جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

نکاتی که پیش از خرید فالوور اینستاگرام باید بدانید !!

ممکن است به تازگی صفحه ای برای کسب و کار اینترنتی خود راه اندازی کرده باشید و ندانید که از چه طریقی می توانید سریع ترین و بیشترین بازدهی را داشته باشید. از آن جایی که تمام فعالیت های شما با وجود فالوورها معنا پیدا می کند و بدون فالوور انگار در حال بازی کردن تئاتر بی تماشاچی هستید ممکن است به فکر خرید فالوور اینستاگرام بیفتید. اما آیا این کار واقعا درست است و مشکلی برایتان ایجاد نمی کند؟ در واقع این که با خرید بازدیدکننده چه سود و ضرری برایتان دارد به نوع کاری که انجام می دهید ارتباط دارد نه صرفا انجام دادن یا ندادن آن!

آیا خرید فالوور اینستاگرام کار حرفه ای است؟

فالوور اینستاگرام

دنیای دیجیتال و فعالیت حرفه ای در آن جزییات و ظرافت های خاص خود را دارد. نمی توان دقیقا به این سوال پاسخ داد که صرفا با خریدن دنبال کنندگانی برای صفحه خودتان آیا به سود می رسید یا ضرر!

بلکه باید روش انجام این کار، اصول خرید و فعالیت بعد از آن را مورد بررسی قرار بدهید و در نهایت تصمیم بگیرید. در ادامه چند مورد اساسی که پیش از خرید فالوور اینستاگرام باید بدانید را بررسی خواهیم کرد.

نکاتی که پیش از خرید فالوور اینستاگرام باید بدانید!

 

۱.برخی خرید ها بیشتر ضرر هستند تا سود!

اگر فکر می کنید صرفا با افزایش تعداد فالوورهایتان می توانید هوش مصنوعی اینستاگرام را تحت تاثیر قرار بدهید باید بگوییم که کاش این طور بود اما نیست. خرید فالوور فیک بیش از آن که برایتان سود داشته باشد ضرر است. چرا که فالوورهای غیر واقعی یا اصطلاحا فیک هیچ کار مفیدی در صفحه تان انجام نمی دهند و فقط حاضر و ناظر هستند.

هدف اصلی شما از داشتن تعداد بالای فالوور در واقع افزایش آگاهی از برند است. یعنی افرادی بایستی حضور داشته باشند که متوجه فعالیت ها و خدمات و محصولاتی که ارائه می دهید باشند تا بعدا بتوانند به مشتریان شما تبدیل شوند.

یا حتی اگر کسب و کاری را در صفحه خود به اشتراک نمی گذارید و قرار است به روش های دیگر از اینستاگرام سود کسب کنید نیاز دارید افرادی واقعی پست های شما را ببینند، فعالیت کنند و نظر بدهند که با خرید فالوور فیک این اتفاق برایتان نمی افتد.

عدم سوددهی فالوور فیک تنها مساله نیست. از آن جایی که فالوورهای فیک ویژگی های مشخصی مثل نام های نامتعارف و دنبال کنندگان کم و دنبال شوندگان زیاد، عدم فعالیت طبیعی و… دارند که به سادگی برای الگوریتم های اینستاگرام قابل شناسایی هستند و با داشتن تعداد زیادی از این افراد در لیست دنبال کنندگان صفحه تان اینستاگرام می فهمد که قصد فریبش را دارید.

اما اگر فالوورهایی که خریداری می کنید واقعی باشند و درصد معقولی از آن ها به موضوع فعالیت صفحه شما علاقه نشان بدهند ورق بر می گردد و ارزش و اهمیت صفحه تان برای نمایش داده شدن در اکسپلور و دریافت تبلیغ ثابت می شود.

فالوورهای واقعی نسبت تعامل به فالوور را بالا می برند درحالی که فالوورهای فیک این شاخص را با افت شدید روبه رو می کنند و به صفحه شما ضربه می زنند!

خرید فالوور

۲. تعامل فالوور در اینستاگرام یعنی همه چیز!

هوش مصنوعی اینستاگرام مثل من و شما پست هایتان را درک نمی کند و با خواندن مطالب و تماشای تصاویر و ویدیوهایتان به ارزشمندی و محبوبیت و کیفیت محتوا پی نمی برد. بلکه با دنبال کردن فعالیت کاربران شما می تواند تشخیص بدهد که مردم چقدر از فعالیت شما راضی هستند. و با این دموکراسی دیجیتال تعیین می کند که تا چه حد به صفحه شما اعتبار بدهد.

تعامل کاربر در اینستاگرام شامل لایک کردن پست ها، درج نظر در کامنت، ذخیره کردن پست و فوروارد کردن برای سایر کاربران و مشارکت در نظر سنجی های استوری است.

