چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

ویژگی های انواع پارچه در فروشگاه پارچه نگار

آیا تاکنون نام پارچه نگار به گوشتان خورده؟ و یا با این مجموعه در فضای اینترنت برخورد داشته‌اید؟ آیا برای شما این اتفاق افتاده که خرید پارچه را در پارچه نگار تجربه کنید؟ کسانی که صاحب فروشگاه‌های خرده فروشی پارچه و یا دارای تولیدی پوشاک و لباس هستند به طور حتم با کیفیت بالای اجناس پارچه نگار آشنایی دارند. ما در این مقاله ضمن معرفی فروشگاه آنلاین پارچه نگار به بررسی برخی از پارچه‌های مناسب فصل‌های مختلف این مجموعه خواهیم پرداخت. اگر در کسب و کارتان به نوعی با پارچه سر و کار دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

پارچه نگار

پارچه ساتن استات، پارچه پاییزه و انواع مختلف پارچه‌های مرغوب و با کیفیت هر فصل را می‌توانید از پارچه نگار به صورت کلی و جزئی خریداری کنید. این پارچه سرا یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است که کلیه خدمات خود را به صورت آنلاین و به روز به مشتریان ارائه می‌دهد. شما در فروشگاه پارچه نگار با متنوع‌ترین پارچه‌های ایرانی و خارجی روبرو خواهید شد به طوری که به راحتی می‌توانند جنس مورد نظر خود را با طرح و رنگ دلخواه و با قیمتی کاملاً به صرفه از میان پارچه‌های مختلف انتخاب کرده و خریداری نمایید. سفارشتان در کمترین زمان ممکنه برای شما ارسال خواهد شد.

پارچه نگار این امکان را به شما خواهد داد که در صورت نارضایتی از پارچه خریداری شده بر اساس شرایط ویژه‌ای، آن را به فروشگاه برگشت دهید و وجه پرداختی خود را به راحتی دریافت نمایید. ارسال پارچه به تمام نقاط کشور به طور کامل رایگان بوده و هیچ گونه هزینه اضافی توسط فروشندگان پارچه نگار دریافت نخواهد شد. این مجموعه علاوه بر فروش اینترنتی، یک فروشگاه خرده فروشی نیز در سطح شهر دارد تا گستره خدمات خود را مختص تمام قشرهای جامعه گرداند. از جمله پارچه‌هایی که توسط این فروشگاه عرضه می‌شود می‌توان به انواع پارچه‌های تابستانه، پارچه پاییزه، پارچه‌های مجلسی، پارچه‌های روزمره، ژاکارد، پارچه‌های بهاره، پارچه‌های نخی و نساجی اشاره کرد که در ادامه برخی از این پارچه‌ها و خصوصیات آن‌ها مورد بررسی قرار خواهیم داد.

پارچه‌های تابستانه پارچه نگار

پارچه های تابستانه پارچه نگار شامل انواع پارچه های شانتون نخ، شانتون گونی بافت، شانتون عبایی، کرپ کش طرحدار، پوپلین ساده، حریر طرحدار ترک، کرپ حریر طرحدار، وال کریستال راه راه ترک، کتان کریستال، پوپلین طرح دار، لینن راه راه، لینن نخ، لینن جین ترک، یاخما حاشیه دار، وال سوزن دوزی، لینن طرحدار، کتان شاین، لینن لنگی ترک، لینن کراش راه راه، نخی خاویاری، یاخما جناقی، یاخما هندسی، یاخما راه راه، لینن چوت، شانتون شایرو، حریر خالدار و کریشه جواهر دوزی می‌باشد.

استفاده از پارچه‌های تابستانه پارچه نگار برای دوخت انواع لباس زنانه، مردانه و بچگانه تحمل گرمای تابستان را برای تمامی این افراد آسان می‌کند. این پارچه‌ها بسیار سبک و خوش دوخت بوده و هر نوع سلیقه‌ای را در بر می‌گیرد.

پارچه‌های نخ پنبه‌ای موجود در فروشگاه پارچه نگار مناسب برای هر نوع آب هوایی چه گرم و چه مرطوب طراحی و تولید شده‌اند. این پارچه‌ها از تنفس‌پذیری بالایی برخوردار بوده و هوا را به راحتی از میان تار و پود خود عبور می‌دهند این ویژگی مانع حبس شدن هوا و گرما در بین بدن و لباس می‌گردد. پارچه‌های تابستانه بسیار نرم و سبک هستند اما استخوان‌بندی و مقاومت خیلی بالایی دارند میزان چروک‌پذیری و آبرفت آن‌ها بسیار کم بوده و از طرح‌ها و رنگ‌های شاد برخوردارند.

