سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

بهترین هتل های جنگلی شمال را با قیمتی ارزان رزرو کنید!

تصور باز کردن پنجره اتاق هتل و تماشای چشم انداز خیره کننده ای از جنگل به همراه نوشیدن یک فنجان قهوه دلچسب برای هر گردشگر و عاشق طبیعتی هیجان انگیز است. بهترین هتل های جنگلی شمال را می توان گزینه ای ایده آل برای یک سفر به یادماندنی در ایام مختلف به ویژه نوروز، فصل بهار و تعطیلات تابستان در نظر گرفت. این هتل ها در اعماق جنگل های بکر شمال کشور واقع شده اند و به خاطر دسترسی راحت به مناظر بکر و تماشایی و جاذبه های طبیعی منحصربفرد طرفداران زیادی دارند.

اگر شما هم به دنبال بهترین هتل های جنگلی شمال هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا ضمن آشنایی با این هتل ها، بهترین سامانه رزرواسیون هتلی با تخفیف های ویژه و بالا در تمامی طول سال را بشناسید.

هتل بام سبز رامسر

هتل ۴ ستاره بام سبز رامسر یکی از خاص ترین هتل های رامسر و بهترین هتل های جنگلی شمال کشور است که در ایستگاه بالای تله کابین رامسر و در ارتفاع ۷۰۰ متری از سطح دریا قرار گرفته است. چشم انداز زیبای این هتل از جنگل های سرسبز و مناظر تماشایی یکی از جذابیت های اصلی آن محسوب می شود.

این هتل جنگلی و مدرن در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز نمود و تنها مسیر رفت و آمد به آن تله کابین است. ساعت کاری این تله کابین از ۱۰ الی ۱۷:۳۰ بوده و مهمانان باید تا قبل از اتمام ساعت کاری خط تله کابین در هتل بام سبز حاضر باشند. البته اگر مهمانان خارج از ساعت تله کابین قصد رفت و آمد به هتل را داشته باشند باید با هماهنگی قبلی توسط خودروهای مخصوص هتل تردد کنند.

اتاق ها

ساختمان اصلی هتل بام سبز به عنوان یکی از پرطرفدارترین هتل های رامسر دارای ۶ طبقه است. دو طبقه مثبت این هتل شامل رستوران ایل میلی و رستوران بام با نمای دیدنی ۳۶۰ درجه از طبیعت بکر و منحصر بفرد کوهستان و جنگل‌ های رامسر و همینطور افق بی ‌نظیر دریای خزر است. چهار طبقه منفی اقامتی هتل نیز شامل سوئیت هایVIP با نمای جنگل در دل کوه است. همچنین این هتل با کلبه ‌های جنگلی منحصر بفرد جزو هتل ‌های خاص شمال محسوب می ‌شود.

این سوئیت ها و کلبه ها به صورت دونفره، چهار نفره، شش نفره، ماه عسل و … هستند و بهترین و کاملترین امکانات رفاهی در آنها برای مسافران در نظر گرفته شده است. صندوق امانات داخل اتاق، سیستم سرمایش و گرمایش پیشرفته، تهویه مطبوع، صبحانه، مینی بار، اینترنت پرسرعت و رایگان و … از مهمترین امکانات و خدمات واحدهای اقامتی هتل بام سبز رامسر محسوب می شوند.

موقعیت مکانی

همانطور که گفته شد هتل بام سبز رامسر که در لیست بهترین هتل های جنگلی شمال جایگاه ویژه ای دارد، در ۵ کیلومتری غرب رامسر و بالای تله کابین بام سبز واقع شده است. موقعیت مکانی متفاوت و منحصربفرد هتل ۴ ستاره بام سبز از بهترین هتل های رامسر، موجب شده گردشگران اقامتی رویایی و خاطره انگیز را تجربه کنند.

