پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

مزایای خرید دستگاه تصفیه آب برای سلامت پوست و بدن

آب یکی از عناصر مهم در زندگی هر انسانی است و همانطور که می دانید آب شهری نایالم است و دارای ناخالصی های زیادی می باشد که در مسیر انتقال و سیستم لوله کشی هم آلاینده های زیادی وارد آب می شوند. دستگاه تصفیه آب به منظور سالم سازی آب آشامیدنی تولید و عرضع شده است. تصفیه آب شهری نمی تواند تمامی این آلودگی ها را از بین ببرد چرا که از ماده ای به نام کلر استفاده می کنند که خود این ماده نوعی سم به حساب می آید. پس بهترین راهکار برای داشتن آب آشامیدنی سالم و استاندارد استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی است. در این مقاله می خواهیم مضرات آب آلوده را بررسی کنیم و به مزایای استفاده از دستگاه تصفیه آب بپردازیم.

مزایای خرید دستگاه تصفیه آب برای سلامت پوست و بدن

مضرات مصرف آب آلوده 

سؤال اینجا است که  چه چیز هایی در آب آلوده وجود دارد و اثرات آن ها بر بدن ما چگونه است؟

فلزات سنگین آب باعث آسیب به سیستم کلیه  و جمع شدن رسوبات در آن و بیماری سنگ کلیه می شود.  آرسنیک باعث آسیب های کبدی ، سرطان پوست و بیماری های عروقی می شود، حلال ها، آفت کش ها و پتروشیمی ها نیز منجر به بروز سرطان می شوند.
نیترات در آب اکسیژن مغز را محدود می کند و باعث  ایجاد سندروم می شود که متاسفانه به دلیل عدم توجه به این موضوع ، بیماری سندروم روز به روز در حال افزایش است و همچنین برای نوزادان نیز بسیار خطرناک است،  املاح و نمک آب منجر به بروز بیماری فشار خون می شود،  فلوراید در آب در مقادیر بیش از حد می تواند دندان های شما را زرد و باعث آسیب نخاع شود، از دیگر مضرات آب آلوده می توان به خشک شدن پوست و خارش و اگزما، بیماری های گوارشی، بیماری های تنفسی، قرمزی و التهاب چشم ها، زردی پوست ، ناخن و چشم ها، بیماری فلج اطفال و تب حصبه اشاره کرد.

شایدسؤال پیش بیاید که آب آشامیدنی چگونه آلوده می شود؟ بهتر است با پاسخ به این سوال بگوییم که منابع اصلی آلودگی آب می تواند این موارد باشد: تصفیه آب به روش های قدیمی و استفاده از سیستم های فرسوده، وارد شدن فاضلاب شهری به آب رودخانه ها و آب ها زیر زمینی، باران های اسیدی، مواد شیمیایی تولید شده در کارخانه ها، دفع فاضلاب خام بدون تصفیه از کارخانه ها، ورود فضولات کشاورزی و دامداری به جریان آب و … . تمامی این موارد می تواند موجب آلودگی آب آشامیدنی شود که برای سلامتی انسان و به خصوص کودکان بسیار خطرناک می باشد.

مزایای دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی می تواند تمام آلاینده‌های آب را حذف کند، زیرا آب باران با عبور از کوه‌ها و دیگر بسترها وارد سفره‌های آب زیرزمینی می‌شود و در این زمان مقداری از املاح را با خود حمل کرده که مهم‌ترین آن‌ها یون‌های کلسیم و منیزیم است.

زمانی که مقدار زیادی از املاح معدنی، فلزات سنگین و یون‌ها در آب وجود داشته باشند سختی آب به وجود می‌آید که مشکلات زیادی هم برای انسان و هم برای وسایل صنعتی و خانگی پیش می‌آید. تشکیل رسوب در وسایل خانه از جمله سماور، کتری ولوله‌های آبگرمکن باعث مسدود شدن خروجی آن‌ها می‌شود، قسمت داخلی دستگاه‌های صنعتی مثل لوله‌های انتقال آب، دیگ‌های بخار و مبدل‌های حرارتی دچار خوردگی می‌شود، مواد صابونی و شوینده‌ها در آب سخت کمتر کف می‌کنند و بنابراین باید از مقدار بیشتری مواد شوینده استفاده شود که در نتیجه هزینه زیادی برای خانوار دارد،طعم شور و نامطبوع آب و مشکلات سنگ کلیه و مثانه به دلیل وجود املاح معدنی در آب‌های سخت به وجود می‌آید.

