جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

هزینه پاسپورت دومینیکا در شرایط مختلف چگونه است؟

هزینه پاسپورت دومینیکا با توجه به اینکه نیاز به زندگی دائمی در این کشور نیست و می توانید بدون احتیاج داشتن به یادگیری زبان، اقدام به اخذ تابعیت آن را نمایید، گزینه مقرون به صرفه و معقولانه ای است. برای اخذ تابعیت دومینیکا روش های متفاوتی وجود دارد ولی این بین سرمایه گذاری در این کشور یا اعطای کمک های بلاعوض به دولت آن جز معتبرترین روش ها می باشد. در ادامه قصد داریم تا در خصوص هزینه پاسپورت دومینیکا و نکات آن بیشتر توضیح دهیم.

 

بررسی شرایط خرید و هزینه پاسپورت دومینیکا:

همانگونه که در بالا توضیح داده شد، برای اخذ تابعیت دومینیکا، روش های گوناگونی وجود دارد. یکی از روش های معتبر که توسط “سفیران ملل” کارگزار رسمی نماینده مجاز دولت دومینیکا پیشنهاد می گردد، خرید و پرداخت هزینه پاسپورت دومینیکا می باشد. برای خرید پاسپورت این کشور لازم است تا به یکی از دو روش زیر اقدام نمایید:

  • کمک های مالی به دولت دومینیکا که این مورد بلاعوض خواهد بود.
  • سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات دومینیکا

پرداخت هزینه پاسپورت دومینیکا از طریق کمک های بلاعوض:

دولت دومینیکا که از سال ۱۹۷۸ به استقلال رسید و جز کشور های مشترک المنافع انگلستان قرار گرفت تلاش بسیاری برای پیشرفت اقتصاد و صنعت خود دارد. این کشور بخشی از هزینه های مربوطه رااز طریق اعطای تابعیت و فروش پاسپورت خود به دست می آورد. دولت دومینیکا سرمایه به دست آورده از این طریق را برای بازسازی مدارس، احداث بیمارستان، مناطق تفریحی، هتل و … صرف می نماید. برای پرداخت هزینه پاسپورت دومینیکا در این شرایط لازم است تا مبالغ زیر را در نظر داشت:

پاسپورت دومینیکا

پرداخت هزینه پاسپورت دومینیکا از طریق کمک های بلاعوض

 

  • چنانچه شخص مجرد باشد و اقدام به دریافت پاسپورت نماید لازم است تا مبلغ ۱۰۰ هزار دلار آمریکا را پرداخت نماید.
  • برای افراد متاهل به همراه همسر نیاز به پرداخت مبلغی در حدود ۱۵۰ هزار دلار آمریکا است.
  • اگر یک خانواده حداکثر ۴ نفره اقدام به دریافت پاسپورت دومینیکا نمایند، می بایست مبلغ ۱۷۵ هزار دلار آمریکا را پرداخت نمایند.
  • برای اشخاصی که مایل هستند که درخواست شهروندی و پاسپورت را برای تعداد افراد وابسته بیشتر از خانواده ۴ نفره خود بدهند، لازم است تا به ازای هر فرزند مجرد تا ۳۰ سال ۲۵ هزار دلار و به ازای هر نفر خواهر و برادر متقاضی اصلی و همسر متقاضی زیر ۱۸ سال ۲۵ هزار دلار، ۱۸ تا ۲۵ سال ۵۰ هزار دلار و همچنین برای پدر و مادر متقاضی و همسر متقاضی به ازای هر نفر ۵۰ هزار دلار پرداخت کنند.

پرداخت هزینه پاسپورت دومینیکا به روش سرمایه گذاری:

سرمایه گذاری در دومینیکا، دومین روش برای خرید و پرداخت هزینه پاسپورت دومینیکا می باشد. این روش نیز دارای ضریب اعتماد بالایی است و برای اخذ تابعیت این کشور بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت. عموما در این روش بین ۴ تا ۶ ماه نیاز است تا پاسپورت آن صادر شود. البته باید توجه نمود که حداقل مبلغ سرمایه گذاری  در این حالت ۲۰۰ هزار دلار آمریکا میباشد که هزینه های دولتی نیز به آن اضافه میگردد.

