پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

کجا گوشی موبایل بخریم ؟ (معرفی فروشگاه اینترنتی Mobit)

کجا گوشی موبایل بخریم ؟ (معرفی فروشگاه اینترنتی Mobit)

بهترین جایی که می‌توان گوشی خرید کجاست؟

مهم نیست کجای ایران باشید. هر گاه که این سوال پیش آید که از کجا گوشی موبایل بخریم، احتمالا همگی یک صدا بگویید: پاساژ علاءالدین تهران. بله حق با شماست. این پاساژ اولین جایی است که در آن گوشی‌های موبایل به فروش رسید. پس جای تعجب نیست که همیشه پر از جمعیتی باشد که برای خرید و فروش موبایل به آن جا آمده‌اند. در این نوشته می‌خواهیم به یکی دیگر از فروشگاه‌های معتبر خرید و فروش موبایل بپردازیم. تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید تا با این فروشگاه آشنا شوید.

با گسترش تکنولوژی و عصر ارتباطات، نحوه خرید افراد نیز تغییر کرده است. امروزه و مخصوصا در دوران شیوع کوید، افراد اقدام به خرید آنلاین می‌کنند. در این بین پاگرفتن سایت‌هایی که بتوانند این نیاز روزافزون مردم را برآورده کنند بیش از هر چیزی به چشم میخورد.

اگر در گوگل عبارت «قیمت گوشی» را سرچ کنید، با گزینه‌های متفاوتی از جمله فروشگاه‌های اینترنتی تا حضوری مواجه خواهید شد. اما به همین راحتی‌ها نمی‌توان به هر فروشگاهی اعتماد کرد. قطعا برای خرید موبایل هوشمند باید مبالغ قابل توجهی را بپردازید. از همین رو پیشنهاد ما به شما این است که پیش از این که اقدام به خریداری آن هم به صورت غیر حضوری کنید، حتما در مورد فروشگاه موردنظر تحقیق کنید.

فروشگاه اینترنتی مبیت

فروشگاه اینترنتی مبیت

از کجا گوشی موبایل بخریم؟ فروشگاه اینترنتی مبیت، فروشگاهی اختصاصی برای فروش موبایل است. اینجا مانند سایر فروشگاه‌های اینترنتی نیست که در اصطلاح جمعه بازار باشد و از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را بتوانید در آن پیدا کنید. این فروشگاه تنها برای لوازم الکترونیک موبایل می‌باشد. از مشهورترین برندها تا جدیدترین برندها را می‌توانید در این فروشگاه پیدا کنید.

اگر در شهرهای کوچک زندگی می‌کنید، احتمال اینکه به فروشگاه‌های گوشی‌ با قیمت بالا در شهر خودتان دسترسی داشته باشید کم است. فروشگاه مبیت این مرزها را برهم زده است و شما با دسترسی به اینترنت و داشتن رمز دوم می‌توانید در حالی که در خانه خود نشسته‌اید به بازاری از متنوع‌ترین گوشی‌ها دسترسی داشته باشید.

در این سایت به چه گوشی‌هایی دسترسی داریم؟

نوکیا

در مقاله از کجا گوشی موبایل بخریم، رسیدیم به اینکه نوکیا شرکتی فندلاندی است. این شرکت پیش از ورود گوشی‌های لمسی به بازار، بازار اصلی خرید و فروش گوشی ساده بود. با ورود گوشی‌های هوشمند به بازار و مقاومت شرکت نوکیا در برابر تجدید نظر در گوشی‌های خود، این بازار سهم اصلی خود را به سایر شرکت‌ها از جمله اپل داد. اما جای هیچ گونه بحثی نیست که این برند در دنیای بهترین گوشی ساده در بازار ایران همچنان حرف اول را می‌زند. اگر به دنبال گوشی ساده برای خود و یا آشنایانتان هستید، مدل‌های مختلف این برند همانی است که می‌توانید روی آن حساب کنید.

۲۱۶ گوشی ساده

گوشی ساده امروزی قابلیت‌های کوچکی از گوشی‌های هوشمند را با خود دارند. برای مثال این مدل گوشی نوکیا دارای دوربین با کیفیت معمولی با فلاش و دارای حافظه داخلی ۱۶ مگابایت است، مجهز به بلوتوث می‌باشد و از رم خارجی تا ۳۲ گیگ نیز پشتیبانی می‌کند. البته جا دارد که مجددا به این نکته اشاره کنیم که به هیچ عنوان نمی‌توان انتظاراتی که از گوشی‌های هوشمند در بعد دوربین، میزان حافظه و مرورگر و … داشت را با گوشی‌های ساده مقایسه کرد. کاری که گوشی ساده برای شما انجام می‌دهد بسیار ساده و واضح است. امکان پاسخگویی را برای شما فراهم می‌کند. همین

Nokia 3310 گوشی ساده

این مدل از گوشی در مقایسه با ظاهر سایر گوشی‌های نوکیا دارای زیبایی و تنوع رنگ به خصوصی است. می‌توانید این بهترین گوشی ساده در بازار ایران را در رنگ‌ نارنجی داشته باشید. البته لازم است این نکته را ذکر کنیم که این مدل گوشی در مقایسه با سایر گوشی‌های ساده بازار از قیمت بالاتری برخوردار است و آن هم به دلیل طراحی و ظاهر جدید و منحصر بفرد آن است.

