پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
×

دریافت وام ۳۰۰ میلیونی با اقساط ۶۰ ماهه از بانک کارآفرین

دریافت وام از بانک کارآفرین

افرادی که مشتری بانک کارآفرین هستند و در یکی از شعب این بانک سپرده قرض الحسنه دارند، می‌توانند برای وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح «صبا» درخواست بدهند.
سود این وام ۱۸ درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به ۶۰ ماه می‌رسد. اشخاصی که قصد دریافت وام را دارند باید ضامن رسمی و سند ملکی ارائه دهند. برای مبلغ تا سقف ۶۰ میلیون تومان داشتن ضامن رسمی و برای بیشتر از این مبلغ سند ملکی لازم است.

بانک کارآفرین از طرح تسهیلاتی جدید صبا برای تامین تسهیلات مورد نیاز اشخاص حقیقی جهت تعمیر و بازسازی ملک و خرید کالا، خدمات و لوازم و تجهیزات مصرفی بادوام رونمایی کرد.

پرسنل شرکتها، سازمان ها و ارگانها طرف قرارداد و دارای تفاهم نامه همکاری با بانک، می توانند به صورت گروهی و سازمانی با ارائه معرفی نامه، در قالب شرایط ویژه، از مزایای این طرح تسهیلاتی بهره مند شوند.

سقف فردی تسهیلات  حداکثر مدت بازپرداخت
۳۰۰ میلیون ریال۳۶ ماه
۷۰۰ میلیون ریال۴۸ ماه
۱ میلیارد ریال۶۰ ماه
۲ میلیارد ریال۶۰ ماه

تسهیلات طرح جدید صبا در قالب عقد مرابحه اعطا می‌شود و نرخ سود آن مطابق ضوابط و مقررات ابلاغی از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است.

همچنین نحوه بازپرداخت تسهیلات طرح جدید صبا صرفاً به صورت اقساطی و ماهیانه است. حداقل و حداکثر تسهیلات فردی برای هر فرد حقیقی در طرح حاضر حداقل ۷۰۰ میلیون ریال و حداکثر سه میلیارد ریال است.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 8, میانگین امتیاز: 4,25 از 5)
Loading...