پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

مدل های عجیب و جالب مبل راحتی

شاید شما هم دوست داشته باشید حداقل یک وسیله عجیب  یک گوشه خانه خود بگذارید تا خود را متفاوت از دیگران نشان دهید. شاید مبل راحتی با طراحی خاص مانند سر یک حیوان یا مبلی شبیه یک گل متناسب با سلیقه شما باشد. استفاده از مبلمان عجیب در منزل شما باعث ایجاد ایده ای نو در منزل شما می شود. حتما می دانید که مبلمان شامل تمامی وسایل منزل از جمله مبل, ویترین, میز جلو مبلی , تختخواب و… می شود. اکثر این مبلمان, توسط طراحان مشهور اروپایی, طراحی شده است. بعضی از این مبل ها بسیار زیبا و متفاوت هستند و در طراحی آنها از ایده های خاص الهام گرفته شده است.

مبلمان عجیب خانگی

در طراحی این کاناپه از خطوط منحنی و دایره وار استفاده شده است.اصول فنگ شویی که در واقع مخالف با لبه های تیز و صاف در طراحی است در این مبل کاملا رعایت شده است.این مبل کلاسیک با طراحی خاص بسیار شیک ومتفاوت از سایر مبلمان است.

مبلمان عجیب خانگی

این تختخواب راحت ونرم در زیر کاناپه پنهان شده است شما می توانید با بالابردن تشک مبل تختخواب راحتی برای خود ایجاد کنید.خیلی ساده کاناپه شما به تختخوابی راحت تبدیل شده و می توانید روی آن دراز کشیده و از تماشای تلوزیون لذت ببرید.

مبل راحتی ,مبل, مدل های عجیب و جالب مبل راحتی ,مدل مبل, مدل مبل راحتی, , مبلمان

این مبل راحتی به شکل گل طراحی شده است.تمام قسمت های آن با دست دوخته شده و به شکل زیبایی کنار هم چیده شده است,و به شکل گلی زیبا درآمده است.لم دادن روی این مبل با این همه لطافت بسیار دل چسب به نظر می رسد.

مبلمان عجیب خانگی

این ویترین مدرن که می توان به عنوان کتابخانه نیز از آن استفاده کرد بسیار زیبا و ترکیبی از شادمانی,هیجان و لطافت را به خانه شما هدیه می دهد.طراح با کمی انحنا در این ویترین آنرا متمایز از سایر ویترین ها کرده است.

مبل راحتی ,مبل, مدل های عجیب و جالب مبل راحتی ,مدل مبل, مدل مبل راحتی, , مبلمان

این کاناپه طراحی خاصی دارد که نمی توان ساده از کنار آن گذشت.این مبل از کنار هم قرار گرفتن بالشتک هایی در کنار هم ساخته شده است.

مبلمان عجیب خانگی

این تختخواب راحت نیز به آسانی بالا رفته و می توانید دنیایی جدید از وسایل انبار شده در زیر آن  را مشاهده کنید. به جای اینکه خم شوید و زیر تخت دنبال کیف و کفش و وسایل خود باشید, به راحتی تخت را بالا برده و خیلی مرتب وسایل خود را بردارید.

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 10, میانگین امتیاز: 4,40 از 5)
Loading...