پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

۱۰ فوت و فن خرید جهیزیه ارزان و کاربردی

جهیزیه ارزان

خرید جهیزیه  ماراتن نفس گیریست  که برای هر شخص در طول زندگی معمولا یکبار بیشتر اتفاق نمی افتد. لوازم خانگی که برای جهیزیه خریداری می کنید، چیزهایی هستند که سال های سال قرار است با آنها کار کنید و سر و کار داشته باشید. به همین خاطر بهتر است در انتخاب و خرید جهیزیه به فوت و فن کار آشنا باشید تا به جای اینکه هر روز با دیدن اشتباهاتی که در خرید جهیزیه کرده اید حسرت بخورید، تجربه ای شیرین در خاطر شما از اینکار تداعی شود و از آن احساس رضایت داشته باشید. این مقاله زنبیل به فوت و فن و نکاتی اختصاص دارد که هنگام خرید جهیزیه، چه به لحاظ اقتصادی و چه از نظر کاربرد وسایل در خانه، برایتان مفید خواهد بود.

۱. خرید اینترنتی مطمئن

در خرید اینترنتی، برای پیشگیری از افتادن به دام کلاهبرداران قبل از هر چیز، وجود نماد اعتماد الکترونیکی را در سایت مورد نظر بررسی کنید و با کلیک روی نماد اعتماد مشخصات و تاریخ اعتبار فروشگاه را چک کنید. به شرایط پرداخت در خرید اینترنتی دقت کنید که امکان پرداخت در محل و آنلاین هر دو وجود داشته باشد. قیمت های سایت های مختلف را با هم مقایسه کنید از شرایط گارانتی محصول و شرکت خدمات دهنده اطلاع پیدا کنید تا گارانتی، شرکت خدمات دهنده و فروشنده ای را پیدا کنید که از سایرین معتبر تر است.

خرید اینترنتی جهیزیه

۲. تناسب با محیط خانه

به فضای اتاق های خانه، از نظر طول، عرض و ارتفاع توجه کنید تا به ویژه در خرید لوازم خانگی بزرگ بعدا دچار مشکل در جای دادن آنها در خانه نشوید. یکی از مواردی که بسیاری از افراد از آن غافل هستند دربهای وسایل خانه هستند مثلا وقتی یخچال فریزر انتخاب می کنید به جز ابعاد، باید حواستان باشد هنگام باز شدن درب یخچال چقدر از فضای آشپزخانه درگیر می شود. دکوراسیون منزل شما خواه ناخواه تحت تاثیر لوازمی است که در آن قرار می دهید پس در انتخاب وسایل تا حد امکان سعی کنید هارمونی و هماهنگی بین رنگ و لعاب وسایل و محیط خانه را رعایت کنید.

۳. خرید سر فرصت و بدون عجله

لزومی ندارد که فرآیند خرید جهیزیه حتما در یک روز تمام شود. وقتی عجله زیادی در خرید وسایل داشته باشید ناخودآگاه دقت شما پایین می آید و باعث می شود در مواردی لوازم اضافی خریداری کنید و برعکس بعضی لوازم ضروی را از قلم بیندازید. از طرف دیگر اگر عجولانه عمل کنید احتمالا خیلی زود احساس پشیمانی به سراغ شما می آید که چرا آن چیزی که دوست داشتید را نخریده اید. بنابراین کمی شکیبا باشید و سر فرصت و به تدریج خریدتان را انجام دهید.

۴. نحوه ارسال

به روش ارسال، دقت کنید که قرار است چه زمانی و چگونه کالا به دستتان برسد. زمانبندی تحویل را به گونه ای تنظیم کنید که حتما خودتان در منزل حضور داشته باشید تا بتوانید کالا را صحیح و سالم تحویل بگیرید. قبل از ارسال مطمئن شوید هزینه ارسال دقیقا چقدر می شود تا در زمان دریافت مجبور به جر و بحث با مامور ارسال نباشید.

۵. مصرف انرژی

یکی از مواردی که در زمان خرید عده ای به آن اهمیت نمی دهند، رده مصرف انرژی دستگاه هایی است که خریداری می کنند. شاید در زمان خرید این موضوع به چشم نیاید اما با گذر زمان و استفاده از آنها، کم کم وسایلی که مصرف انرژی بالاتری دارند، تاثیر خود را روی قبوض خدماتی شما نشان می دهند و می بینید که به خاطر عدم توجه به این موضوع حالا اینجا باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

۶. تخفیف ها و فروش های ویژه

در فروشگاه های اینترنتی و حضوری در زمانهای مشخصی از سال طرح های تخفیفی و فروش ویژه اجرا می شود. اخبار مربوط به تخفیف های روز را دنبال کنید تا موقع خرید بتوانید از آنها بهره شوید. به این نکته دقت کنید که داشتن تخفیف دلیلی بر این نیست که بخواهید کالای بی کیفیت یا بدون گارانتی خریداری کنید پس در کنار تخفیف از اصالت کالا نیز اطمینان حاصل کنید.

