جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

نمونه غذاهای خوشمزه با قارچ

 

۵ ایده برای درست کردن غذاهای خوشمزه با قارچ

 

۵ ایده برای درست کردن غذاهای خوشمزه با قارچقارچ یکی از سبزیهایی است که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند.مطالعات اخیر در مؤسسه های تحقیقاتی غربی بیان می کند که قارچ با تحریک گلبولهای سفید موجب فعالیت هر چه بیشتر دستگاه ایمنی می شود.این سبزی دارای مقادیر مناسبی «روی» است که وجود این ماده مغذی به حفظ سلامت سیستم دفاع بدن کمک فراوانی می کند.

 

خواص قارچقارچ دارای ۵/۱ ـ ۶ درصد پروتئین است که ۷۰ تا ۹۰ درصد آن جذب بدن می‌گردد همچنین به علت پایین بودن اسید اوریک آن بسیاری از پزشکان مصرف آن را برای سالمندان و مبتلایان به نقرس وبیماریهای مربوطه توصیه کرده‌اند
برای زیبا سازی غذا ها می توانیم از این سبزی پر خاصیت استفاده کنیم که در زیر به مواردی از آن اشاره می گردد :
ایده ۱ : از قارچ برای تزئین سوپ استفاده کنید.

۵ ایده برای درست کردن خوراکی های خوشمزه با قارچ۵ ایده برای درست کردن غذاهای خوشمزه با قارچ۵ ایده برای درست کردن خوراکی های خوشمزه با قارچنمونه غذاهای خوشمزه با قارچ ایده ۲ : قارچ رو با چاشنی های مورد علاقتون تفت بدید و روش رو با پنیر یا سبزیجاتی که دوست دارین تزئین کنین.

۵ ایده برای درست کردن غذاهای خوشمزه با قارچ۵ ایده برای درست کردن خوراکی های خوشمزه با قارچنمونه غذاهای خوشمزه با قارچ ایده ۳ : پیتزا های خوشگل و خوشمزه و خلاقانه درست کنید. به سبک خود خودتون

۵ ایده برای درست کردن غذاهای خوشمزه با قارچ۵ ایده برای درست کردن خوراکی های خوشمزه با قارچنمونه غذاهای خوشمزه با قارچ ایده ۴ : تو ی قارچ ها رو با خوراکی های خوشمزه پر کنید.

۵ ایده برای درست کردن خوراکی های خوشمزه با قارچ۵ ایده برای درست کردن غذاهای خوشمزه با قارچ۵ ایده برای درست کردن خوراکی های خوشمزه با قارچ۵ ایده برای درست کردن خوراکی های خوشمزه با قارچایده ۵ : قارچ سوخاری رو هم که همه دوست دارند .

نمونه غذاهای خوشمزه با قارچ ۵ ایده برای درست کردن خوراکی های خوشمزه با قارچ۵ ایده برای درست کردن غذاهای خوشمزه با قارچ 

sooran.com

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 8, میانگین امتیاز: 3,88 از 5)
Loading...