مزایای دستگاه تصفیه آب خانگی

برای از بین بردن سختی آب از روش‌های جوشاندن، مواد شیمیایی مثل کلر و دستگاه تصفیه آب استفاده می‌شود. با حرارت سختی موقت آب از بین می‌رود. در تصفیه خانه‌های شهری و صنعتی برای ضدعفونی و رفع سختی آب از مواد شیمیایی مثل کلر استفاده می‌شود که به دلیل اثر میکروب کشی سریع و ارزان بودن بیشتر استفاده می‌شود، ولی کلر خود یک ماده سمی است و اگر از آب‌های شهری دارای عنصر کلر در دراز مدت استفاده شود سلامتی افراد را به خطر می‌اندازد، استفاده از دستگاه تصفیه که به روش اسمز معکوس عمل می‌کند برای حذف آلاینده‌های آب و رفع سختی آب گزینه مناسبی می‌باشد.

دستگاه تصفیه آب خانگی شما را از جوشاندن آب برای از بین بردن میکروب ها بی نیاز می کند چرا که خود این میکروب ها را حذف می کند و آبی که در اختیار شما قرار می دهد برای آشامیدن و پخت و پز بسیار عالی می باشد.

خواص آب قلیایی

آب قلیایی آبی است ph  آن بالاتر از ۷ باشد که این ph در آب معمولی کمتر است. آب یونیزه یا قلیایی اسید های موجود بدن را کاهش می دهد و برای بدن بسیار مفید می باشد. آب قلیایی سرشار از کلسیم ، منیزیم ، پتاسیم ، آهن ، روی ، نیکل می باشد که برای طول عمر بسیار مفید هستند . این نوع از آب خواص آنتی اکسیدانی یا همان ضد سرطانی را دارد. برای پوست بسیار مفید است و از سرطان های پوستی جلوگیری می کند. پوست را شفاف می کند و ضد چروک است. میزان اکسیژن محلول خون را افزایش می دهد. آب قلیایی برای کاهش وزن نیز مفید است . وجود آنتی اکسیدان ها و کریستالی شکل بودن آب باعث جذب راحت و جلوگیری از ایجاد رسوبات در جدار داخل شریان های بدن و مانع از بروز فشار خون می شود. آب قلیایی قوی با PH بالای ۱۰.۵ به حذف آفت کش ها از میوه ها و سبزیجات کمک می کند. این فواید آب قلیایی باعث شده تا امروزه استفاده از دستگاه های تصفیه آب قلیایی مورد استفاده بسیاری قرار بگیرد.امروزه کشورهای ژاپن و کره جنوبی سالم ترین و بالاترین طول عمر افراد در جهان را دارا می باشند که بسیاری از محققان یکی از عوامل آن را استفاده گسترده و کنترل شده از آب قلیایی می دانند .

خرید آب تصفیه کن از راد گستر نوین

شما با خرید از  شرکت تصفیه آب راد گستر نوین می توانید از تخفیف های ویژه و یک سال گارانتی طلایی بهره مند شوید. هم چنینی هزینه ی ارسال و نصب دستگاه نیز برای شما رایگان خواهد بود.

خدمات پس از فروش از جمله تعویض فیلتر ها و هوا گیری نیز برای شما انجام می شود .شرکت راد گستر نوین نمایندگی دستگاه های تصفیه آب خانگی تایوانی می باشد که انواع دستگاه های تصفیه از جمله دستگاه تصفیه آب قلیایی را با کیفیتی مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. با تماس با مشاوران و کارشناسان این شرکت، دستگاه مناسب خود را می توانید خریداری کنید. قیمت دستگاه تصفیه آب در این شرکت مناسب تر از هر جای دیگر است. با شرکت راد گستر نوین شما می توانید یک دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال را در منزل خود داشته باشید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.