسب کسانی است که فر ندارند و می خواهند این کیک را در توستر تهیه کنند. برای پخت کیک اسفنجی در توستر باید دما را ۲۰ درجه کمتر تنظیم کنید و حتما توستر را پیش گرمایش بزنید و بعد کیک را داخل آن قرار دهید. اما برای مشاهده دستور کیک اسفنجی در توستر به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

طرز تهیه کیک اسفنجی شکلاتی

کیک

کیک اسفنجی شکلاتی یکی از انواع کیک ها می باشد که بسیار ساده و خوشمزه است و به دلیل شکلاتی بودن طرفداران خودش را دارد. این کیک خوشمزه را می توانید به راحتی در منزل تهیه کنید و با خامه قنادی یا گاناش شکلاتی تزئین کنید. هر چقدرپودر کاکائو شما با کیفیت تر باشد رنگ کیک تیره می شود. اما برای مشاهده دستور کیک اسفنجی شکلاتی به سایت سلام دنیا مراجعه کنید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 4, میانگین امتیاز: 3,75 از 5)
Loading...
این محتوا صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار فوق منتشر شده است و تصویر زندگی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

ارسال دیدگاه برای این مطلب غیرفعال شده است