سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

مبانی باینری آپشن و اهمیت آن را بدانید

گزینه های باینری جهان باینری آپشن یک بازار معاملاتی جدید و یک روش عالی در میان بروکر فارکس به حساب می آید. گزینه های باینری یک روش بسیار قابل فهم و ساده و در عین حال اصولی برای انجام تجارت آنلاین می باشد و از جمله دلایلی که این روش بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و در عین حال ساده است مشخص بودن مقدار سود و زیان در انجام معاملات به صورت بسیار اصولی و ساده در یک بازار فارکس مانند آلپاری می باشد. ما در این مقاله قصد داریم به موضوع گزینه های باینری بپردازیم پس از صورتی که می خواهید از کافی در مورد موضوع کسب نمایید این مقاله را مطالعه کنید:

broker - باینری آپشن

معرفی باینری آپشن و گزینه های باینری

معنای کلمه باینری برای یک تریدر در گزینه های باینری می باشد که معامله گران بعد از این که معامله پایان یافت یا موفق می گردند که سرمایه خود را به همراه سود از پیش تعیین شده است تمام و کمال کسب نمایند و یا اینکه هیچ چیزی به سمت آنها باز نمی گردد و حتی سرمایه ای که ارائه دادند نیز از دست می رود که این سرویس توسط بروکرهای فارکس در ایران نیز ارائه میشود. در واقع کلمه باینری به معنای ۰ و ۱ می باشد که در واقع بر همین اصلی که توضیح داده شد اشاره دارد. همچنین کلمه آپشن یا همان گزینه ها نیز در لغت به معنی اختیار بوده و آپشن به طرفین قرارداد این اختیار را می دهد تا یک کالا را با قیمت و ارزش مشخص از پیش تعیین شده است برای دوره زمانی مشخص و تعیین شده به فروش بگذارد و آن را بخرند. لازم است به این موضوع تاکید کنیم که صاحب کالا هیچ گونه تعهدی نسبت به خرید یا فروش در قیمت از پیش تعیین شده نداشته و فقط این اختیار و اجازه را دارد که در صورت تمایل معامله مورد نظر را انجام دهد به همین دلیل است که این گونه قراردادها به گزینه‌های باینری یا همان باینری آپشن معروف هستند.

روش کسب سود در باینری آپشن یا همان گزینه های باینری

در حالت کلی برای آن که در گزینه های باینری موفق شویم دو مبنای بله و خیر وجود دارد معنای این جمله این است که فردی که قرار است معامله را انجام دهد می تواند سود شرکت را در زمان مشخص پیش‌بینی نماید و یا از انجام این کار عاجز است چرا که زمان و تاریخ انقضا در معاملات فارکس گزینه های باینری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشند. چون در صورتی که فرد موفق شود پیش بینی کند در تاریخ و زمان مشخص شرکت مورد نظر به چه میزان سود می رسد علاوه بر مبلغ گذاشته و سود آن را دریافت می کند و سودی از پیش تعیین شده نیز دریافت می کند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.