شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

از ارزانترین تا گرانترین قیمت ساعت کاسیو

خرید ساعت کاسیو اصل، از آنجایی دارای اهمیت ویژه است که کیفیت و دوام ساعت‌ها تضمین می‌شوند. ساعت‌های کاسیو از ابتدای تولیدشان بخاطر دوام، طراحی‌های مناسب و قیمت بسیار مناسب شان مورد توجه و استقبال قرار گرفتند. اما این روزها با وجود ساعت‌های تقلبی برند کاسیو این سوال بوجود میاید که آیا می‌شود ساعت کاسیو اصل ارزان خریداری کرد؟ یا همه ساعت‌های کاسیو گران قیمت هستند؟ این را بدانید که کاسیو در همه رنج قیمت برای همه سبک سلیقه‌ها و سنین مختلف، محصولی برای ارائه دارد. در ادامه بیشتر این موارد را بررسی می‌کنیم.

خرید ساعت کاسیو اصل

ساعت مچی جزو اکسسوری‌هایی است که می‌تواند به استایل شما و تیپ شخصیتی که دارید اهمیت ببخشد. به همین دلیل خرید ساعت اصل نشانه دقت و اهمیت شما به استایل تان را نشان می‌دهد. در اوایل تولید ساعت مچی‌ها، بخاطر هزینه بالای تولید موتور مکانیکی هزینه تمام شده برای خرید ساعت هم بالا بود. اما کمپانی کاسیو با خلاقیتی که داشت توانست ساعت‌هایی با موتور کوارتز تولید کند که هزینه تولید این نوع موتورها به نسبت مکانیکی‌ها بسیار کمتر بود. به همین دلیل ساعت‌های کاسیو خیلی زود توانستند در بین عموم مردم و البته علاقه مندان به ساعت مچی جایگاه پیدا کنند. به مرور زمان و برای از دست ندادن جایگاهی که کاسیو توانسته بود بدست بیاورد، وارد عرصه رقابت برای تولید فناوری‌های جدید شد.

ایجاد و تولید فناوری‌های جدید مانند ساعت سولار، ساعت جی پی اس دار، قطب نما، امکان اتصال با بلوتوث و … باعث شد تا هزینه تولید ساعت‌های کاسیو کمی بیشتر شود. با این وجود در کاسیو تولید ساعت‌های ارزان قیمت متوقف نشد، اما این سوال پیش میاید که آیا ساعت‌های ارزان قیمت کاسیو همان کیفیت ساعت‌های گران قیمتش مانند جی شاک، پروترک یا ادیفایس‌ها را دارد؟

ساعت کاسیو

ساعت‌های اقتصادی و ارزان قیمت کاسیو

سال‌ها تمرکز کمپانی کاسیو بر روی ساخت ساعت‌های اقتصادی با کیفیت بود و اصل رقابت کاسیو با دیگر برندها بر اساس تولید چنین ساعت‌هایی می‌گذشت. اما همچنان تولید چنین ساعت‌هایی در خط تولید کاسیو ادامه دارد. ساعت‌های ارزان قیمت کاسیو دارای طول عمر و دوام بالایی هستند. تفاوت آنها با ساعت‌های جدید گران قیمت تنها در به کار گرفتن فناوری‌هاست.

خرید ساعت کاسیو اصل اقتصادی به لحاظ دقت موتور، کیفیت متریال و اصالت برند توجیه دارد. پس اگر قصد خرید ساعت مچی ارزان با طول عمر بالا دارید و نمی‌خواهید هزینه زیادی پرداخت کنید، انتخاب کاسیو عقلانی است. اما از کجا مطمئن شویم که این ساعت کاسیو ارزان، اصل می‌باشد یا خیر؟ می‌توانید با یک جستجو ساده رفرنس ساعت و اطلاع از قیمت جهانی آن مطمئن شوید که شما مبلغ یک ساعت اورجینال را پرداخت می‌کنید. اگر در تبدیل قیمت جهانی به ریال متوجه شدید تفاوت قیمت خیلی پایین‌تر یا بالاتر دارد، به اصالت آن شک کنید. در ادامه دو مدل از پرفروش‌ترین ساعت‌های کاسیو با قیمت اقتصادی به شما معرفی می‌کنیم:

ساعت کاسیو

ساعت کاسیو نوستالژی مدل A100WEGG-1A2DF:

این مدل یکی از جدیدترین ساعت‌های کاسیو است که با الهام از مدل‌های قدیمی یعنی سری ساعت f-91‌ها با طراحی جدید وارد بازار شدند. همانطور که مشاهده می‌کنید این ساعت جدید کاسیو سبکی مینیمال و نیمه اسپرت دارد. پس برای استایل‌های روزانه یا ورزشی شما مناسب می‌باشد. در طراحی این ساعت کاسیو به جای اینکه دکمه‌های تنظیمات در کنار قاب ساعت باشد در زیر صفحه نمایش تعبیه شده. با اینکه این ساعت یک مدل ساده و ارزان قیمت کاسیو است اما قابلیت‌های پر کاربردی دارد. نمایش زمان و تقویم کامل، نور پس زمینه، زمان سنج و زنگ هشدارجزو ویژگی‌های این ساعت کاسیو است.

