سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

عکس جدید مازیار لرستانی با ریش در کنار هنرمندان

مازیار لرستانی به دعوت شراره رخام  (بازیگر) برای دیدن نمایش چوپان رفته بود و این عکسها از ظاهر جدید او در آن دیدار منتشر شده است.

مازیار لرستانی عکسی از ظاهر جدید خود منتشر کرد. او با انتشار این عکس نوشت: با سیلی شرافت و اصالت، صورت هامان را سرخ نگه داشتیم..

این منم… آماج، کلام تلخ و راههای بسته، از فقر فرهنگی….اما…..پس از گذار از آتش روزگاران..بیدار و مصمم.. چرا که رسم دیرینه چنین است :.. بگذرد این روزگار تلخ تر از زهر

عکس جدید مازیار لرستانی با ریش

مازیار لرستانی ( زادهٔ ۳۱ خرداد ۱۳۴۵) بازیگر و کارگردان اهل ایران است. وی در سال ۱۳۶۵ با بازی در فیلم اُغُر بخیر وارد حرفه سینما و تلویزیون شد.

عکس مازیار لرستانی با سبیل و ظاهر مردانه در یک برنامه رسمی

(۱۴۰۲/۰۱/۰۳)مازیار لرستانی با سبیل و ظاهر مردانه در یک برنامه رسمی حضور یافت. در دومین قسمت طناز ناگفته هایی در باره زندگی شخصی و حرفه ای خود با مخاطبان در میان گذاشت.

کمال تبریزی، نویسنده و کارگردان باسابقه سینما و تلویزیون در دومین قسمت از رئالیتی تاک‌شوی «طناز» به گفت‌وگو با مازیار لرستانی می‌پردازد. دومین قسمت از رئالیتی تاک‌شو «طناز» با اجرا و کارگردانی هنری کمال تبریزی و طراحی و تهیه‌کنندگی حامد قشلاقی امروز پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح از روبیکا پخش شد.

مازیار لرستانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون مهمان ویژه این قسمت از «طناز» است و ناگفته‌هایی را درباره زندگی شخصی و حرفه‌ای خود با مخاطبانش درمیان می‌گذارد. این قسمت از ویژه‌برنامه «طناز» به فیض‌الله قشلاقی و پروین زواریان تقدیم شده است.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 7, میانگین امتیاز: 4,29 از 5)
Loading...