جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

چگونه لباس زیر مردانه مناسب خرید کنیم؟

برخلاف تصور بسیاری از آقایان که گمان می‌کنند لباس زیر مردانه به دلیل اینکه قابل مشاهده نیست، اهمیت ویژه‌ای ندارد باید این نکته مهم را یادآور شویم که خرید لباس زیر مردانه یکی از ضروری‌ترین خرید برای آقایان محسوب می‌شود زیرا که در حفظ و سلامت آنها نقش موثری دارد.

آقایان معمولا تا زمانی که لباس زیرشان پاره و بلااستفاده نشده است از آن دل نمی کنند و دائم آن را استفاده می کنند اما با توجه به اینکه لباس زیر می‌تواند محلی برای تجمع باکتری و قارچ‌ها باشد در واقع تهدید برای نقاط حساس بدن و دستگاه تناسلی آقایان بشمار خواهد آمد، بنابراین خرید لباس زیر مردانه و تعویض مرتب آن را باید جدی گرفت.

شورت مردانه

احتمالا با خود می‌گویید لباس زیر مردانه پوشش ساده‌ای است و نیازی به دقت در انتخاب و خرید این نوع لباس وجود ندارد، در واقع این تصور بسیار اشتباهی است که در ذهن آقایان وجود دارد زیرا به همان اندازه که خرید لباس زیر مردانه در حفظ سلامت و رعایت بهداشت اهمیت دارد به همان اندازه نیز در خوش فرم شدن استایل آنها بصورت غیرمستقیم نقش تاثیرگذاری دارد.

از این رو اگر جز آقایانی هستید که به سلامتی و زیبایی‌ ظاهرتان اهمیت می‌دهید، برای خرید لباس زیر زود به زود اقدام کنید و حداقل هر ۴ ماه یک بار برای خرید شورت و زیرپوش مردانه هزینه کنید.

خرید لباس زیر مردانه بصورت آنلاین

در بسیاری از مواقع آقایان زمان و فرصت کافی برای خرید را ندارند و حاضر نیستند زمان ارزشمند خود را ساعت‌ها در ترافیک و مراکز خرید هدر دهند از طرفی نیاز دارند خرید لباس زیر خود را انجام دهند در این صورت توصیه ما به شما خرید آنلاین لباس مردانه است.

 

شما از منزل یا محیط کارتان می‌توانید فروشگاه‌های آنلاین لباس مردانه را جستجو کنید و با دیدن کالکشنی متنوع از زیرپوش و شورت مردانه می‌توانید بهتر برای خریدتان تصمیم بگیرید. شما این امتیاز را دارید تا لباس زیر خود را از بین صدها جنس، برند، مدل و رنگ انتخاب کنید و با سر زدن به فروشگاه‌های اینترنتی لباس زیر، قیمت کالا ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

پس از انتخاب رنگ و مدل شورت مردانه به گزینه راهنمای سایز مراجعه کنید و سایز متناسب خود را از روی جدول راهنما پیدا کنید. سایز شورت شما نباید به هیچ وجه تنگ و یا گشاد باشد زیرا در هر دو حالت احساس  نا‌خوش‌آیندی خواهید داشت.

پس از انتخاب سایز مورد نظر، کلا را در سبد خرید می‌گذارید و بازه زمانی را برای ارسال سفارشتان ثبت خواهید کرد. با این روش شما بسته سفارشی را در زمانی که مشخص کرده‌اید درب منزل تحویل خواهید گرفت.

از مزیت‌های دیگر خرید اینترنتی لباس این است که شما شانس این را دارید که در زمان حراج‌های فصلی و تخفیف‌های هیجان انگیز بهترین کلا را با پایین ترین قیمت خریداری کنید.

همچنین خواندن کامنت‌های مشتریان پس از خرید لباس زیری که شما نیز آن را کاندید کرده‌اید کمک بزرگی است. اگر مثبت و رضایتبخش باشد به شما این اطمینان را می‌دهد که خرید خوبی خواهید داشت و اگر منفی باشد ممکن است شما را از خریدتان منصرف کند. همچنین ممکن است خریداران به نکته‌ای در مورد لباس اشاره کرده باشند که در قسمت توضیحات نیز با آن مواجه نشده باشید.

نکات مهم در خرید لباس زیر ( شورت مردانه)

جنس شورت مردانه:

هنگام خرید شورت به جنس آن دقت کنید و لیبل کالا را بررسی کنید، استفاده بیش از حد پلی استر و ویکسوز( الیاف غیر طبیعی ) در بافت شورت به بدن آسیب می رساند پس دقت کنید که ترکیب شورت شما نخ و پنبه باشد که الیاف طبیعی است و با شستشو کیفیت خود را از دست نخواهد داد.

شورت مردانه

سایز شورت مردانه:

قبل از خرید سایز شورت خود را بدانید، سایز شورت مردانه نباید فیت پاهایتان باشد در این صورت کشاله ران شما دچار آسیب می‌شود و یا در قسمت کمر ناراحت و معذب خواهید شد. شورت‌هایی با سایز تنگ امکانی برای تهویه هوا ندارند و بدن را دچار گرما و عرق سوز‌شدگی می کنند. همچنین شورت‌هایی با سایز گشاد نیز حس خوشآیندی برای شما به وجود نمی آورند و زیر شلوار جین  رد می اندازند.

مدل شورت مردانه:

مدل شورت پادار، اسلیپ و نیم پا از سه مدل شورت مردانه هستند که انتخاب شما نسبت به فرم پاهایتان یکی از این سه مدل است. به عنوان مثال آقایانی که لاغر هستند و پاهای باریکی دارند از شورت‌های پادار استفاده می کنند. اما هنگامی که از شلوارهای تنگ یا شلوار جین اسلیم استفاده می‌کنند، این شورت‌ گزینه مناسبی نیست زیرا ممکن است روی شلوار جین  رد بندازد.

آقایانی که ران‌های بزرگی دارند بهتر است که از شورت‌های مردانه اسلیپ (بریف) استفاده کنند. اگه تهویه مناسب و خنکی در عین حال چسبان و جمع و جور بودن شورت  برایتان اولویت دارد از شورت مردانه اسلیپ استفاده کنید.

و اگر اندامی خوش‌تراش و باسن بزرگی دارید، شورت نیم پا (ترانک) انتخاب خوبی است زیرا که شورت نیم پا (ترانک) حدوسط بین شورت پادار (باکسر) و اسلیپ (بریف) هست، که اندام را خوش ‌فرم‌تر نشان  می‌دهد.

شورت مردانه نیم پا بلندی شورت پادار را ندارد و می‌شود به راحتی در زیر بسیاری از لباس‌ها استفاده شوند، همچنین حالت فیتی شورت اسلیپ را نیز ندارند پس برای افرادی با پوست حساس، ایجاد ناراحتی  نخواهند کرد.

 

رنگ شورت مردانه:

لباس زیر مردانه باید ثبات رنگ بالایی داشته باشد و با توجه به حساسیت بدن در این قسمت اگر شورت رنگ پس دهد ممکن است مشکلات پوستی و بیماری‌های قارچی به‌ وجود بیاورد پس بهتر است کمتر از رنگ‌های فانتزی و فسفری استفاده کنید. رنگ‌های شیری و سفید از لحاظ بهداشتی  بیشتر توصیه خواهد شد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 4,33 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.