۷. چانه زدن

هنگام خرید با فروشنده وارد مذاکره شده و از چانه زدن هراسی نداشته باشید. با وجود رقابتی بودن قیمت ها در بسیاری از لوازم خانه برخی فروشندگان کماکان با توجه به تیپ و قیافه شما تصمیم می گیرند چه قیمتی به شما اعلام کنند! وقتی شما از فروشگاه های دیگر قیمت کالا را گرفته باشید، دستتان بازتر بوده و بهتر میتوانید چانه بزنید. از طرفی حتی اگر با فروشنده ای دندان گرد مواجه بودید مطرح کردن درخواست تخفیف ضرری برای شما ندارد و در بدترین حالت ممکن، همان قیمت اعلامی را باید پرداخت کنید و چیزی را از دست نمی دهید.

۸. مشخص کردن امکانات مورد نیاز

قبل از اینکه شروع به خرید کنید، در مورد هر کدام از وسایل برای خودتان مشخص کنید که به چه امکاناتی در آن وسیله در خانه نیاز دارید و چه امکاناتی ضروری نیستند. به این صورت در زمان خرید با دیدن یک امکان نه چندان کاربردی روی یک مدل وسوسه نمی شوید که هزینه مضاعفی برای آن پرداخت کنید.

۹. تعیین مدل ها و برند های دلخواه

پیش از مراجعه به فروشگاه، چند مدل و چند برند را کاندید خرید برای هر یک لوازم جهیزیه کنید. شما وقتی از قبل میدانید چه مدل ها و چه برندهایی را مد نظر دارید، دیگر تحت تاثیر حرف فروشنده یا ظاهر یک آگهی پر زرق و برق تصمیمتان را عوض نمی کنید و با آرامش خاطر خرید می کنید.

۱۰. انتخاب زمان مناسب خرید

یکی از مواردی که در قیمت کالاهایی که خریداری می کنید تاثیرگذار است زمان خرید آنها در طول سال است. مثلا لوازم گرمایشی معمولا با شروع فصل سرما و لوازم سرمایشی با شروع فصل گرما با افزایش قیمت مواجه می شوند. پس بهتر است زمانی از سال را برای خرید انتخاب کنید که با مشکل رشد قیمت این وسایل رو به رو نباشید.

خرید اینترنتی جهیزیه را از چه سایتی انجام دهیم؟

ضمن اطلاع از نکات بالا، انتخاب راحت تر برای خرید جهیزیه، خرید اینترنتی است. برای اینکار فروشگاه اینترنتی زنبیل را به شما معرفی می کنیم. داشتن نماد اعتماد الکترونیکی ۵ستاره اطمینان بخش خرید شما از زنبیل می باشد که نزدیک به ۱۰ سال سابقه فعالیت در زمینه لوازم خانگی بزرگ و کوچک، لوازم دیجیتال، تجهیزات ورزشی، سیسمونی، لوازم آرایشی برقی و… دارد.

زنبیل خدمتی منحصر به فرد به نام چتر حمایتی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. با خرید یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی ال جی، سامسونگ، اسنوا و بسیاری کالاها و برندهای معتبر دیگر از این سایت، از چتر حمایتی زنبیل برخوردار می شوید. چتر حمایتی زنبیل خدمتی رایگان بوده و به این شکل عمل می کند که در صورت بروز مشکل در دستگاه خریداری شده در مدت گارانتی کالا، طی سه مرحله ابتدا زنبیل کالا را مشتری دریافت کرده و به شرکت خدمات پس از فروش تحویل می دهد در مرحله دوم زنبیل پیگیری تا رفع مشکل را با شرکت خدمات پس از فروش انجام می دهد و در مرحله سوم زنبیل کالا را از خدمات پس از فروش گرفته و مجددا به مشتری تحویل می دهد.

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌ها و خرید تلویزیون با قیمت روز

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌ها و آخرین قیمت یخچال فریزر

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌ها و آخرین قیمت لوازم خانگی

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 5, میانگین امتیاز: 4,20 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.