پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

معرفی بهترین روش‌ جهت لیفت صورت

خوشبختانه با پیشرفت علم روش‌های مختلفی برای ایجاد شادابی در پوست صورت و جوان‌تر شدن آن به‌وجود آمده که لیفت صورت یکی از این روش‌ها است. ما در مطالب زیر برترین روش‌های لیفت صورت را بررسی می‌کنیم و درباره‌ی هریک به طور کامل توضیح می‌دهیم. اینک برای آشنایی بیشتر با لیفت صورت باما همراه شوید.

لیفت

چرا باید لیفت صورت انجام دهیم؟

باید بدانید صورت شما تحت عوامل مختلف چربی‌های زیر پوستی خود را از دست داده و از فرم اصلی خارج می‌شود به همین دلیل برای بازگشت زیبایی به صورت به شما لیفت صورت را پیشنهاد می‌کنیم چراکه لیفت صورت مزایای بسیاری دارد از سفت‌تر شدن پوست گرفته تا حفظ شادی و طراوت پوست صورت، جوان‌سازی چهره و افزایش اعتماد به نفس، از بین بردن چروک های سطحی نواحی مختلف صورت و چهره،از بین بردن غبغب و…

کدام روش لیفت صورت از سایر روش‌ها سطح بالاتری دارد؟

اینکه برای لیفت صورت باید از چه روشی استفاده کرد به پزشک متخصص شما بستگی دارد. عموما متخصص موردنظر با توجه به شرایط سنی و سلامتی بیمار، میزان آسیب، ناحیه تحت درمان، نوع پوست و‌… بهترین روش لیفت صورت را به شما پیشنهاد می‌دهد اما ناگفته نماند این عمل با بی‌هوشی صورت گرفته و به همین علت بیمار باید مدتی در بیمارستان و خانه بستری شود.

لیفت صورت با جراحی و بدون جراحی

به طور کلی لیفت صورت را می‌توان به دو صورت با جراحی یا بدون جراحی انجام داد.

همچنین لیفت صورت بدون جراحی دارای روش‌های بسیاری بوده که در زیر به توضیح هرکدام می‌پردازیم:

لیفت صورت به روش هایفوتراپی

هایفوتراپی روش مطرحی بوده و برای افرادی که تزریق را ترجیح نمی‌دهند کاملا مناسب است.

این روش با استفاده از امواج فراصوت متمرکز شده انجام می‌شود که این امواج به لایه‌های عمیق پوست نفوذ کرده و انرژی آن‌ها رشته‌های کلاژن پوستی را تحریک می‌کند و همین امر سبب سفت شدن و از بین رفتن چین و چروک‌ها و افتادگی پوست می‌گردد.

این روش کاملا ایمن و بدون درد بوده و عوارض جانبی بسیار کمی نیز دارد و نتایج آن بین یک تا سه سال باقی می‌ماند.

لیفت صورت به روش اندولیفت

در اندولیفت نیازی به بی‌هوشی و بستری وجود نداشته و زخم یا برشی روی صورت ایجاد نمی‌شود. این روش یکی از روش‌های غیرتهاجمی لیفتینگ صورت بوده که با استفاده از لیزر انجام می‌شود.

RF فرکشنال

این روش با میکرونیدلینگ و رادیو فرکوئنسی ترکیب شده و اثرگذاری آن بسیار بالاست چراکه امواج فرکوئنسی سبب تحریک پوست شده و روند کلاژن سازی را بهبود می‌بخشد. همین امر سبب سفتی پوست شده و افتادگی پوست را از بین می‌برد.

جالب است بدانید RF فرکشنال بر روی جای جوش‌ صورت و آکنه‌ها نیز اثر گذاشته و آن‌ها را از بین می‌برد و همچنین باید بدانید اثرگذاری این روش طولانی بوده و حدود ۳ تا ۵ سال است.

آتیوا

در این روش لایه‌های زیر پوستی پس از گرم شدن به تولید کلاژن می‌پردازند و با گرمادرمانی تولید کلاژن نیز تسریع می‌شود. جالب است بدانید این روش باعث حذف چین و چروک‌های موقتی پوست شده و بخشی از ناهمواری‌های سطح پوست را از بین می‌برد.

تزریق بوتاکس

یکی از برترین روش‌های لیفت صورت تزریق بوتاکس می‌باشد در این روش بوتولینوم به نواحی صورت تزریق شده و این ماده از بروز چین و چروک‌های صورت جلوگیری می‌کند. همچنین همان‌طور که می‌دانید برای رفع برخی عیب‌های ظاهری بینی، رفع افتادگی‌های کناره لب‌ها و فرم دادن به ابروها نیز از بوتاکس استفاده می‌کنند.

کربوکسی تراپی

یکی از شیوه‌های موثر برای درمان انواع مشکلات زیبایی کربوکسی تراپی است.

با استفاده از این روش می‌توان شل شدگی و افتادگی پوست را برطرف کرد و حتی می‌توان برای رفع تیرگی دور چشم و درمان جای زخم و از بین بردن جای جوش‌ نیز از این روش بهره برد.

در این روش از گاز کربن دی‌اکسید استفاده شده و تجمع این گاز در ناحیه‌ی مورد نظر سبب می‌شود مغز، اکسیژن بیش‌تری به بافت‌های ناحیه‌ی مورد نظر ارسال کند و در نتیجه این موضوع باعث سرعت بخشیدن به روند ترمیم سلولی پوست گردد.

حتما توجه داشته باشید لیفت صورت به این روش بین ۴ تا ۸ جلسه درمانی طول می‌کشد و ماندگاری این روش ۴ تا ۶ ماه است.

لیفت صورت با نخ

در این روش نخ‌هایی از جنس پلی لاکتیک اسید و اسید گلیکولیک استفاده می‌شود.

در این روش برش‌هایی در ناحیه موردنظر مانند گونه‌ها ایجاد می‌شود و نخ‌های بخیه قابل‌جذب در آن‌ها قرار داده می‌شود و در آخر این نخ‌ها سبب رفع افتادگی پوست می‌گردد.

باید بدانید لیفت صورت با نخ با بی‌حسی موضوعی صورت گرفته و آثاری بر روی صورت شما نخواهد گذاشت و در ضمن در این روش فرد هیچگونه دردی را متحمل نخواهد شد و عوارض این روش پس از مدت زمان کوتاهی از بین خواهد رفت.

لیفت صورت با نخ PDO

لیفت صورت با استفاده‌ی این نوع از نخ‌های مخصوص باعث تحریک سری بافت های کلاژن شده و به ترمیم پوست کمک می‌کند. همچنین این روش با بستن منافذ پوستی از بیشتر شدن چین و چروک‌های صورت جلوگیری کرده و اطراف فک، خطوط پیشانی و پوست اطراف ابرو را سفت می‌کند.

کلینیک پوست و موی ساعی کلینیکی مناسب جهت انجام کلیه‌ی روش‌های لیفت

ما در کلینیک پوست و موی ساعی با استفاده از امکانات و متخصصین مجرب خود پیش از لیفت صورت شما را معاینه کرده و مناسب‌ترین روش لیفت صورت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 1,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.