سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
×

نکاتی در مورد ساخت استخر در خانه

نکاتی در مورد ساخت استخر در خانه

 

وجود استخر در حیات به معنای تجدید نیرو و رفع خستگی لوکس در روزهای گرم تابستان است. کسی نیست که یک استخر را در حیاط خانه اش دوست نداشته باشد. در تصمیم گیری برای ساخت یک استخر شنا بهتر است از مشورت های حرفه ای در این زمینه استفاده کنید، اما خوب است بدانید که برخی از اطلاعات اولیه در این زمینه در اینجا موجود است. در درجه اول انتخاب استخر به فضایی که در حیاط دارید، شکل و طراحی موردنظر و البته امکانات مالی که در اختیار دارید بستگی دارد.

شما باید با توجه به سبک موجود در خانه تان و محوطه سازی مناطق اطراف آن، که آیا دارای سبک مدرن یا روستایی یا یکی دیگر از سبک ها است استخر موردنظرتان را انتخاب کنید. عملکرد استخر و ملحقات اضافی، به عنوان مثال hydro-massage nozzles، مکمل به وجود آوردن احساس لذت بخشی بیشتر در هنگام استفاده از استخر است.

استخر می تواند به شیوه های مختلفی اجرا شود، و همچنین می تواند متفاوت مجهز شود بسته به اینکه چقدر سرمایه گذاری کنید، می توانید در طیف گسترده ای استخر خود را اجرا کنید. استخر مستطیلی به عرض تقریبا نیمی از طول، فرمی نسبتا هماهنگ را ارائه می دهد و برای شنا مناسب می باشد. استخر مستطیل شکل را می توان به صورت کلاسیک با چهار گوشه راست، و یا با لبه های گرد در یک یا هر دو طرف اجرا نمود. هرگونه انحراف از شکل مستطیل نیاز به طراحی دقیق و عملکرد ویژه و سرمایه گذاری بیشتر دارد. اما به تازگی، تطبیق با روندی که در حال حاضر در بازار وجود دارد، تعداد فزاینده ای از تولیدکنندگان از استخرهای پیش ساخته استفاده می کنند، ارائه طیف گسترده ای از اشکال غیرمعمول از استخرهای شنا که با توجه به تمامی سلیقه ها و خواسته ها باشد وجود دارد. اگر برای انتخاب استخر هنوز در شک و تردید هستید به مجموعه زیر نگاه کنید، امیدواریم الهام بخش شما باشد.

77-630x419 66-630x415 57-630x419 47-630x419 37-630x504 96-630x419 87-630x421

 

 

منبع : Top In earth

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 4,00 از 5)
Loading...