سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

درمان عفونت‌های باکتریایی واژن با واژی کلین باریج

واژی کلین باریج

تقریبا از هر ۳ زن یک نفر از واژینوز باکتریای رنج می‌برد. واژینوز باکتریایی در افراد یکسان نیست در برخی به صورت قارچ واژن یا عفونت قارچی خود را نمایان می‌کند .

واژینوز باکتریایی که bv نیز نامیده میشود زمانی رخ می‌دهد که فلور واژن (مقدار پایین‌تر لاکتو باسیل‌ها، به خصوص در دوران قاعدگی، می‌تواند تعادل فلور نرمال واژن را بر هم بزند وقتی که این تعادل از بین برود، ریسک ابتلا به عفونت‌های ادراری تناسلی افزایش می‌یابد از دیگر عوامل از بین برندن فلور واژن می‌توان به استعمال آنتی بیوتیک‌ها ، سیگار، شستشوی نامناسب یا زیاد نواحی ژنیتال اشاره کرد)  دیگر وجود نداشته باشد و واژن از خود بوی نامطبوع به همراه ترشحات سفید خاکستری ایجاد کند.

این علائم ممکن است بدتر شود و در روابط جنسی فرد تاثیر بگذارد. البته این بیماری قابل انتقال نیست. واژینوز باکتریایی عفونت شایع واژن در زنان جوان و آماده بارداری است.

خبر خوب اینکه شما درمان آن را دارید.

داروسازی باریج اسانس با توجه به نقش خود در تامین سلامت عموم جامعه به خصوص بانوان ایرانی محصولی با کیفیت با استانداردهای جهانی تولید نموده که به بانوان کمک میکند تا با استفاده از این محصول زندگی با کیفیت‌تری را تجربه نمایند.

با واژی کلین باریج اسانس به راحتی می‌توانید از ایجاد عفونت‌های باکتریایی واژن جلوگیری نمایید و در صورت ابتلا به این بیماری آن را درمان نمایید.

واژی کلین باریج دارای ۴ مزیت است:

  • به طور موثر بوی نامطبوع را از بین می‌برد.
  • تنظیم PH می‌کند.
  • ترشحات غیرطبیعی و رشد باکتریهای بد را متوقف می‌کند .
  • باکتری‌های خوب را برای بازیابی فلور واژن احیا می‌کند.

نکته: فقط بعد از ۷ روز میتوانید نتیجه آن را مشاهده کنید.

شما می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر و خرید این محصول از لینک اینجا بازدید نمایید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 9, میانگین امتیاز: 4,33 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.