ساعت کاسیو مردانه مدل MTP-1302D-1A1VDF:

این ساعت کاسیو مردانه، با طراحی ساده کلاسیک و کیفیت بالایش جزو پرفروش‌ترین ساعت‌های مردانه کاسیو می‌باشد. همچنین این مدل به عنوان پر طرفدار‌ترین مدل‌ها برای هدیه ساعت مچی در روز مرد شناخته شده. صفحه ساده، قابلیت نمایش روز و تاریخ، بند و قاب استیل همه جزو ویژگی‌های خوب این ساعت محسوب می‌شود.

ساعت‌های کاسیو لوکس و گران قیمت

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، از زمانی که کاسیو در تولید ساعت‌هایی با فناوری‌های به روز پا به عرصه گذاشت شاهد ساعت مچی‌هایی با قیمت بالا از این برند هستیم. دلیل گران بودن قیمت بعضی از ساعت‌های کاسیو، هزینه تولید چنین فناوری‌هایی می‌باشد. بدون شک کیفیت و عملکرد قدرتمند این ساعت‌های کاسیو به قدر کافی رضایت هر مصرف کننده‌ای را جلب می‌کند. به شرط اینکه از اصالت ساعتی که خریداری کردید مطمئن باشید. سری خانواده ساعت جی شاک، ساعت پروترک، ساعت ادیفایس یا حتی ساعت‌های بی بی جی دارای این فناوری‌های به روز هستند. در ادامه دو مدل از ساعت‌های پرفروش کاسیو که دارای قابلیت‌های زیادی هستند را به شما معرفی می‌کنیم:

ساعت کاسیو

ساعت جی شاک کاسیو مدل GBD-100BAR-4DR:

این ساعت مردانه جی شاک کاسیو با طراحی جدید و البته ویژگی‌های زیادش در مدت کوتاه طرفداران زیادی پیدا کرده. مهم‌ترین قابلیت این ساعت امکان اتصال هوشمند به تلفن همراه شماست. اتصال ساعت از طریق فناوری بلوتوث انجام می‌شود. از همین طریق ویژگی‌هایی بیشتری که از یک ساعت هوشمند و به روز انتظار دارید را می‌توانید استفاده کنید. ویژگی‌هایی مانند: نمایش ساعت جهانی، امکان تنظیم اتوماتیک زمان منطقه‌ای، زمان سنج، تایمر شمارشگر معکوس، زنگ هشدار، شاخص ذخیره انرژی و … در این ساعت مچی جی شاک قابل استفاده می‌باشد. متریال استفاده شده در قاب و بند ساعت و همچنین میزان مقاومت در برابر آب این ساعت ضد آب باعث می‌شود تا با خیال راحت برای غواصی استفاده کنید.

ساعت ادیفایس مردانه مدل EQB-1100DC-1ADR:

ادیفایس نام یکی از سری ساعت‌های کاسیو است که در ساخت ساعت مردانه بصورت اختصاصی فعالیت می‌کند. ویژگی‌های بارزی که در اکثر ساعت‌های ادیفایس کاسیو استفاده می‌شود قابلیت‌هایی مانند باتری خورشیدی، بلوتوث و جی پی اس می‌باشد. این ساعت ادیفایس هم دارای موتور کوارتز باتری خود شارژ و بلوتوث می‌باشد. قابلیت‌های بلوتوث، دو زمانه، زمان سنج، سرعت سنج، زنگ هشدار، کرنوگراف و نمایش تاریخ کامل این ساعت مردانه شیک را کامل کرده.

ساعت کاسیو

خرید ساعت کاسیو از نمایندگی معتبر

یکی از عواملی که می‌تواند خیال شما را بابت خرید ساعت اصل کاسیو راحت کند، خرید از نمایندگی معتبر می‌باشد. ایران تایمر اولین فروشگاه اینترنتی ساعت مچی اورجینال در ایران است. ایران تایمر علاوه بر نمایندگی کاسیو دارای نمایندگی فروش بیش از ۲۵۰ برند مطرح جهانیست. متنوع‌ترین ساعت‌های مردانه و زنانه کاسیو را می‌توانید در ویترین بزرگ ایران تایمر مشاهده و خرید کنید. مشاوره رایگان، امکان تعویض و مرجوعی ۳۰ روز کالا، خرید اقساطی و … از خدماتی است که ایران تایمر در اختیار مشتریان خود می‌گذارد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 21, میانگین امتیاز: 4,33 از 5)
Loading...
این محتوا صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار فوق منتشر شده است و تصویر زندگی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.