ویژگی های انواع پارچه

برای دوخت لباس‌های تابستانه بهترین گزینه پارچه‌های نخ پنبه‌ای و لینبن‌ها یا همان کتان‌ها هستند که در انواع مختلف در فروشگاه اینترنتی پارچه نگار عرضه می‌گردد. پارچه‌هایی از جنس نایلون، پلی استر و ریون مناسب فصل تابستان نیستند. در کل برای تابستان پارچه‌هایی با الیاف طبیعی، خنک، بافتی بازو سبک با رنگ‌های روشن پیشنهاد می‌شود. برخی از پارچه‌های مجلسی عرضه شده توسط پارچه نگار نظیر پارچه ساتن استات، مناسب تمام فصول بوده و در تابستان نیز به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد.

پارچه‌های پاییزه پارچه نگار

از جمله پارچه‌های پاییزه‌ای که در فروشگاه پارچه نگار عرضه می‌شود می‌توان به کرپ شانتون بیسکوییتی، ژاکارد بافت، پلی ویسکون و کتان کراش اشاره کرد. با ورود فصل پاییز انتخاب لباس مناسب کمی دشوار می‌شود چون در طی یک روز ممکن است هم با هوای گرم مواجه شوید و هم هوای خنک پاییزی و حتی زمستانی را تجربه کنید. بعضی افراد ترجیح می‌دهند در این فصل چندین لباس روی هم بپوشند تا در زمان گرم شدن هوا لباس‌های رویی را از تن خارج کنند. این در حالیست که این افراد با انتخاب مناسب از جنس لباس به راحتی می‌توانند از پوشیدن این همه لباس ممانعت کنند.

پارچه‌های پاییزه پارچه نگار از جنس نخ و پشم بوده و از الیاف‌هایی سبک و نرم تولید شده‌اند. دارای ویژگی تبادل هوا هستند که باعث می‌گردد همزمان هم از گرما در امان باشید و هم از سرمای هوا خود را محافظت کنید زیرا هوای بین لباس و بدن مدام در حال جابه جایی و آمد و شد است. پارچه پاییزه فروشگاه پارچه نگار غالباً به شکلی طراحی شده‌اند که نه خیلی گرم هستند و نه در حدی هستند که باعث شود شما از شدت سرما به لرزه بیافتید. دوخت لباس توسط این پارچه‌ها ظاهری بسیار مرتب و شیک به شما می‌دهند و مناسب با هر نوع سلیقه‌ای تعبیه شده‌اند. جنس الیافات پارچه پاییزه فروشگاه پارچه نگار هیچ‌گونه حساسیت پوستی ایجاد نکرده و از دوام بسیار بالایی برخوردارند.

پارچه‌های مجلسی پارچه نگار

در فروشگاه پارچه نگار با تنوع بالایی از رنگ‌ها، طرح‌ها و جنس‌های مختلف پارچه‌های مجلسی مواجه خواهید شد. این پارچه‌ها شامل انواع تافته پشت ساتن، تافته ساده، سیلک ارگانزا، پولکی، کرپ کش ساده، کرپ استات، گن ساده، ژاکارد، کرپ حریر تراکم بالا، کرپ حریر تراکم پایین، دانتل پلیسه، حریر فویل، سیلک خاردار، کرپ سیلک طرحدار، کرپ سیلک مارینا، استات لاینر، ساتن ال ایکس، سیلک قلبی، دانتل مونیکا طرحدار، حریر ساده، دانتل سفید، دانتل قیطون سامانتا، دانتل سامانتا، دانتل آرمیتا، آلیس پولکی و پارچه ساتن استات می‌باشد.

برای انتخاب پارچه‌های مجلسی باید نکاتی همچون رنگ، ضخامت، آهار پارچه، میزان چسبان بودن آن و طرح پارچه را مد نظر بگیرید زیرا هر کدام از این ویژگی‌ها تأثیر بسیار زیادی در اندام شما خواهند داشت. پارچه‌های مخملی فروشگاه پارچه نگار بسیار مناسب دوخت‌های مجلسی هستند زیرا براق، قوی و زیبا بوده و در عین حال از نرمی و ظرافت خاصی برخوردارند. لباس‌های مجلسی خوش فرم و صاف را می‌توان به کمک این پارچه‌ها دوخت کرد.

