پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

ثبت سفارش نوشتن پروپوزال رشته علوم پزشکی تضمینی

موسسه پژوهشی مدیتورها به‌عنوان جامع‌ترین وبسایت ارائه دهنده خدمات پژوهشی به‌صورت تخصصی در علوم پزشکی در همکاری با متخصصین حرفه‌ای در رشته‌های پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و سایر رشته‌های علوم پزشکی مانند پرستاری، اتاق عمل، هوشبری و پیراپزشکی قادر به مشاوره در نگارش حرفه‌ای پروپوزال در انواع مطالعات سیستماتیک ریویو و متاآنالیز و مطالعات توصیفی، کیفی و تحلیلی و کارآزمایی بالینی می‌باشد. از مزیت‌های همکاری با مدیتورها نگارش تخصصی به زبان‌های فارسی و انگلیسی، تحویل در مدت زمان‌های ۲ روزه، ۴ روزه، ۷ روزه و ۱۰ روزه به انتخاب کاربرها، تخفیف ثابت تا حداکثر ۱۰ درصد برای کلیه‌ی دانشجویان و هزینه‌های کاملا منطقی و انجام اصلاحات کاملا رایگان بعد از تحویل سفارش و گفتگوی تلفنی با مدیتور ارشد به عنوان‌ ناظر و هماهنگ کننده و گفتگو از طریق پلتفرم شبیه به واتس‌آپ داخل پنل کاربری با نگارنده‌ی سفارش. هم چنین پس از تحویل سفارش کارشناس پژوهشی مدیتورها به بررسی فایل نهایی پروپوزال شما پرداخته و درصورت وجود خطای نگارشی یا پژوهشی به ادیت و اصلاح آن می‌پردازد.

صفحه اول مدیتورها

نگارش پروپزال یا پروتکل‌های پژوهشی به انگلیسی

برخی از کمیته‌های پژوهشی یا دانشکده‌های علوم پزشکی در ایران و همچنین کمیته‌ها و موسسات پژوهشی در کشورهای دیگر از دانشجوها و پژوهشگران برای تصویب عنوان پژوهشی تقاضای نوشتن پروپوزال یا پروتکل پژوهشی به زبان انگلیسی دارند که در آن باید با بررسی آمار و اطلاعات مرتبط با اهداف اصلی طرح و بررسی مطالعات پیشین مشابه که به نتایجی رسیده‌اند که باهم کانترورسی (Controversy) دارند و هم چنین بررسی دقیق متدولوژی طرح، به ارائه‌ی یک پیش‌نویس اولیه از طرح پژوهشی بپردازند و بدین وسیله مسئولین و سیاست‌گزاران در آن موسسه پژوهشی را راضی کنند تا بودجه‌ی طرح را تامین کنند. نوشتن پروپوزال به زبان انگلیسی و با توجه به رعایت اصول استاندارد نگارش پروپوزال نیاز به راهنمایی و حضور یک پژوهشگر حرفه‌ای و خلاق دارد. مدیتورها در همکاری با پژوهشگران فعال در تمام رشته‌های علوم پزشکی داخل و خارج از ایران که تسلط کامل به زبان انگلیسی دارند آماده است تا سفارش‌های پروپوزال شما همکاران گرامی را بپذیرد. در این زمینه گاهی برای افزایش کیفیت پروپوزال شما همکاری تیمی بین یک پژوهشگر ایرانی و مترجم زبان انگلیسی و ادیتور نیتیو انگلیسی زبان برقرار می‌شود و یا این‌که درصورت نداشتن زمان کافی پژوهشگر ایرانی مستقیما به نگارش انگلیسی پروپوزال می‌پردازد و در نهایت کارشناس زبان انگلیسی مقاله را در یک روز کاری بررسی و اصلاح می‌نماید. توجه کامل به نگارش استاندارد پروپوزال در کنار تسلط به اصطلاحات تخصصی زمینه‌ی مورد بررسی، نظارت متخصصین زبان انگلیسی در هر سفارش نگارش پروپوزال انگلیسی و پیگیری و نظارت مدیتور ارشد که رابط تلفنی بین کاربر و مدیتورهای سفارش شما هستند؛ انجام سفارش را دقیق و منظم، با کیفیت و لذت بخش کرده است. کافی است با ثبت سفارش در پنل کاربری و قسمت پروپوزال از این تجربه لذت ببرید.

