پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

هفت لباسی که باید در کمد بهار و تابستان هر پسر بچه ‌ای باشد

ضروری ترین لباس ها برای پسر بچه

مراسم و جشن‌ها تعطیل شده‌اند و دیگر خبری از مجالس رسمی نیست. برای همین هم امسال پوشیدن لباس‌های آزاد، راحت و اسپرت بیشتر از هر وقت دیگری مد خواهد شد و این قضیه در مورد استایل بهار و تابستان پسر بچه‌ها در سال جدید هم صدق خواهد کرد. در این مقاله هفت لباسی که باید در کمد بچه‌ها وجود داشته باشد، آشنا خواهید شد.

  1. پیراهن آستین کوتاه

اگر دل‌تان می‌خواهد پسر کوچولوی شما همیشه برای انواع مجالس رسمی و نیمه رسمی آماده باشد، خرید پیراهن پسرانه از به روزترین مدل ها برای او واجب خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم در بین پیراهن‌های او حتما مدل‌های آستین کوتاه و آستین بلند وجود داشته باشند، چون هر کدام از این موارد در موقعیتی خاص به کار او خواهد آمد. پیراهن آستین کوتاه را می‌توانید از بین مدل‌های چهارخونه پیدا کنید و پیراهن آستین بلند را تک رنگ و ساده بخرید. مدل‌های آستین کوتاه برای درست کردن استایل نیمه رسمی و اسپرت مناسب هستند و با مدل‌های شیک آستین بلند می‌توان کارهای زیادی کرد که درست کردن استایل مجلسی یکی از آن‌هاست.

  1. تی شرت یقه گرد

انواع تی شرت نخی و راحت جزو گزینه‌هایی است که نباید آن را از کمد پسر بچه‌ها حذف کرد. تی شرت‌های نخی معمولا قیمت قابل قبولی دارند و اگر از نخ مرغوب تهیه شده باشند، می‌توان به راحتی آن‌ها را مرتب شست و مورد استفاده مجدد قرار داد.

پیشنهاد برای خرید تی شرت نخی انتخاب دو گروه از تی شرت‌هاست که بهتر است فرم یقه هر دو گرد باشد:

  • گروه اول شامل انواع تی شرت نخی ساده می‌شود که بهتر است تک رنگ باشد. رنگ‌هایی مثل سبز تیره، زرد روشن، آبی و صورتی جزو رنگ‌هایی هستند که می‌توانید در بهار سال جدید سراغ آن‌ها بروید. داشتن تی شرت‌های تک رنگ تمام سفید، تمام توسی و تمام سرمه‌ای هم دست شما برای اینکه از این لباس در هر استایلی استفاده کنید، باز می‌گذارد.
  • گروه دوم شامل تی شرت‌هایی با طرح‌های مختلف است. خرید تی شرت امسال پسرتان را با توجه به ترند شدن چاپ تصاویر طبیعت و حیوانات روی لباس‌ها در نظر داشته باشید. ضمن اینکه استفاده از حروف و اعداد و هم‌چنین شعارهای انگیزشی هم یکی دیگر از ترندها برای انتخاب بهترین تی شرت پسرانه خواهد بود.
  1. شلوار جین با‌دوام

استایل پسر بچه برای تابستان

بیشتر پسر بچه‌ها شیطنت زیادی دارند و به همین دلیل است که باید برای آن‌ها لباس‌هایی با جنس خوب تهیه کرد که به راحتی خراب نمی‌شوند. شلوار جین یکی از این لباس‌هاست.

اگر دوست دارید طبق ترند امسال پیش بروید، خوب است بدانید امسال پوشیدن شلوار جین گشاد مد شده است. در حالت عادی هم هیچ وقت برای بچه‌ها لباس‌های تنگ و اذیت کننده نخرید.