 

روش سرمایه گذاری در دومینیکا:

اگر قصد داشتید تا اقدام به خرید و پرداخت هزینه پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری نمایید، لازم است تا در گام اول از طریق نماینده مجاز و رسمی دولت دومینیکا برای انجام فعالیت های خود انتخاب نمایید. پس از آنکه درخواست شما توسط نماینده مجاز دولت به ثبت رسید غالبا طی ۳ ماه بررسی شده و نتایج به شما اعلام خواهد شد. در این گام موفقیت با شهروندی شما از طرف دولت ابلاغ میگردد و مبلغ سرمایه گذاری خود را پرداخت میکنید.

دومینیکا

پرداخت هزینه پاسپورت دومینیکا

جالب است که بدانید پاسپورت دومینیکا بین پاسپورت های جهان دارای رتبه ۳۷ است و با اخذ آن می توانید آزادانه و بدون ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور جهان سفر کنید که از مهمترین آنها میتوان از کشور های حوزه شنگن و انگلستان در اروپا و همچنین روسیه، کره جنوبی، هنگ کنگ در آسیا نام برد. از سوی دیگر با اخذ شهروندی دومینیکا شما تابعیت دوگانه دریافت می نمایید و نیازی به ابطال تابعیت اولیه شما نیست. از دیگر مزایای خرید و پرداخت هزینه پاسپورت دومینیکا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • از این طریق برای تمام اعضای خانواده خود می توانید طی ۴ الی ۶ ماه تابعیت دومینیکا را دریافت نمایید.
  • نیازی نیست تا حتما در آن کشور حضور یافته و زندگی نمایید.
  • در این کشور نیاز به پرداخت هزینه مالیات نمی باشد
  • برای حضور در ۱۴۰ کشور دیگر نیاز به اخذ ویزا نخواهید داشت.

آیا خرید و پرداخت هزینه پاسپورت دومینیکا ارزشمند است؟

برای افراد که از پس هزینه های خرید پاسپورت دومینیکا بر آمده و می توانند هزینه های جانبی را نیز پرداخت نمایند، این اقدام بسیار خوب و خارق العاده می باشد. در واقع از این روش شما قادر خواهید بود تا از یک روش بسیار سریع و آسان به اهداف و آرزوهای خود دست یابید.

با توجه به اینکه دریافت پاسپورت دومینیکا نیاز به یادگیری زبان ندارد و هیچ گونه محدودیت سنی نیز برای آن درج نشده است لذا می توانید یک روش آسان تلقی گردد. می بایست این مورد را در نظر داشته باشید که از لحاظ سیاسی دومینیکا دارای دموکراسی از نوع پارلمانی می باشد لذا دارای سطح زندگی بالایی مخصوصا در حوزه کارائیب برخوردار است. با کسب شهروندی و پاسپورت دومینیکا از مالیات بر ارث، مالیات بر سرمایه گذاری داخلی و خارجی معاف خواهید بود.

دومینیکا

هزینه پاسپورت دومینیکا و دانستنی های آن

شرایط دریافت پاسپورت دومینیکا:

  • شخص درخواست دهنده لازم است تا حداقل دارای سن ۱۸ سال باشد.
  • شخص درخواست دهنده نباید هیچ گونه سابقه کیفری داشته باشد.
  • شخص درخواست کننده نباید دچار بیماری های مسری باشد.
  • شخص درخواست دهنده بایستی دارای مدارک شغلی باشد.
  • شخص درخواست دهنده باید نامه تمکن مالی از بانک خود را ارئه دهد.

 

سخن پایانی:

هزینه پاسپورت دومینیکا با توجه به مزایایی که ارائه می دهد، امروزه بسیار مقرون به صرفه است. “سفیران ملل” توانسته است تا جایگاه خوبی را به دست آورده و مورد اعتماد قرار گیرد. زیرا در این موسسه از کارشناسان حرفه ای بهره گرفته شده است که سالیان متمادی در این عرصه فعالیت نموده اند و از آخرین تبصره ها و قوانین وضع شده برای اخذ پاسپورت و اقامت آگاهی دارند. این مجموعه با ارائه مشاوره های رایگان می تواند راه را برای تصمیم گیری های آینده باز کند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.