خدمات مدیتورها

ثبت سفارش پروپوزال در پنل کاربری مدیتورها

برای ثبت سفارش پروپوزال در وبسایت پژوهشی مدیتورها در ابتدا باید در پنل مدیتورها ثبت نام کنید. برای این منظور وارد پنل کاربری شده و ایمیل و شماره تماس خود را وارد کنید و سپس به ثبت سفارش از قسمت پروپوزال که در گوشه سمت راست پنل و قسمت سفارشات قرار دارد بپردازید. آیتم‌هایی که نیاز به تکمیل دارد، شامل عنوان کامل پروپوزال که باید عنوان فارسی یا انگلیسی طرح را با جزئیات و کاملا دقیق در قسمت مورد نظر قرار دهید؛ رشته تحصیلی، که منظور رشته ی تحصیلی شما و زمینه‌ای است که پروپوزال باید انجام شود؛ زبان نگارش که به انگلیسی و فارسی قابل انجام است؛ دانشگاه و محل تحصیل که برای نگارش دقیق‌تر نیاز به تکمیل دارد برای مثال اگر دانشگاه شما علوم‌ پزشکی تهران باشد؛ مدیتور سفارش شما از بین پژوهشگرانی تعیین می‌شود که آشنایی بیشتر با این دانشگاه دارد. هم چنین در قسمت زمان تحویل سفارش، گزینه‌های دو، چهار، هفت و ده روزه قرار دارد که درصورت انتخاب به عنوان حداکثر زمان تحویل فایل نهایی به شما تعیین خواهد شد. توجه کنید که برای نگارش پروپوزال شما؛ نیاز به فرم پروپوزال است که این فرمت در هر دانشگاه یا کمیته و موسسه‌ی پژوهشی متفاوت است و لازم است که هر کاربر در قسمت افزودن فایل بارگذاری کند. بعلاوه شما می‌توانید توضیحات اضافی مثل وضعیت روش اجرای طرح یا اسم و سایر اطلاعات مجری‌های طرح و اساتید را برای تکمیل بهتر پروپوزال در قسمت توضیحات تکمیلی قرار دهید. قسمت معرف و کد تخفیف هم برای شما دانشجوی عزیز قرار داده شده است تا با قرار دادن کد تخفیف MedStu از تخفیف حداکثر ۱۰ درصد برخوردار شوید. پس از ثبت سفارش تا حداکثر ۲۴ ساعت؛ از طرف مدیتور ارشد با شما تماس تلفنی گرفته خواهد شد تا ضمن توضیح درمورد روند اجرای سفارش در طول انجام پروژه امکان بررسی سریع‌تر هر مورد مرتبط با پروژه‌ی شما تلفنی یا در واتس‌اپ وجود داشته باشد. پس از پرداخت فاکتور شما می‌توانید با مدیتور سفارش خود در قسمت گفتگوی پنل مدیتورها در ارتباط باشید تا درصورت وجود سلایق یا فایل مقاله‌ی موردنظرتان به مدیتور ارائه دهید و برای بهتر شدن کیفیت پروژه‌ی خود به سوالات مدیتور پاسخ دهید. هم‌چنین از پیشرفت لحظه‌ای سفارش خود با خبر می‌شوید. در مدیتورها همه ی این امکانات در کنار قیمت رقابتی برای شما همکار عزیز درنظر گرفته شده است و امیدواریم این سبک نوین در ارائه‌ی خدمات پژوهشی تجربه‌ی خوبی برای شما فراهم کند.

ویژگی مدیتورها

پروپوزال رشته‌های علوم پزشکی

مدیتورها به‌صورت تخصصی در زمینه‌ی علوم پزشکی فعالیت می‌کنند تا تمرکز حداکثری در افزایش کیفیت پروژه‌های پژوهشی این حوزه را فراهم کنند‌. در این زمینه پژوهشگران زیادی با سابقه‌ی علمی و پژوهشی درخشان با مدیتورها همکاری می‌کنند تا در ارائه هر چه بهتر این خدمات سهمی داشته باشند. بنابراین درصورتی که شما در هر کدام از رشته‌های زیر تحصیل می‌کنید می‌توانید از مجموعه خدمات پژوهشی مدیتورها برخوردار باشید. همچنین در مقاطع ارشد و دکترای رشته‌های زیر و برای گروه رزیدنتی یا دستیاری و تخصص رشته‌های پزشکی و تخصص رشته‌های داروسازی و دندان‌پزشکی این خدمات قابل ارائه است.

گروه اول: پروپوزال پزشکی، داروسازی، دندان‌پزشکی، دام‌پزشکی و رزیدنتی و تخصص پزشکی شامل رشته‌های تخصصی طب فیزیکی و توان‌بخشی و طب کار و عفونی و پزشکی غدد، پزشکی قلب و عروق، پزشکی کلیه و مجاری ادراری، پزشکی گوارش و کبد، پزشکی گوش، حلق و بینی، رشته تخصصی طب داخلی، رشته تخصصی رادیولوژی، پروپوزال رشته تخصصی طب اورژانس، پروپوزال در زمینه‌ی پزشکی خانواده، رشته تخصصی جراحی عمومی، کلیه و مجاری ادراری، جراحی مغز و اعصاب، چشم‌ پزشکی، رشته تخصصی روان‌پزشکی، رشته تخصصی روماتولوژی، رشته تخصصی زنان و زایمان، پزشکی قانونی، در زمینه رشته تخصصی پوست و پروپوزال در زمینه رشته‌های تخصصی دندان پزشکی و رشته‌های تخصصی داروسازی.