این هتل برای آن دسته از گردشگرانی که عاشق طبیعت هستند گزینه ای ایده آل محسوب می شود زیرا در میان جنگل های بکر و زیبای شمال کشور قرار گرفته است. فاصله این هتل تا مرکز شهر و دیگر اماکن مهم و جاذبه های توریستی رامسر زیاد نبوده و مسافران با طی مسافت کوتاهی با خودرو می توانند به بازدید از آنها بروند.

امکانات و خدمات

هتل جنگلی بام سبز رامسر امکانات و خدمات متنوع و بی نظیری را برای میزبانی هر چه بهتر از مهمانان خود در نظر گرفته است. شما می توانید با رزرو هتل بام سبز از امکانات و خدماتی همچون سالن بازی و سرگرمی، کافی شاپ، استخر، تالار پذیرایی، واحدهای تجاری، فروشگاه، مجموعه ورزشی، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، خانه داری، لاندری، باربری و … بهره ببرید.

آدرس هتل بام سبزکیلومتر ۵ غرب رامسر، مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز، تله کابین رامسر.

هتل تنکا پارسه تنکابن

هتل تنکا پارسه تنکابن یکی دیگر از بهترین هتل های جنگلی شمال کشور به شمار می رود که در سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده است. در میان هتل های تنکابن، هتل آپارتمان سه ستاره تنکا پارسه طرفداران خاص خود را دارد، زیرا این هتل در محیطی جنگلی و فوق العاده زیبا قرار گرفته و فضایی آرام و دنج دارد.

مجاورت با جنگل های منطقه معروف سه هزار تنکابن و وجود رودخانه در نزدیکی هتل جذابیت آن را دوچندان کرده است. با رزرو هتل تنکا پارسه تنکابن مسافران می توانند اقامتی دلنشین و به یادماندنی در دل طبیعت داشته باشند.

اتاق ها

ساختمان ۳ طبقه هتل تنکا پارسه تنکابن از ۱۲ اتاق متنوع به صورت اتاق های سه تخته مستر ویژه، سه تخته رویال، دو تخته و … است. یکی از مهمترین ویژگی های اتاق های هتل تنکا پارسه به عنوان یکی از بهترین هتل های تنکابن، چشم انداز تماشایی از جنگل است.

تمامی وسایل و تجهیزات اتاق های این هتل کاملا جدید و به روز بوده و کیفیت بالایی دارند. نوع چیدمان و دکوراسیون اتاق ها محیطی راحت و دلنشین را برای اقامت فراهم کرده اند. امکانات و خدمات متنوع داخل اتاق های هتل تنکا پارسه تنکابن موجب شده مسافران هیچگونه نگرانی نداشته باشند. از مهمترین امکانات و خدمات اتاق های این هتل جذاب می توان به سیستم تهویه مطبوع، میز و مبلمان شیک، تخت باکیفیت، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم پیشرفته گرمایش و سرمایش، چای ساز، صبحانه، مینی بار، خانه داری و … اشاره کرد.

موقعیت مکانی

هتل جنگلی تنکا پارسه در ارتفاعات شهر زیبای تنکابن در استان مازندران و در منطقه توریستی جنگل های سه هزار واقع شده است. این موقعیت مکانی موجب شده مسافران با اقامت در این هتل بتوانند دسترسی راحتی به جنگل های ییلاقی سه هزار، آبگرم فلکده، قلعه گردن، آبشار فرهاد جوی و … داشته باشند.

امکانات و خدمات

در میان هتل های جنگلی شمال کشور، هتل تنکا پارسه به عنوان یکی از جدید ترین هتل های تنکابن شناخته می شود. این هتل امکانات و خدمات مختلفی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است که اقامتی راحت و خاطره انگیز را رقم می زنند.

آدرس هتل تنکا پارسهتنکابن، ارتفاعات منطقه توریستی جنگل های سه هزار.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 2,00 از 5)
Loading...

۱ دیدگاه

» ارسال سوال و نظر شما «
  1. کاوه توانا گفت:

    شمال رفتن به جنگلشه و هتل های رامسر :)

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.