پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

آخرین مهلت ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو

مهلت ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو

با توجه به اختلال دو تا سه روزه در سامانه یکپارچه خودرو، حال این سوال پیش می آید که آیا مهلت انتخاب خودرو از این سامانه تمدید می شود؟

در صورتی تنها یک روز تا پایان مهلت ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه باقی مانده است که بسیاری از متقاضیان و کاربران هنوز برای ورود به سامانه و انتخاب ۵ اولویت خودرویی خود با مشکل مواجه هستند.

سامانه یکپارچه خودرو در دو تا سه روز اول دچار اختلال بود و کمتر در دسترس قرار داشت اما از روز سوم به بعد در دسترس قرار گرفت اما نه به صورت کامل. هنوز بسیاری از کاربران پیام اخطار دریافت می‌کنند. آن هم در حالی که فردا دهم خرداد ماه آخرین مهلت قانونی ثبت نام در سامانه است.

تمدید مهلت انتخاب خودرو از سامانه یکپارچه
با توجه به اختلال دو تا سه روزه در سامانه یکپارچه خودرو، بسیاری از متقاضیان هنوز نتوانسته اند در این سامانه ثبت نام کنند و این نگرانی وجود دارد که امروز و فردا هم ترافیک سامانه افزایش پیدا کند و سامانه دوباره از دسترس خارج شود. برای همین بسیاری از افراد خواستار تمدید مهلت انتخاب خودرو از سامانه یکپارچه خودرو هستند.

البته تاکنون هیچ کدام از مقامات رسمی خبری درباره تمدید مهلت ثبت نام خودرو اعلام نکرده‌اند. اما اگر چنین فرصت مجددی وجود داشته باشد باید امروز به اطلاع متقاضیان برسد.

در توضیحات این سامانه آمده است که زمان ثبت‌نام تأثیری در اولویت عرضه خودرو ندارد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 6, میانگین امتیاز: 4,33 از 5)
Loading...