گروه دوم: پروپوزال پرستاری و مقاطع ارشد و دکترای پرستاری، رشته فوریت‌های پزشکی، رشته اتاق عمل، رشته‌های رادیولوژی و پرتودرمانی، مهندسی بهداشت محیط، رشته‌ی انفورماتیک پزشکی، ایمنی‌شناسی و آلرژی، بهداشت عمومی و بهداشت حرفه‌ای، بینایی‌سنجی، بیهوشی، فیزیوتراپی، فیزیولوژی پزشکی،  خون‌شناسی، مهندسی پزشکی، پرتوشناسی، میکروب‌شناسی، طب سنتی، علوم آزمایشگاهی، مامایی و شنوایی سنجی.

گروه سوم: پروپوزال ژنتیک، پروپوزال در زمینه ژن، روانشناسی بالینی و سلامت، بیوشیمی بالینی، نوروساینس و عصب شناسی، بیوشیمی بالینی، فناوری اطلاعات سلامت (HIT)، پزشکی مولکولی، تغذیه و رژیم‌ درمانی و سایر رشته‌های علوم پایه پزشکی و پیراپزشکی

ثبت سفارش پورپوزال در مدیتورها

زمان تحویل سفارشات

باتوجه به اینکه سفارش‌های پرپوزال از حساسیت قابل توجهی برخوردار هستند امکان تحویل زودتر از ۲ روز کاری در موسسه مدیتورها وجود ندارد. اما برای راحتی همراهان گرامی این خدمات با مدت زمان دو روزه‌، ۴ روزه، ۷ و ۱۰ روزه قابل تحویل می‌باشد که شما می‌توانید در هنگام ثبت سفارش خود حداکثر زمان تحویل خود را انتخاب کنید. درصورت انتخاب گزینه‌های ۲ یا ۴ یا ۷ روزه براساس سختی کار و عنوان یا انگلیسی و فارسی بودن درصدی بین ۵ تا ۱۵ درصد به مبلغ اولیه‌ی فاکتور اضافه می‌شود.

صفحه چت مدیتورها

کیفیت پروپوزال ها

مدیتورها بر اساس کار گروهی و با هدف ارائه‌ی با کیفیت خدمات پژوهشی تشکیل شده است‌. در مدیتورها نیروهایی جذب می‌شوند که دانش‌جو یا دانش آموخته‌ی رشته‌های علوم‌پزشکی باشند و با اصلاحات تخصصی در رشته‌ی خود کاملا آشنا باشند. سابقه‌ی پژوهشی قابل توجه داشته باشند و دارای سابقه‌ی آموزش و تحصیل اصول استاندارد نگارش پروپوزال یا مقاله‌نویسی باشند‌. از اخلاق پژوهشی و آکادمیک در گفتگو با کاربرها برخوردار باشند.
هم‌چنین وضعیت انجام پروژه در مدیتورها به نحوی است که امکان تحویل با تاخیر را به حداقل رسانده است چرا که شما علاوه بر پشتیبانی مجموعه که پاسخگوی ۲۴ ساعته است‌؛ با مدیتور ارشد در ارتباط تلفنی هستید و ایشان هر روز تمام سفارشات را با دقت خاصی بررسی می‌کند و درصورت وجود اشکال یا خطا به پیگیری می‌پردازد. ضمن این‌که شما بعد از تحویل فایل نهایی پروپزال خود تا ۱۵ روز فرصت دارید تا اصلاحات خود را به مدیتورها ارائه دهید و به رایگان انجام شود. کاملا رایگان! بنابراین برای استخدام در مدیتورها و انجام هر پروژه در قسمت پروپوزال نویسی حساسیت بالایی درنظر گرفته شده و مسئولیت نهایی تحویل ضعیف هر پروژه با موسسه است به‌طوری که اگر پس از تحویل پروژه‌، در هنگام کارشناسی متوجه ضعیف بودن پروژه شدیم و زمان کاربر به هدر رفته بودن یک درصد منطقی از سفارش به کاربر عودت خواهد شد. این روند مستلزم تایید مدیتور ارشد و کارشناس پژوهشی و مدیریت بخش پروپوزال در مدیتورها می‌باشد.

تماس با مدیتورها

  • تلفن موسسه مدیتورها: ۰۲۱۲۸۴۲۶۵۶۵
  • ایمیل موسسه مدیتورها: meditorha@gmail.com
  • مشاهده صفحه درخواست مشاوره
  • وبسایت: meditorha.com
  • دعوت به همکاری: https://meditorha.com/jobs
این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
(اولین نفر باشید که به این مطلب امتیاز می دهید)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.