شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

تاثیر نصب درب اتوماتیک شیشه ای در سهولت رفت و آمد مشتریان

شاید عجیب به نظر برسد، اما وجود درب های اتوماتیک می تواند به بازدیدکنندگان شما این حس را القا کند که شما برای راحتی مشتریان ارزش ویژه ای قائل هستید. درب اتوماتیک شیشه ای به دلیل زیبایی و سهولت در رفت و آمد بسیار بیشتر از سایر انواع درب ها مورد توجه مشتریان قرار می گیرد. به خصوص اگر به فکر خرید از مرکز تجاری شما باشند قطعا به برگشت خود و دست های پر از خرید فکر می کنند که به راحتی می توانند از آن خارج شوند. از طرف دیگر وجود درب اتوماتیک شیشه ای حاکی مدرن و پیشرفته بودن تجارت شما است. این ویژگی می تواند به صورت ناخودآگاه به توجیه قیمت های بالاتر محصولات و خدمات شما کمک کند. به عبارت ساده تر می توان گفت که درب اتوماتیک خودش می تواند عامل مهمی در افزایش کسب و کار و سود دهی برای شما باشد.

انواع مدل های پارتیشن شیشه ای و ویژگی های مخصوص به آن ها

فعالان در زمینه ی ساخت پارتیشن شیشه ای همواره در تلاش هستند که بتوانند انواع پارتیشن شیشه ای را طراحی کرده و بسازند که مطابق با خواسته های شما عزیزان باشد. با توجه به اینکه هر مشتری برای مکان مخصوص به خود پارتیشن شیشه ای خاصی را مد نظر دارد ما نیز در تلاش هستیم بتوانیم با ارائه ی مدل های مختلف از پارتیشن های شیشه ای شما را در انتخاب گزینه مناسب برای پارتیشن بندی محل کار و یا منزلتان یاری کنیم. پارتیشن های اداری شیشه ای را می توان با توجه به نیاز، کارآیی و نوع مکانی که قرار است در آن جا نصب شود، در دو مدل تولید و نصب کرد. پارتیشن های قاب دار و فریملس از این دسته هستند که هر کدام از آن ها را می توان به شکل های ثابت و متحرک طراحی و اجرا نمود. پارتیشن های ثابت و قاب دار از مقاوم ترین نوع  پارتیشن شیشه ای هستند. در عوض اگر از نظر زیبایی بخواهیم پارتیشن ها را دسته بندی کنیم نوع فریملس (بدون قاب) آن ها در رده اول قرار می گیرد. اگر محیط مورد نظر شما ممکن است در آینده تعداد کارمندان خود را افزایش دهد و یا این که دفتر کار شما مکانی اجازه ای است و ممکن است بعد از مدتی مجبور به تغییر مکان باشید به شما پارتیشن های متحرک را پیشنهاد می کنیم. این پارتیشن ها به راحتی قابلیت جابجایی دارند و برای تغییر مکان نیازی به نیروی کمکی زیادی نخواهید داشت.

کرکره برقی درب اتوماتیکی مناسب برای ورودی پارکینگ ها

در گذشته یکی از وقت گیر ترین و سخت ترین کارهایی که هنگام خروج از منزل انجام می دادید ایستادن مقابل درب پارکینگ و باز و بسته کردن قفل آن برای ورود و خروج بود. اما امروزه صنعت ساخت درب اتوماتیک این کار را برای ما بسیار راحت و آسان کرده است و در کمترین زمان ممکن می توانید ماشین خود را از پارکینگ خارج کنید و هنگام ورود نیز پشت درب هیچ گونه معطلی نخواهید داشت. کرکره برقی نوعی درب اتوماتیک است که بدون دخالت دست و به راحتی از فاصله دور باز و بسته می شود. تنها کاری که باید برای ورود و خروج از کرکره برقی انجام دهید این است که دکمه ریموت را فشار دهید این کار حتی از کودکی نیز بر می آید و هیچ گونه سختی نخواهد داشت. از آنجا که کرکره برقی به صورت عمودی و به سمت بالا جمع می شود دیگر هیچ قسمت از فضای اطراف را برای باز و بسته شدن اشغال نمی کند. بنابراین از فضای پشتی درب نیز می توانید به راحتی استفاده کنید و در مواقعی که نمی خواهید به درون بیایید بدون ایجاد مزاحمت ماشین را پشت درب بگذارید.

شیشه بالکن بهترین پوشاننده بالکن از نظر اقتصادی و مقرون به صرفه بودن

شاید در ابتدای امر این گونه به نظر برسد که برای اینکه بخواهید شیشه‌ بالکن نصب کنید باید خیلی بیشتر از سایر پوشاننده های بالکن هزینه خرج کنید. اما ما در اینجا برای شما دلایلی را مطرح می کنیم تا متوجه شوید که نصب شیشه بالکن می تواند بسیار به صرفه نیز باشد. اولا اینکه پوشاننده بالکن باید از جنسی باشد که از مقاومت بالایی برخوردار بوده به گونه ای که بتواند در تمامی شرایط جوی و آب و هوایی مقاومت کند ‌و به تعداد مکرر نیاز به تعویض آن نداشته باشید. مورد دیگر اینکه پوشاننده بالکن باید نیازمند به هزینه تعمیرات نیز نباشد و هر از گاهی شما را به دردسر نیاندازد‌. شیشه بالکن تنها پوشاننده ای است که می تواند برای شما این کارایی را داشته باشد. شیشه سکوریت به کار رفته در این شیشه های بالکن نشکن بوده و دوام بسیار بالایی دارد. شیشه بالکن می تواند تا سالیان سال در برابر برف و باران و نور خورشید به خوبی مقاومت داشته باشد و همچون روز اول فضای بالکن شما را به زیبایی بپوشاند. از این رو شما تنها کافی است هزینه ی مورد نظر برای خرید آن ها را صرف کنید. این هزینه تا سالیان زیاد می تواند کارایی پوشانندگی برای بالکن شما را تضمین کند.

نصب شیشه حمام با استفاده از شیشه های رنگی برای تزیین شیشه حمام

یکی از راهکار های بسیار مناسب برای زیباسازی محیط حمام استفاده از پارتیشن شیشه ای و یا همان شیشه حمام است. شیشه حمام از شیشه سکوریت ساخته می شود و مقاومت بسیار بالایی دارد. زیرا شیشه های نشکنی هستند و نیازی نیست که نگران شکسته شدن شیشه و خطرات ناشی از آن باشید. این شیشه ها اولا نمی شکنند و دوما اگر به احتمال خیلی کم در اثر ضربات قوی آسیب ببینند، به یکباره تمام شیشه پودر می شود و به ذرات بسیار ریز و صیقلی تبدیل خواهد شد و هیچ گونه خطری برای افراد نخواهد داشت. حتی می توانید با توجه به محیط داخلی حمام و رنگ های به کار رفته در محیط دکوراسیون آن از شیشه های رنگی هماهنگ برای ساخت شیشه حمام استفاده کنید تا دیزاین یکنواختی به وجود بیاید. شیشه حمام باعث می شود تا نور به میزان کافی به تمام محیط حمام برسد و از این رو روشنایی حمام به مقدار مورد نیاز تامین می شود. این روشنایی در محیط حمام زمانی که با شیشه های رنگی آمیخته می شود محیط بسیار زیبا و دلنشینی را ایجاد می کند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 1,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.