پارچه

انواع پارچه‌های حریر پارچه نگار از جنس ابریشم، پنبه، ریون و الیاف مصنوعی هستند و بسیار ظریف، سبک و زیبا طراحی شده‌اند و دارای بافتی ساده هستند. همچنین این پارچه‌ها از نخ‌های محکم پیچ خورده و شفاف تولید شده‌اند و یکی از محبوب‌ترین انواع پارچه‌های مجلسی و رسمی محسوب می‌شوند. جنس و نام آن این حریرها با تغییر درصد ابریشم استفاده شده در آن تغییر می‌کند. انواع ساتن نیز در پارچه نگار موجود می‌باشند که برای دوخت لباس‌های مجلسی بسیار مناسبند. الیاف این نوع از پارچه‌ها از جنس ابریشم، پنبه، پشم و مواد مصنوعی است و مناسب برای تمام فصول هستند و جزو پارچه‌های تابستانه، پارچه پاییزه پارچه‌های زمستانه و بهاره محسوب می‌شوند.

زرق و برق پارچه‌های ساتن بسیار زیاد است و اصولاً در دسته پارچه‌های بی‌حالت قرار می‌گیرند. مناسب برای دوخت لباس‌های مجلسی، مبلمان، تختخواب و… هستند. پارچه ساتن استات یکی از انواع ساتن‌های موجود در پارچه نگار است که از ویژگی و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پارچه‌های مجلسی لمه‌ای که در پارچه نگار عرضه می‌شود از ضخامت مناسب با لطافت بالا، لختی منحصر به فرد، و عدم آب رفت و رنگ‌پذیری برخوردار است و دارای سطحی نیمه شفاف و مات هستند.

پارچه‌های روزمره پارچه نگار

پارچه‌های روزمره پارچه‌هایی هستند که اغلب ما برای دوخت‌های لباس‌های خانگی و روزمره از آن استفاده می‌کنیم. به همین دلیل انتخاب درست و اصولی این نوع از پارچه‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا پوست بدن ما مدام در مجاورت این پارچه‌ها قرار گرفته و در نتیجه در صورت استاندار نبودن و بی‌کیفیت بودن الیاف پارچه‌ها ممکن است حساسیت‌هایی روی پوست ایجاد شود و منجر به برخی بیماری‌های پوستی گردد.

نرم و لطیف بودن، سبک بودن، داشتن قابلیت نفوذ هوا از بین تار و پودها، ضد حساسیت بودن و مقاوم بودن از ویژگی‌هایست که باید در هنگام خرید پارچه‌های روزمره به آن توجه کنید. پارچه‌های روزمره فروشگاه پارچه نگار شامل شانتون بیسکوییتی، شانتون کنفی بافت، کشباف، شانتون عبایی، شانتون نخ، پوپلین ساده، دورس بهاره، تترون ساده، لینن جین، ترگال، تریکو ضخیم ساده و پیچازی کاغذی می‌باشد.

پارچه‌های بهاره پارچه نگار

فروشگاه پارچه نگار

از ویژگی‌های اصلی انتخاب پارچه‌های بهاره نازک بودن آن است به طوری که در عین شیک بودن تن فرد را نیز خنک نگهدارد. از انواع پارچه‌های بهاره موجود در پارچه نگار می‌توان به کرپ کش طرحدار، کرپ حریر طرحدار، ترگال، کتان راه راه، کتان طرحدار، شانتون کایرو، پوپلین راه راه، کتان شاین ساده، کتان کش ساده، کتان کش کاغذی ساده و پارچه ساتن استات اشاره کرد.

برای مشاهده طرح و کیفیت تمامی پارچه‌های تابستانه، پارچه پاییزه، پارچه‌های مجلسی، پارچه‌های بهاره، پارچه‌های روزمره و حتی انواع پارچه‌های نخی، ژاکارد، نساجی و… می‌توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی پارچه نگار مراجعه کنید و طرح‌ها و اجناس مورد نظر خود را به صورت کلی و جزئی با قیمت بسیار مناسب سفارش دهید. مجریان فروش پارچه نگار در اولین فرصت پارچه‌های انتخابی شما را بسته‌بندی و به هر نقطه از ایران که هستید ارسال خواهند کرد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.