به طور طبیعی اگر فالوورهایی که خریداری کرده باشید واقعی باشند، به برخی از پست های جذاب و مفید شما واکنش نشان می دهند. لایک می کنند و نظراتشان را برایتان کامنت می کنند. یا درباره محصولاتتان سوال می پرسند و اگر پست برایشان جذاب باشد آن را برای دوستانشان هم ارسال می کنند. به این ترتیب صفحه شما به صفحه ای فعال و زنده تبدیل می شود.

اما اگر از مراکز غیرمعتبر فالوور فیک خریداری کنید نباید انتظار تعامل بالایی داشته باشید.

 

۳. خرید فالوور اینستاگرام همه چیز نیست!

برای شروع کار حرفه ای در صفحه خرید فالوور اینستاگرام واقعی ایده بسیار خوبی است. اما اگر برنامه ریزی و استراتژی پشت این اقدام نباشد محکوم به شکست و ریزش می شود. بسیاری از افراد فکر می کنند با یک بار خرید فالوور و دست روی دست انداختن پرطرفدار خواهند شد.

در صورتی که دنبال کنندگان واقعی شما از هر راهی که به صفحه تان رسیده باشند انتظار دارند پست های مفید و جذابی را ببینند. یعنی شما به عنوان صاحب صفحه باید بدانید که چه روندی را برای حفظ مخاطب پیش رو دارید. به طور مرتب پست های جذاب و استوری های تعامل محور ایجاد کنید تا بتوانید افرادی که برای حضورشان هزینه کرده اید را راضی و وفادار به صفحه نگه دارید.

در غیر این صورت انگار مهمانی بزرگی ترتیب داده اید و عده زیادی را برای شام دعوت کرده اید اما به محض این که تمام مهمانان گردهم می آیند مهمانی را ترک می کنید بی آن که هیچ برنامه مفرح و حتی غذایی برای آن ها تهیه کرده باشید.

بنابراین اگر بدون داشتن استراتژی و برنامه مدیریت صفحه، اقدام به خرید می کنید باید توقع ریزش تعداد فالوور در زمان کوتاهی پس از خرید را داشته باشید.

بهترین روش ممکن این است که تعدادی پست جذاب را پیش از خرید روی صفحه آماده کنید. بیوی مناسب تشکیل دهید و هایلایت های معرفی و … را بسازید سپس میهمانان را به صفحه دعوت کنید. سپس بلافاصله با چند استوری مفید و جذاب توجهشان را جلب کنید و بعد از آن به صورت مرتب فعالیت خود را ادامه بدهید.

۴. خرید ایمن انجام بدهید!

  • هرگاه فعالیت جذاب و پرطرفداری به خصوص در سطح اینترنت جا می افتد، سرو کله کلاهبردارها هم پیدا می شود. برای این که گیر این عده نیفتید و پولتان را هدر ندهید بایستی پیش از خرید بدانید که عموم کلاهبرداران و فروشندگان غیر ایمن که فالوور فیک می فروشند چه ویژگی هایی دارند:
  • فروشندگان غیر ایمن سایت خود را ندارند و عموما در بسترهای کمتر ایمن اقدام به تبلیغات می کنند. به طور مثال پایین پست های سایر سایت ها کامنت می گذارند یا در جاهایی که امکان شناسایی شان وجود ندارد پیشنهاد می دهند. برندهای ایمن علاوه بر این که نام مشخصی دارند شما را به سایت مربوط به خودشان دعوت می کنند و در آن جا توضیحاتی برایتان دارند.
  • سایت های غیر ایمن هیچ راهی برای پشتیبانی اعم از شماره تلفن یا ایمیل به شما معرفی نمی کنند. با این نشانه باید انتظار داشته باشید که اگر همه چیز همانطور که می خواستید پیش نرفت دیگر نمی توانید سراغ کسی بروید و اعتراض کنید. در صورتی که سایت های ایمن برایتان مشخص می کنند که برای پشتیبانی با چه شماره ای تماس بگیرید و در صورت نارضایتی حاضرند خسارات شما را جبران کنند یا خدمات جایگزین به شما ارائه بدهند.
  • سایت های غیر ایمن معمولا درخواست های نامعقولی از شما دارند. ممکن است از شما درخواست کنند که پسورد صفحه خودتان را در اختیارشان بگذارید. یا پیش از پرداخت وجه هیچ سوالی را پاسخ نمی دهند. یا اصلا سوالاتی که درباره نحوه کار دارید را پاسخ نمی دهند. به طور کلی هیچ دسته بندی یا تنوعی به شما ارائه نمی دهند و اهدافتان را مدنظر قرار نمی دهند. چرا که قالب اوقات اقدام به فروش فالوورهای فیک و یکسان به صفحات مختلف می کنند.

جمع بندی

در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی هم مثل تمام فعالیت های حرفه ای دیگر درست و غلط را نوع فعالیت و اطلاعات شما درباره آن مشخص می کند. امیدواریم با خواندن مطالب فوق توانسته باشید معیار مناسبی برای انتخاب برند خرید فالوور اینستاگرام را اتخاذ کنید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 4,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.