پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
×

 ۸ نکته ای قبل از مشاوره سئو باید بدانید!

کسب ترافیک ارگانیک جعبه سیاه بسیاری از بازاریابان و توسعه دهندگان است. افراد در هنگام ورود به دنیای عجیب سئو ممکن است دچار سردرگمی شوند و آموزش سئو می تواند در اینجا راه گشا باشد. گاهی اوقات بنابر نیاز و استراتژی، کسب و کار شما نیاز به یک متخصص یا مشاور سئو دارد. برای همکاری هر چه بهتر، نیاز به تعامل با متخصص سئو دارید. در اینجا ۱۰ نکته ای که برای تعامل با مشاور سئو نیاز است بدانید را بیان میکنیم.

نکاتی که قبل از مشاوره سئو باید بدانید

  1. سئو رایگان نیست

درست است که برای کسب ترافیک ارگانیک مجبور به پرداخت هزینه تبلیغات نیستید، اما این بدان معنا نیست که سئو رایگان است. چه شخصی برای انجام سئو در شرکت داشته باشید و چه از مشاوره سئو استفاده کنید، ساعات کاری مربوط به آن هزینه دارد. برنامه سئو شما شامل تولید محتوا، بهینه سازی فنی و کسب بک لینک است که همه اینها به مجموعه مهارت های خاصی نیاز دارند که مشاور سئو شما می تواند به شما در همه این موارد کمک کند.

  1. سئو یک سرمایه گذاری بلند مدت است

برخلاف تبلیغات گوگل که بلافاصله شروع به کار می کند، در سئو معمولاً مدتی طول می کشد تا ثمره زحمات خود را ببینید. زمان به نتیجه رسیدن سئو به سطح رقابت و توانایی های فنی و مالی شما بستگی دارد. با این حال، هنگامی که برنامه سئو به موفقیت خود رسید، نوبت به حفظ جایگاه های کسب شده می رسد؛ زیرا رقبای شما متوقف نمی شوند. سئو یک نبرد دائمی است!

  1. تا زمانی که تغییرات مثبت را اعمال نکنید، سئو سایت شما بهبود نمی یابد

نه فکر کردن در مورد سئو و نه برنامه ریزی برای آن، عملکرد جستجوی ارگانیک شما را بهبود نمی بخشد. وقتی اولین قدم های بهینه سازی برداشته شد شد، آن وقت است که می توانید به دنبال تغییر عملکرد برای صفحات خاص بهینه شده باشید. هرچه صفحات، الگوها و بخشهای مختلف سایت به روز میشوند، بهبود عملکرد جستجوی ارگانیک افزایش می یابد.

  1. موتورهای جست و جو متفاوت از شما سایت را مشاهده می کنند

وب سایت شما برای تجربه مثبت بازدیدکنندگان سایت شما طراحی شده است. برای این مورد از افزونه های جذاب و انیمیشن های پر سر و صدا برای جلب توجه بازدیدکنندگان استفاده می شود. موتورهای جستجو نوع دیگری از بازدیدکنندگان سایت شما هستند. حضور آنها در سایت شما به درد شما نمیخورد، زیرا آنها محصول یا خدمات شما را نمی خرند. اما آنها بسیار حیاتی هستند؛ زیرا می توانند بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت شما هدایت کنند که می تواند تاثیر شگرفی روی فروش وب سایت شما بگذارد. خزنده های موتور جستجو نسبت به بازدیدکنندگان عادی درک کمتری دارند؛ زیرا انسان ها می توانند تفاوت های بیشتری را از تصاویر و فیلم ها درک کنند. انسانها قادر به درک نحوه پیمایش در یک وب سایت هستند و تصمیماتی می گیرند که خزنده ها (هنوز) نمی توانند.

علاوه بر این، خزنده ها به تمام محتوایی که انسان در مرورگرهای مدرن می تواند دسترسی داشته باشد، دسترسی ندارند. اگرچه Googlebot مبتنی بر آخرین نسخه هسته Chromium است که مرورگر Chrome را ساپورت می کند، اما برخی از اشکال ناوبری و محتوای کدگذاری شده در JavaScript و AJAX برای خزنده های Google (و سایر موتورها) غیرقابل درک است. در نتیجه، مواردی که هنگام مرور سایت کاملاً برای شما مفید و قابل درک هستند، می توانند برای خزنده ها بن بست باشند.

  1.  شما باید سایت خود را بهینه کنید

ممکن است لازم باشد برخی از متن ها و کدنویسی هایی که برای نوشتن آن هزینه و سختی هایی کشیده اید، تغییر کند. میزان موافقت شما با این تغییرات بر میزان عملکرد جستجوی ارگانیک شما تاثیر می گذارد.

  1. سئو بهینه سازی سایت برای ربات ها نیست

خزنده ها بخشی از فرآیند بهبود جستجوی ارگانیک هستند، اما سایت شما قبل از هر چیز باید به مشتریان شما پاسخ بدهد. هر مشاور سئو که غیر از این به شما بگوید، تجربه کافی در دنیای گسترده بازاریابی دیجیتال را نداشته است. وب سایت خود را منطبق بر نیاز مخاطبان خود طراحی کنید و سعی کنید به بهترین شکل ممکن پاسخ نیاز آن ها را بدهید. این رمز اصلی موفقیت در سئو است.

  1. وجود یک توسعه دهنده الزامی است

تقریبا وب سایتی وجود ندارد که به کار فنی در زمینه سئو نیاز نداشته باشد. مشاور سئو شما قادر به ایجاد این تغییرات نیست این کار از دست توسعه دهنده شما بر می آید. با این حال می توانید انتظار داشته باشید که مشاور سئو سایت شما الزاماتی را به توسعه دهنده بدهد تا خروجی کار با نیاز سئو مطابقت داشته باشد.

  1. تجربه مشتری مهم است

سئو همیشه با تجربه کاربر سر و کار دارد. سئو کاربران را به سمت سایت هدایت می کند و تجربه کاربری بازدید کنندگان را به مشتری تبدیل می کند.

دانستن این ۸ مورد قبل از شروع کار با یک مشاور سئو به شما کمک می کند تا کار سئو سایت سریعتر پیش برود. اگر بار هر کدام از این موارد موافق نیستید، با مشاور خود در این باره صحبت کنید تا در مورد چگونگی بهترین همکاری با یکدیگر به توافق برسید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.