سامسونگ

برعکس نوکیا که در دنیای گوشی لمسی نتوانست جای خود را در بازار جهانی باز کند، گوشی سامسونگ در هر دو نسل از گوشی پیشتاز بوده است. پس از اپل، سامسونگ بازار گوشی هوشمند را در دست گرفته است. اگر به سرتان زده که به سراغ گوشی‌های ساده و نوستالژیک بروید، می‌توانید روی گوشی‌های سامسونگ نیز حساب کنید. از نقاط قوت این گوشی می‌توان به آنتن دهی عالی، باطری عالی و کارکرد آسان با آن اشاره کرد.

سامسونگ بهترین گوشی ساده در بازار ایران خود را در مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌کند و شما با توجه به بودجه و نیازهایتان می‌توانید انواع مختلف آن را تهیه کنید.

Samsung E1282T گوشی ساده

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که هنگام خرید بهترین گوشی ساده در بازار ایران، به دنبال نظرات دیگران در مورد کالای موردنظر هستید، باید به شما بگوییم که این کالا از آن دسته کالاهایی است که با استقبال زیادی از طرف کاربرانش مواجه شده است. کاربری عالی، زبان برنامه نویسی جاوا، دسترسی به اینترنت، ظاهر زیبا و… آن را به انتخاب بسیاری از طرفداران گوشی ساده تبدیل کرده است.

آیفون

میتوانید انواع محصولات اپل و گوشی های آیفون را در سایت مشاهده کنید، همچنین میتوانید لیست قیمت گوشی آیفون را مشاهد کنید که در هر لحظه آپدیت میشود، انواع گوشی های آیفون و محصولات اپل مثل ایرپاد با قیمت مناسب در دسترس میباشد.

جی ال ایکس

اگر به دنبال بهترین گوشی ساده در بازار ایران و حمایت از کالای داخلی و ایرانی هستید، می‌توانید روی محصولات گوشی ساده جی ال ایکس حساب باز کنید. این گوشی چند سالی است که به بازار ایران آمده است. با توجه به هزینه‌ای که برای این گوشی می‌کنید، می‌تواند تا حد معمولی انتظارات شما را از یک گوشی ساده برآورده کند. اما متاسفانه از سوی کاربران با استقبال چندانی مواجه نشده است. مهم‌ترین ایرادی که بر این گوشی وارد است، کیفیت صدای پایین آن است که از نقاط ضعف آن محسوب می‌شود.

اگر به دنبال خرید این گوشی هستید، این گوشی مدل‌های مختلفی را به بازار عرضه کرده است. با توجه به نیاز خودتان، می‌توانید بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

GLX BANANA

شاید برایتان جای سوال باشد که علت نام گذاری این گوشی ساده به نام banana چیست؟ اگر نام این گوشی را در گوگل سرچ کنید، خودتان متوجه علت این نام گذاری خواهید شد. این گوشی با طراحی ظاهری موزی شکل به بازار عرضه شده است. اگر به دنبال بهترین گوشی ساده در بازار ایران می‌گردید که قیمت مناسب و پایینی داشته باشد، توصیه ما به شما همین گوشی است.

از نکات مثبت این گوشی ساده می‌توان به دو سیم کارته بودن و صفحه نمایش ۲.۵*۲.۸، قابلیت بلوتوث و شکل ظاهری موزی شکل آن اشاره کرد.

لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی موبایل

اگر موبایل داشته باشید حتما متوجه شده‌اید که در کنار موبایل به لوازم جانبی آن نیز نیاز دارید. از ایرپاد، هندزفری، شارژر گرفته تا هدفون و …

در این سایت علاوه بر اینکه می‌فهمید از کجا گوشی موبایل بخریم؟ می‌توانید به سایر لوازم جانبی که در بالا گفته شد نیز دسترسی داشته باشید. اما این تمام ماجرا نیست. از علم و فرهنگ و کتاب گرفته تا کنسول و بازی را می‌توانید در این سایت پیدا کنید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 1,00 از 5)
Loading...
این محتوا صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار فوق منتشر شده است و تصویر زندگی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.