نکته دیگری که باید به آن دقت داشته باشید، لزوم توجه به رنگ شلوار لی یا جین است. پیشنهاد ما این است که هر دو رنگ آبی تیره و آبی با غلظت متوسط را در کمد پسرتان قرار دهید؛ اما اگر قصد دارید تنها برای خرید یک شلوار جین هزینه کنید، شلوار جین تیره بهترین مورد برای پسر بچه‌ها خواهد بود. این شلوار هم‌چنین به راحتی با انواع تی شرت‌ها و پیراهن‌های فرزندتان هم ست خواهد شد.

  1. شلوارک آزاد

پسر بچه‌های گرمایی در هوای بهار و تابستان طاقت پوشیدن شلوار جین را ندارند. در عوض آنچه که به آن نیاز دارند یک شلوارک راحت پسرانه است. برای انتخاب شلوارک پسرانه هم می‌توانید از شلوارک جین استفاده کنید؛ اما این مورد تنها در اوایل بهار قابل استفاده خواهد بود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید اقتصادی دارید، روی خرید شلوارک کتان هزینه کنید.

بهتر است رنگ شلوارک پسرتان را از بین رنگ‌های خنثی مثل کرم، بژ، سرمه‌ای، توسی، خاکستری و سفید انتخاب کنید و اگر نگران کثیف شدن و ماندن جای لکه‌ها روی رنگ‌های روشن فهرست بالا هستید، به خرید رنگ‌های تیره اکتفا کنید.

توجه داشته باشید که شلوارک هم مثل شلوار جین باید راحت و آزاد باشد. بنابراین بهتر است قبل از انتخاب شلوار برای فرزند خود این نکات را بخوانید.

  1. شلوار کتان

لباس پسرانه برای تابستان و بهار

شلوار کتان یکی دیگر از مواردی است که باید در استایل بهاره و تابستانه فرزند شما قرار بگیرد. برای انتخاب رنگ آن بهتر است سراغ رنگی به جز سرمه‌ای یا آبی تیره بروید که در شلوار جین فرزندتان وجود دارد و در عین حال رنگی را هم انتخاب نکنید که هم‌رنگ شلوارک او شود. خرید یک شلوار کتان با رنگ جدید امکان درست کردن استایل‌‎های متفاوت را به شما خواهد داد.

  1. رویه یا کت تک اسپرت

معمولا یک ماه اول بهار هوا بیشتر از آنکه گرم باشد، خنک است. برای همین است که وجود یک رویه سبک یا کت تک اسگرت می‌تواند گزینه خوبی برای تکمیل کمد بهاره پسر کوچولوی شما باشد. زمانی که هوا سرد شد، فرزندتان می‌تواند رویه را به لباسش اضافه کند و با گرم شدن هوا بدون اینکه نیازی به عوض کردن لباس اصلی داشته باشد، با درآوردن رویه احساس راحتی خواهد کرد. همچنین کت تک استایل او را نیمه رسمی و بسیار با‌مزه خواهد کرد.

  1. کفش‌های ضروری

اگر قبل از خرید نگاهی به مدل های جدید کفش پسرانه بیاندازید، متوجه می‌شوید که انواع مختلفی دارد، از مدل‌های اسپرت مثل انواع اسنیکرز گرفته تا مدل‌های مجلسی همگی برای خوشتیپ‌تر کردن بچه‌ها طراحی شده‌اند؛ اما بهترین کفش برای بهار و تابستان امسال کدام کفش‌هاست؟

  • کفش کتانی یا اسنیکرز سفید: داشتن یک جفت کفش کتانی تک رنگ یا یک اسنیکرز سفید می‌تواند امکان داشتن استایل‎های متنوع را به فرزند شما بدهد.
  • کفش مجلسی: با توجه به اینکه پاندمی مانع از رفت و آمد به مهمانی‌ها و مجالس رسمی خواهد شد، می‌توانید قید خرید این کفش را بزنید.
  • صندل استاندارد: صندل بهترین کفش تابستانی برای پسر بچه‌هاست. برای اینکه این کفش بتواند بهترین مراقبت را از پاهای بچه‌ها داشته باشد، می‌توانید سراغ مدل‌های بندی جلو بسته بروید.
این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 4,50 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.